wtorek, 3 czerwca 2014

Ostatnie zdjęcia Melody i Miki razem.

Mam sporo zaległości jeśli chodzi o bloga. Staram się jednak uzupełniać. Mimo wszystko wolę blog od fb. Tam niestety czasem czeka nas dużo nie przyjemności . Ja wolę spokój . Cenie sobie własne zdanie , ale czasem nie warto się wypowiadać . No nic zdjęcia Melody i Miki czekają już od dawna . Dziś jest brzydka pogoda u Nas więc proszę ode mnie troszkę słoneczka.












 Zdjęcia robione babcinym aparatem jednak zdecydowanie wolę swój telefon , ale ciiii .A na koniec mały bonusik co prawda jeszcze nie skończona . To jej pierwsze zdjęcie zaraz po umalowaniu :) . Mała Suve u mnie będzie nosiła imię Maja , ale ją jeszcze Wam bliżej przedstawię jak już będzie dopracowana.



 Buziaczki Gabi .


20 komentarzy:

  1. Super fotki! A malutka Maja jest śliczniutka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała pszczółka jeszcze musi być dopieszczona.

      Usuń
    2. Na pewno Karo zajmie się nią należycie :)

      Usuń
    3. Maja poleci do innej właścicielki. Muszę Karo zrobić nową siostrzyczkę. Maja skradła komuś serce.

      Usuń
  2. Dziękuję za słoneczko... piękne zdjęcia!
    Miłego dnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna kruszynka! Miki na pewno będzie tęsknić za koleżanką.
    Ja też mam dużo zaległości w blogu a jeszcze więcej w robieniu lalkowych rzeczy ;/ np. w pokoju Amelki panuje taki burdel utworzony przeze mnie, że na dłuższy czas przeniosła się na półkę ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj znam to niby mają domek zamknięty,ale czasem i u plastików jest bałagan.zwłaszcza jak czegoś szukam w ich mini pudełeczkach tak jak wczoraj oczek. Oj ja też będę tęsknić za Cukrową Watą, a Miki już dziś będzie miała siostrę. :) Dalową tylko sporo pracy by ją zrobić potrzebuję. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. U mnie też paskudnie :-\ dziękuje więc za piękne słoneczne zdjęcia :-) Dziewczyny ślicznie razem wyglądają :-) Mała kruszynka śliczna :-) tylko czemu dałaś jej na imię Maja ? Moja bratowa ma tak na imię wrrrrr.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mała imenniczka. ;D Śliczne zdjęcia, dziękuje ci za dawkę słońca bo u mnie tez nie za ciekawie. ;/ Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no faktycznie Maja. Ona taka malutka to jakoś samo przyszło :) .

      Usuń
  6. O boziuni! Maja♥ Już ją kocham. Ale kryszynnnkjkaa, tylko schrupać niam niam <3 ^.^ Sliczny makijaż i piegi!!1 :) I ten mały, zadarty nosek achhhh ♥
    Miki jest super :) W furku wygląda strasznie fikuśnie :D Piękne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maje w kieszeń i na spacer już się nie mogę doczekać.

      Usuń
  7. Kolejny cudny maluch u Ciebie :) Słodziutka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie fajne wesołe i słoneczne zdjęcia :) i jakie piękne sukienusie :) a maleństwo cudowne :) prawdziwa malutka pszczółka w ręku :) te piegi i kolorki nadały jej taki uroczy dziecinny wygląd, a usteczka to cud, miód i orzeszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak taka mała kruszynka . Urwis i słodkiej mince :).

      Usuń
  9. ale malutka ta kruszynka *.* Maja śliczne imię i już jestem ciekawa posta o niej. pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maja jakoś sama wybrała sobie imię chyba naj szybciej ze wszystkich moich lal. Dziękuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń