środa, 14 maja 2014

Puk puk. Kto tam ????

Witajcie :)))) tak wiem mała Suve miała być ostatnia moją lalunią w gromadce. Hymm nie udało się wczoraj zapukała do Naszych drzwi mała kruszynka z minką co podbija świat. Nie wiem jak to się stało , ale jestem właścicielką Dal Dotori. Przybyła do mnie nowiutka w pudełeczku z dodatkowym wigiem i obitsu. Bez ubranka stocowego tylko z wigiem firmowym. Jestem mega zadowolona.Wiedziałam , że Melody potwierdzi moje pragnienie posiadania foszka :))) tak więc moja jedyna dyniogłowa dostała imię Miki . Na razie ma tylko zmieniony wig i oczka , które musiałam jej zrobić bo oryginalne troszkę wściekle wyglądały :))). Kiedyś będzie miała zmienione , ale póki co zostaje w brązowych. Jest na obitsu 23 soft i ma w pełni wygimnastykowaną szyjkę. Tak skróciłam ją ( nie wygląda jak żyrafa ) . Tak więc oto Miki , która urodzinki będzie obchodziła 13 maja :)))))).


Przybiegłam wczoraj ze szkoły . Wpakowałam się na łóżko i rozpakowałam małego przybysza.Pierwsze zdjęcia Miki.



Ps . Przyjdzie  dzień w którym wyjaśnię Wam jak zostałam właścicielką małej Miki póki co muszę zachować tajemnicę . I to też wyjaśnię czemu.
A na koniec bonusik . Karo jest u Agi jak wiecie . I zanim pojechała zmieniłam jej makijaż, ponieważ wymagał  poprawki .  Szczerze mówiąc ja telefonem nie pokazałabym jej tak pięknie jak Agnieszka więc zdjęcie jest autorstwa Coco Dolls w którym ja osobiście jestem zakochana.


Karo całkiem odmieniona .Dziękuje Agnieszko za tak piękne zdjęcie.



Oki ja już uciekam . Idziemy dziś z klasą do kina :))))) Pa pa buziaczki

17 komentarzy:

  1. Gabi jeszcze raz dziękuję za możliwość goszczenia u siebie Karo :)
    Jest niesamowita :) dzięki Tobie mam już stuprocentową pewność, że też chcę takie małe cudo :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie że tak:)))ja będe miała Hujoo baby suve :DDD

      Usuń
  2. Karo jest cudna, makijaż ma rewelacyjny! Fajnie, że Aga zrobiła jej takie śliczne zdjęcia, Karo będzie miała pamiątkę :)

    A co do Dalki - kooooochaaaaam Dalowe pyszczki ponad wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam, a jak chce dać moją lalkę "tobie" to muszę zapłacić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OCZYWIŚCIE DO POMALOWANIA!:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  4. Jejku, Miki jest śliczna! <3 A Karo ma piękny nowy makijaż

    OdpowiedzUsuń
  5. Niam niammm. Tylko zjeść :D Słodka, oczka te twoje lepsze zdecydowanie niż firmówki :) Foszki do mnie nie przemawiają, ale wiesz, że jak ją przerobisz to ją pokocham ;]
    A Karo jest awww bajeeeczna! :O I te oczy mieniące się tęczą i sweterek od Pani Agnieszki pod kolor :O Zdjęcie jest cudowne, a makijaż Karo z tymi lekko smutnymi brwiami jest nieziemski i nadał jej wyrazu :O Bajka :O
    Aż zazdrość zżera, no. Niedługo mnie pożre w całości :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna Dalunia Gabrysiu, trudno im się oprzeć, no i czekam na wyjaśnienie tej tajemnicy :)
    Aga zrobiła świetne zdjęcie Karo wprost portret do ramy, piękne :)))
    A sweterek...uwielbiam sweterki Agnieszki :)
    Cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam Ciebie i Twoją nową kruszynkę ;) ....Hujoo wyszła Ci prześlicznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest przepiękna. Ma boska sukieneczkę!
    Dziękuję ci kochana za każde miłe słowo które u mnie zostawiasz
    buziaczki śle

    OdpowiedzUsuń
  9. wow!!!! Karo jest prześliczna,no,no kochana nabrałaś takiej wprawy że wymiatasz,wszystkie Twoje panny są śliczne ale Karo to teraz jest miss gratuluję i dziękuje bo dzięki Tobie też mam przecież piękność pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję nowej panny. A Karo śliczna jak zwykle, to ostatnie zdjęcie Agnieszki jest moim ulubionym, Pięknie wygląda z upiętymi włoskami :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję foszka, już pisałam że jest śliczna, ale jak znam Ciebie, to niedługo bedzie jeszcze piękniejsza :) ten króciutki brązowy wiguś bardzo jej pasuje :) co do karo to właśnie to zdjęcie mi się najbardziej podoba, a nowy makijaż zrobił z niej takie niewiniątko z pazurkiem, no kocham to zdziwione spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ... życzę Ci , żeby Twoja gromadka jednak się rozrastała, wbrew Twoim planom :)
    Śliczne są te laleczki :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sympatyczny dalowy pyszczek ;) ...a Karo jest przepiękna i super wygląda w ciuszkach Coco Dolls!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję panienki. Miki jest piękna ^^ Zawsze marzyłam o Dal'u Dotori ♥
    Zapraszam do mnie-sporo zaległości ;-)
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gabi, Twoja Karo jest prześliczna ♥ Gratuluję talentu, masz świetny warsztat i każda Twoja praca cieszy oko ( a nawet dwa :D ) Uwielbiam maleństwa w Twoim wykonaniu :)
    Miki jest rozkoszna. Dale mają tak uroczo rozzłoszczone pyszczki :D Ale w Twoim wydaniu wygląda całkiem łagodnie :}
    Super!

    OdpowiedzUsuń