niedziela, 4 maja 2014

Milka i Cherr

                                               Witam ponownie nie wiem czemu, ale uwielbiam robić zdjęcia z dużą i małą lalą. Stwierdzam ,że z Milką bardzo fajnie mi się pracuje. Zdjęcia wieczorne, więc już światło nie to samo. Mała Cherr to łobuz zakosiła ubranka małej Zosi i obie z Milką wymusiły zdjęcia pamiątkowe. Dzielnie dziewczyny pozowały .Blog jest dla mnie takim internetowym pamiętnikiem . Miło się później wraca i ogląda kto  Nas odwiedził . To chyba najmilsze właśnie w całym tym lalkowaniu jeśli ktoś nam zaufa i można gościć jakąś piękność lalkową nie zależnie od rodzaju i typu. Wydaje mi się ,że każda lala może mieć to coś jeśli tylko zechcemy to pokazać. Rozpisałam się troszkę.
 W ogóle mam dziś świetny humor. Od bardzo długiego czasu zastanawiałam się czy pięć lal to nie będzie przesada. Wychodzi na to ,że o maluszku nie umiałam zapomnieć . Czeka obitsu . Tak wiem to żaden problem ze sprzedaniem jeszcze nie rozpakowanego ciałka. Mimo to chęci raz narastały raz wręcz myślałam ,że nie dam rady z taką gromadką. Jednak mała Zosia Anetki zawsze przypomina mi o tym ,że bardzo chciałam mieć takiego maluszka .Dziś oglądając wpisy na fb zobaczyłam wpis Marzenki i wrrr znów myśl powróciła. Okazało się ,że maleństwa w końcu są dostępne u mimiwoo i tadammmmmm kurcze kupiłam małą Suve w końcu. Może właśnie tak to miało wyglądać sprzedałam swoją PINK . I to też dla mnie powód do dumy. Moja praca została doceniona i Pani bez namysłu ją kupiła.
A wracając do Suve. Teraz jeszcze długi czas oczekiwania. Już raz do mnie leciała oby tym razem była ona. Choć Lilak mały jest rewelacyjną laleczka to tak jak by mi właśnie tego maleństwa do pełni szczęścia brakowało.
Dziś troszkę się rozpisałam , ale post nie będzie bez zdjęć. Tak więc Nasza mała Cherr i całkiem odmieniona Milka za pozowały do pamiątkowego albumiku :))))).





I mały bonusik mój Felicjan :))))) kochane futerko.





24 komentarze:

  1. Przyjemne zdjęcia i miły futrzak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żeby tym razem doszła dobra lalka ;) Zdjęcia śliczne, łądnie się kontrastuje mały z duzym ;3
    a kotek taaaakiii puchaaaty ^w^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo dziękuję trzymaj mocno 😊 chciałabym mieć ją szybko.

      Usuń
  3. Śliczne pamiątkowe zdjęcia, a kociak ma piękne oczy i cały jest zjawiskowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Feluś to mój przyjaciel . Uwielbiam go zawsze za mną wszędzie chodzi i śpi tylko ze mna . Ma 6lat mój futrzak.

      Usuń
  4. nooo Cherr bardzo do Mili pasuje, nie powiem :) cudny z niej łobuziak...a ma taka niewinną minkę :) i nie powiem, ale bardzo rozczulam się kiedy oglądam Milę w nowym wydaniu :) za to model na ostatnim zdjęciu jest super w każdym calu i nie potrzebuje jakiejś specjalnej prezentacji...wystarczy spojrzeć w jego ślepka i można utonąć :) dumne z niego kocisko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Feluś oj tak czaruje oczkami bardzo. Feluś to chodzącą fajtłapa 😊 , ale jest uroczy i bardzo przyjacielski.

      Usuń
  5. Lepiej bym tego nie ujęła, że blog to internetowy pamiętnik. Myśle dokładnie tak samo. :) Co do panienek to pięknie razem wyglądają. :3 Dwa słodziaczki. <3 A kotek... ach, cóż za oczy! Piękny model i trochę przypomina moją kotkę. :3 Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak, no i oczywiście gratuluje zamówienia malucha i mam nadzieje że tym razem dotrze odpowiednia. ;)

      Usuń
    2. Musisz mieć piękna kocicę , ale ja juz chyba na Twoim blogu ja widziałam , albo mi sie wydaje . Gdzieś przemknęła mi się kotka podobna do Felka. Ale by była para.

      Usuń
  6. I te niebieskie kocie oczy na końcu! :DMrrrhh!
    Dziewczyny, oczywiście cudowne :) Jednak Cherry bardziej mi się wkradła do serducha ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cherr to mała diablica . Czaruje wszystkich w domu. Ehh te plastiki .

      Usuń
  7. ty masz kota z niebiechymi paczałami??!!!!ja też mam kotka-szkutka w domu:) ma na imię Miauczek =^.^= ja też nie długo kupię sobie little dala, Little Dal Lena :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczadła ma niebieskie dokładnie takie jak na zdjęciu :)).Miauczek futrzak :))) . Ja bez futerek ani rusz. To poczekamy obie na małe lalunie.Little Dal są nie ziemskie .

      Usuń
  8. Są prześliczne:)):):)
    Kociak również boski, jest przesłodki!:):):)
    Pięknego i słonecznego tygodnia kochana, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojeeej. Jakiego masz cudnego kocura. Te jego oczka. *-* Napatrzeć się na niego nie mogę... Bym go wygłaskała... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , ale widze model do pokazywania :))) skradł tyle serduszek jak i moje.

      Usuń
  11. Dwie urocze panienki. Mała i duża laleczka wyglądają tak razem uroczo *.*
    Felicjan ma zabójcze spojrzenie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że mój futrzak tak Wam się podoba. A kiedyś nikt go nie chciał nasz dom to już trzeci w jakim był . I już nigdy z niego nie pójdzie. Jest z nami 6 lat :))).

      Usuń
  12. Masz rację , w każdej lalce jest to"coś" :):) .
    Piękne są Twoje laleczki , jestem zdecydowanie za tym, żebyś miała ich więcej , miło tu do Ciebie zaglądać :):) .
    Kocurek bardzo ładny , ja mam kotkę syjamską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam kotki wszystkie . Mam ich trzy peanie w kolejnych postach się pojawią i moje małe księżniczki :).

      Usuń
  13. No tak to jest, że pierwsza wybranka zapada głęboko w pamięć i nie chce się z niej wydobyć. Możesz jej wołanie zagłuszać innymi lalkami, a ona i tak się upomni o swoje miejsce w twojej kolekcji :) Dziewczynki boskie oczywiście :) Milka tak rozmarzona :) i ta Wisieneczka na torciku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie Aniu Suve musi byc , a juz byłam bliska z kupna elfa, ale jak zdecyduje ,że mała zostanie na swoim ciałku to będzie kusiło obitsu :o

      Usuń