sobota, 31 maja 2014

Karo już w domku :)

Karo przyjechała do domku :)))) . Podróżniczka . Dość długo jej nie widziałam bo po przyjeździe od Anetki zaraz pojechała do Agnieszki :))). Stęskniłam się za nią bardzo. To teraz zaczął się szał zdjęciowy już ich sporo powstało :)))). Oczywiście Karo przywiozła ze sobą mnóstwo skarbów . Ciocie moje lale strasznie rozpieszczają . Aga prócz pięknych ubranek włożyła Karo do paczuszki piękne miniaturki . Ozuszka robi piękne miniaturki szokująco piękne .Książeczki , zeszyty, czasopisma, pamiętnik , długopis :O chyba najbardziej mnie zszokował i guziczki :)))) które bardzo lubię . Sukieneczki dziergane do rozszerzenia tzn do dyspozycji mojej wyobraźni :))) . Tym zajmę się jeszcze nie teraz . Póki co nawet takie są boskie . Tu parę zdjęć Karo , które prezentują nie wielką część prezentów.

Ta książka musi być bardzo ciekawa . Prawda Karo ?

Oj tak nie mogę się od niej oderwać.

Idę zrobić sobie jeszcze herbatki .


Karo przestałaś już czytać?  Co tam robisz ? Nad czym się tak zastanawiasz ?

Piszę list do Cioci Agnieszki :))

Szybka zmiana stylizacji :))))


Ja już skończyłam możemy iść na pocztę ?

To chodźmy szybciutko .


  Bardzo byśmy chciały podziękować Agnieszce za wszystkie pamiątki . Buziaki Karo i Gabi :)))


Ps : Czasu brak, a u mnie są dwie nowe lale . Muszę je tylko zrobić po mojemu i oczywiście będę się chwalić :))).


22 komentarze:

  1. Super, że wróciła :) i jaka zajęta? tu lekturę nadrabia, tu list pisze! A jak słodko, że ręcznie a nie email! Bo kto dziś listy pisze?? Słodka dziewczyna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi hi nie mamy mini komputerka :( , ale i bez tego można się obyć . Dziękuje.

      Usuń
  2. Jaka ona piękna! W jednych i drugich włoskach wygląda ślicznie! U Agi z pewnością było jej bardzo dobrze - widać, że Karo wróciła zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Agi nie może być źle :))))) widać po mince Karo ,że jest zadowolona i ciocia o nią bardzo dbała.

      Usuń
    2. Z pewnością ciocia ją rozpieszczała :) Ale nie ma jak w domku! :)

      Usuń
  3. Ojejku, ale prezentów się nazbierało! Widać, że Karo jest szczęśliwa :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentami byłyśmy z Karo bardzo zaskoczone nie wiedziałyśmy co oglądać najpierw.

      Usuń
  4. Ale fajny post ^^ zazdroszczę Ci takich prezentów :D Strasznie podoba mi się plecak Karo ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja zazdroszczę Karo takich cudowności i cieszę się ,że Aga się ze mną podzieliła takimi skarbami :)))))))))))))))))))) o taki mam uśmiech.

      Usuń
  5. Karo jest tak urocza, że było mi niesamowicie miło ją u siebie gościć :)
    Cieszę się, że prezenty przypadły Wam do gustu :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszymy o tak :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  6. no jakie skarby przywiozła ze sobą :) oj zazdrościmy :))) sukieneczki obie prześliczne, fryzurki też pasują obie, ale roztrzepana wersja taka bardziej romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi się podoba Karo w tym Mikowym wigu ,ale ten furek sama sobie wzięła i wybrała. Mikowy wig będzie niedługo innej właścicielki w moim domku.

      Usuń
  7. Miniatury faktycznie, jak prawdziwe :) Super :) Ja wolę Karo w furku. Fikuśniej jej :) Ajajajjajj nowe mieszkanki! Już mi ślina cieknie i oczy pieką. Będą super, czeeeekaam!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) będą nowe czekają w kolejce troszkę mi się lal na malowanie uzbierało :). Karo w furki zostanie czasem tylko dla odmiany dziewczyny się wymiękają ;) .

      Usuń
    2. Ok :) O, i daj znać, jak ci się zrobi wolnego czasu :) U mnie, monsterka czeka w trumnie gotowa do podróży :P ;)

      Usuń
  8. CUK RZY CA! *-*
    Karo to chyba mój ulubiony Hujoo ^^
    Jest przepiękna, zwłaszcza poczochrana ^^
    Serdecznie pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, tyle prezentów. Świetna sprawa :) Pamiętnik i plecaczek są cudnej urody i bardzo Karo pasują. Ogólnie śliczna stylizacja ( te kokardki na zakolanówkach >< ♥ )

    OdpowiedzUsuń
  10. Sam cud, miód i orzeszki. Rozkosznie się na nią patrzy. Ślicznie jej w tym fioletowym kompleciku. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cieszę się, ze wróciła już do Ciebie i nie dziwię się, że stęskniłaś się za swoją ślicznotką :-) piękne prezenciki i piękne ubranka dostała :-) z gładkimi włoskami jej ładnie, ale jak dla mnie furkowy rządzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karo jest prześliczna:) Ale chyba ten furek bardziej oddaje jej charakter :)))

    OdpowiedzUsuń