piątek, 16 maja 2014

Czy Miki lubi zdjęcia oj chyba tak :)

Wczoraj przygotowałam małego posta zdjęciowego Miki. Czy Miki lubi pozować do zdjęć. Nie wiem co foszki maja w sobie , ale powalają. Dziś będę po szkole szyła dla Melody , Miki i Lili ubranka . Co już mnie przeraża bo obitsu 23 jest mi obce zupełnie nie wiem jak je podejść . Wczoraj na szybko tylko uszyłam jej sukieneczkę . W sumie przerobiłam starą doszyłam inną górę :) .Dostałam od Anetki śliczne wstążeczki w kropeczki nie mogłam się opanować i oczywiście musiały być doszyte.Wiem do kwiatków nie za bardzo pasują  . Oczywiście zakolanówki i stanęła panna na wybiegu.Część osób już za pewne widziała je na fb :))
To teraz zdjęcia bo ja dziś na 10: 45 do szkoły , ale szybko wrócę do 14:45 nie jest tak strasznie . Zwłaszcza ,że się nie ma 2 lekcji i można było pospać dłużej :)))))))))) co ja bardzo lubię.

 Miki :))) i pierwsze testy zdjęciowe ( heh telefonem nadal ).







Oczywiście nie obyło się bez ubranek wykonanych przez Anetkę i Agnieszkę jestem ich fanką .Oj tak.


Jeszcze nie wiem jak Miki będzie wyglądała jeśli chodzi o oczka i włoski . Zamówiłam niebieskie patrzałki i możliwe ,że będzie następna kudłata :)))) , ale ciężko mi się zdecydować bo w każdym stylu mi się podoba.
Buziaki i papa Gabi.


21 komentarzy:

  1. Jestem za kudłatą, ślicznie jej w takich włosach! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Panienka wygląda niesamowicie :) zakolanówki boskie :) takie z kokardkami to moje ulubione ;) jako kudłata tez będzie śliczna ;) zaczynam w końcu rozgryzać tego wiga ;)
    Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć że lubisz z kokardkami :) .

      Usuń
  3. Pięknie wygląda w tych ubrankach. Śliczna sesja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Miki jest strasznie sympatyczna. Masz rację, w każdej stylizacji wygląda fajnie :D Testuj co się da i pokazuj rezultaty :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnemu we wszystkim ładnie :) Tak więc niezależnie w co wystroisz Miki od stóp do głowy na pewno skradnie nie jedno serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje już skradła i schowała gdzieś hymmm

      Usuń
  6. Zakochałam się w pierwszym zdjęciu ♥Miki przepiękna!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. sukieneczka piękna wyszła, zwłaszcza z tą czarną górą :) podkolanówki uwielbiam w każdej postaci :) i powtórze za dziewczynami, że ładnemu to ładnie we wszystkim :) druga fotka wprost cudowna, no uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to jest że te lale to nigdy koniec zawszę którąś by się jeszcze chciało. Zaczynam się bać.

      Usuń
  8. Jest bardzo fotogeniczna i śliczna:):):
    buziaki kochana, pogodnego weekendu!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy nafochaniec! ;3 Hah, fajnie masz że szłaś ma tak późną godzinę do szkoły. Ja miałam dzisiaj na ósmą a że miałam w szkole "dzień szalonej fryzury" musiałam wstać wcześniej i się przygotować. ;D Hmmm... Ja zostawiłbym Mice ten wig co ma na ostatnich zdjęciach, pięknie jej w nim. :3 Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mogłam trochę pospać. Ja jej uszyje wiga sama . Dzień szalonej fryzury , ale fajnie też bym chciała.

      Usuń
  10. Bardzo fotogeniczna foszkówna ;) Ładną ma sukienkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. prześłicznie ci te custom wyszedł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miki jest bardzo fotogeniczna. Zostawiłabym jej ten dłuższy wig ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona i tak czeka na Furka :)))) kudłate górą.

      Usuń
  13. Gabi powinnaś umieścić ostrzeżenie przed wejściem na twojego bloga: UWAGA! częste zaglądanie grozi cukrzycą ;) Ona jest obłędna, mi się w tym krótszym wigu baaaardzooo podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Aniu postaram się wymyśleć stałe ostrzeżenie :) dla Ciebie. Też mi się bardziej w bobie podoba.

      Usuń