sobota, 31 maja 2014

I dziś już drugi post , ale wolałam podzielić tematycznie.

Już wystawiłam jeden post , ale zdjęć jest tyle ,że szkoda ich nie pokazać. To jest moja ostatnia stylizacja jaka wykonałam . Dostałam piękny materiał w kropeczki od Marzenki i nie mogłam się powstrzymać by czegoś nie zrobić.Karo i Miki dostały ode mnie  również kolczyki :)))) na Dzień Dziecka. A tu parę zdjęć zapraszam . Zdjęcia bez obróbki czyste takie jak powstały.

















 


Dziękujemy bardzo za obejrzenie wszystkich zdjęć :))))

Ps : zapraszam na post niżej też dzisiejszy :)))))))) szaleje.



32 komentarze:

  1. Cudne zdjęcia, cudna sukienka, i cudna lalka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała stylizacja bardzo mi się podoba :) zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a tu w bielsku-białej samolot spadł do ogrodu mojej babci!!!mojej!-
    « lista artykułów
    Tragiczny wypadek lotniczy - foto,a karo i zdięcia piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna spódniczka i ciekawa bluzeczka, świetne wykończenie :) zestawienie czerni, czerwieni i bieli to jedno z moich ulubionych :) Karo we wszystkim wygląda bosko a pozowanie to chyba uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazałaś mi że lale bie koniecznie muszą mieć pastelowe kolorku :) . Czarny u mnie zaczyna gościć coraz częściej. I uwielbiam ten kontrast bardzo. A czerwony kolor wręcz kocham. Trampy czerwone , glany oj tak tak . Uwielbiam wycinać obitsu,pozować je do zdjęć. Chciałabym by moje lale wyglądały naturalnie :) . Mój blog to raczej taka rewia mody nie radzę sobie z fotostory może kiedyś.

      Usuń
  5. Ochhhh. umieram z zazdrości.Kocham ją, a ta stylizacja jest obłędna. Szyjesz jak robot. Wszystko jest idealne i piękne :O Zakolanówki uwielbiam ♥ Fantastyczne! No i spódniczka w kropeczki :) Taka trochę ,,retro" jakby :D A kolczyki achhh ♥♥♥ jak je wykombinowałaś? :O Zuch z ciebie totalny :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam zdziwiona kolczykami bo wiedzialam że chcę takie ale zawsze widzialam je w wersji modeliny ( ozdoby do paznokci ) a tu się okazało jak otworzyłam pudełeczko,że są silikonowe szok. Kupilam w Chińczyku. A stylizacja Ty zawsze wiesz tak miała przypominać takie wlaśnie 'retro' .

      Usuń
  6. Też mam takie kwiatki do paznokci ;D Do torcików używam :) Ale przykleiłaś je? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak u Karo się trzymają. Miki coś uparta ciągle jednego gubi wrrr łobuz.

      Usuń
  7. Piękna kreacja, taka wyjściowa :) I fotki też super. Uzdolniona z Ciebie bestyjka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się staram by było ładnie. Czasem sama się uśmiecham do siebie jak mi coś wyjdzie takiego innego.

      Usuń
  8. Piękne stroje szyjesz dla swoich dziewczyn! Karo uroczo pozuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karo ma genialną stylizację, wow, a kolczyki są śliczne, zazdroszczę :3

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie stylizacje zrobiłaś świetnie !!! bardzo dobrze ze pokazałaś tyle fotek bo miło i z uśmiechem się ogląda każdą z nich ;) Gabi nie masz zamiaru utworzyć tablicy swoich stylizacji na http://pl.pinterest.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej tablicy i ja to z takimi rzeczami mam ciężko do ogarnięcia. Może kiedyś. :) Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Jaka śliczna spódniczka! Nowy wygląd bloga i nowy wygląd Karo :3 Oba idealne. Karo wychodzi na zdjęciach przepięknie. Te jej brwi dodają jej takiego niesamowitego uroku. Aż ciężko się nie uśmiechnąć widząc takie cudo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nauczyłam się z nią pracować :) . Chciałabym jeszcze zrezygnować z kadrów jak patrzy w obiektyw bo za dużo takich robię. Ciężko czasem coś zrobić jak się ma głupie przyzwyczajenia.

      Usuń
  12. Niby mały dodatek, a te kolczyki dodały jej tyle uroku. <3 Piękna. Uwielbiam takie zwiewne spódniczki, a zwłaszcza gdy są w kropeczki. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam kropeczki , ale nigdy nie mogę ich znaleźć. Marzenka zrobiła mi miłą niespodziankę dając mi ten czerwony szał.

      Usuń
  13. Piękna. Świetne trampki.
    Jesteś naprawdę niesamowita kochana.
    Ściskam i ślę buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna Karo. Mam pytanie : czy zrobiłabyś mi wiga na zamówienie ?

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia!ona jest taka naturalna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie ona ma te oczyska duże i jakie piękne! śliczna jest jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak i te oczy chyba najwięcej uroku jej dają.

      Usuń
  17. Hehe, Anulka to taka skromna była, ale Karo to normalnie gwiazda pełną gębą :) Cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Ania zawsze skromna dziewczynka. Tu mogę troszkę poszaleć i widać że Karo to lubi .

      Usuń