wtorek, 6 maja 2014

Mały pokaz mody :)

Ostatnio strasznie mi się spodobało szycie dla małej Cherr. Troszkę dziwne bo przecież jest malusia 16cm  , a szyje się dla niej obłędnie. Może nie są to zbyt wymyślne stroje , ale ja uwielbiam ją przebierać . I w każdym dla mnie wygląda słodko.Wczoraj uszyłam dwa pajacyki , a dziś z tego samego materiału co jeden pajacyk sukieneczkę. Nasz mały rudzielec po woli zaczyna pozować do zdjęć . Jeszcze nie bardzo umiem ją ustawiać :))))


Gabi kazała mi ładnie za pozować hymmm 

Czy ktoś  zapnie mi bucika ?

I jeszcze piżamka . Nie wiem czemu mam uszka króliczka ,a właśnie króliczek .....

To my idziemy spać papa Buziaczki.



28 komentarzy:

  1. Jaka ona słodka *-* na robiłaś mi smaka ; D
    W ostatniej ' pizamce' z uszkami wygląda obiedzie ^w^ musze się ruszyć i taka dla dalki uszyc ; 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalka będzie słodko wyglądać we wszystkich uszatych stworkach . Ten jej foszek mniam.

      Usuń
  2. Śliczne stroje :-) pięknie szyjesz :-)
    Rudzielec niesamowicie uroczy :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ile bym dała ,żeby być rudzielcem :)) szkoda mi włosów . Dlatego uwielbiam wszystkie rude lale.

      Usuń
  3. kurcze no ma obłędną buzię i ta fryzurka normalnie miodzio :) i opaska, którą też mamy :) sukieneczka przepiekna, zarówno krój, jak i kolor, pajacyki rozkoszne...ile tam jest detali na nich...podziwiam, za tak szczególowe szycie, no i dokładność :) poza z pierwszego zdjęcia mnie rozwala normalnie...mogłabym ja schrupać ! a te butki błękitne i czarne to wchodzą na hujoo? bardzo mi sie podobają...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko bardzo Ci dziękuje, ale w razie czego nowy nabytek to nie ja ........... ja nie zarażam :PPPP

      Usuń
  4. Piżamka jest przepiękna :) Mam w planach stworzyć taką dla Emi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się pomęczyć bardzo mi się pajacyki podobają nawet na większych lalach :)))

      Usuń
  5. Prześliczne stroje kochana. Jesteś bardzo zdolna, podziwiam!
    Ślę buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  6. Rozkosznie się na nią patrzy! :3 Świetne te piżamki i sukieneczka. Cherr idealnie jest w żółtych kolorach. :)
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie podstawowe kolorki. A w żółtym i w niebieskim najbardziej ją lubię no może jeszcze czerwony. A tak naprawdę we wszystkim co mi się uda znaleźć nie ma wyjścia musi pozować :))))).

      Usuń
  7. pierwsza fotka rewelacja, taka mała wstydnisia ;-) śliczne ubranka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pomyślałam jak zobaczyłam je na komputerze :))), Słodkie niewiniątko .

      Usuń
  8. Oj jaki słodziaczek i ta fryzurka bardzo jej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świderki :))) i i czaruje tylko oczkami wrr mała czarodziejka.

      Usuń
  9. Lukier, cukier i inne słodkości, na jej widok jedyne co jestem w stanie powiedzieć to "Awrrr..." z miną czarodziejki z księżyca ;)
    Cudna! Sukieneczka pasuje jej idealnie, 16 cm to taki mikrusek,że nie wiem czy bym coś na nią uszyła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukiereczek słodka malutka buzia. Też ją bardzo polubiłam. I kocham ją w sukieneczkach. Dziękuje

      Usuń
  10. Pięknie wygląda!!!! Ubranka są wspaniale a ona sama prześliczna!!!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuje :))) to bardzo miłe jak mi się uda uszyć i jeszcze milsze jak się podoba innym.

      Usuń
  11. a jam nie długo będe miała rude końcówki włosków:DD Meooow ! =^.^=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow nie no ja się nie odważę bo będzie kusiło na całość rudą.

      Usuń
  12. Jaka wspaniała! Uwielbiam te pajacyki, są tak nieziemsko rozkoszne. Twoja Dama prezentuje się we wszystkich strojach przepięknie. Szczególnie uwielbiam te małe, rude koczki na dwóch pierwszych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją wolę osobiście w sukienusiach miała być małą księżniczką i sukienki się łatwiej szyje.Cieszę się ,że moja praca się podoba. Bardzo dziękuje.

      Usuń
  13. Ojejku, te ubranka są prześliczne :). Tak samo jak mała Cherr! To urocza modelka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cherr jest urocza to prawda , ale przyzwyczajona jestem do obitsu i troszkę ciężko mi idzie ustawianie kluski. Dziękuje

      Usuń