wtorek, 27 maja 2014

Cukierkowa Melody


Witam, ostatni tydzień był dla mnie straszny. Dużo na głowie i bardzo mało wolnego. Kończyłam dzień
strasznie zmęczona. Melody jest bardzo wdzięczną modeleczką . Watą cukrową , którą  bardzo lubiłam. Zdjęć mam tysiące :))) . Nie miałam jak wstawić ich na bloga brakowało mi czasu  :((( . Koniec roku szkolnego porażka . Nauczyciele gonią z materiałem , a to jakieś zaliczenia , a to coś innego wrrr. Dziś post przygotowany już dwa dni temu . Jedynie tekstu brakowało . Melody jutro jedzie już do domku. Będzie mi jej brakowało. Ja zawsze  mimo wszystko przywiązuje się do laluń . Już tak mam . Mamy jeszcze zdjęcia z plenerku :)) .
Chciałabym już teraz podziękować Agniesi za to , że mi zaufała i mogłam pierwszy raz gościć  Dal i to jaką :)))) mmmmm . To też wiem teraz czemu Wy kochacie tak Dale i zaraz na drugi dzień wizyty Melody mogłam bez wahania  ( z pomocą Agi i Anetki ) podjąć decyzję i odpowiedziałam na pewną ofertę pozytywnie to też mam Miki i jestem szczęśliwa. Mimo , że Miki weszła na miejsce Anulki ( tak Ani u mnie nie ma ) nie żałuje wiem, że  skład lal nie raz może jeszcze mi się zmienić. Jednak ten post jest poświęcony świetnej modelce Melody ................
























Melody tak ślicznie mi podziękowała za sesję.




Dziękuje za uwagę :))) Buziaki Gabi.



Ps : Nowy wygląd bloga i sama wszystko ustawiałam :O



24 komentarze:

  1. Widzę same zmiany- nowa oprawa bloga bardzo mi się podoba. Czytelna i w spokojnych kolorach :)
    Melody pięknie pozuje, a w tej sukience z barankami wygląda jeszcze bardziej słodko :)
    Panna się troszkę zasiedziała więc pewnie w domu wszystkie lale i Agnieszka czekają z utęsknieniem ;)
    Nie wiedziałam, ze Anuli już nie ma u Ciebie...mam nadzieję, że trafiła do fajnego domku :)
    Pozdrawiam Gabrysiu i wytrwałości w szkole, wakacje już tuż tuż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie bardzo mogę pisać o Anuli bo to będzie prezent dla kogoś :)))). Tak trafiła do wspaniałych rąk .
      Oj tak Melody troszkę u mnie gościła ja uwielbiam przyjmować lale u siebie. :)))))))))
      Ostatnio męczyłam wygląd bloga . Pierwszy raz tak bardziej poważniej . Takie są tego wyniki . Nie do końca jestem zadowolona , ale jestem dumna że udało mi się to ze wszystkimi tymi kodami ufffff.

      Usuń
  2. Uroczy cukierasek. Kiedyś też nie wiedziałam co takiego jest w tych dalach, ale gdy zobaczyłam Frarę na pullipstyle musiałam kliknąć ,,do koszyka" i nie żałuję swojej decyzji. Dale są niesamowite. Będę tęskniła za Anulą, ale jestem pewna że znalazła miły i ciepły dom. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak masz rację mają to coś w sobie że zakochanie jest natychmiastowe. Tak znalazła wspaniały dom . I innego sobie nie wyobrażam :))) zresztą gdzie indziej by nie poszła.

      Usuń
  3. Bardzo fajny wygląd bloga :-)
    nie ogarniam kodów tym bardziej podziwiam :-)
    Mell wygląda uroczo :-) pięknie ją ubrałaś :-)
    jeszcze nigdy nie była tak rozpoeszczana :-D już nie mogę doczekać
    się jej powrotu do domu ;-)
    Pozdrawiam coeplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem przesłodziłam ją na maxa :))) oj musiałam :))) . Tak po prostu ja ją widzę . Przywiązanie do lal jednak istnieje i tęskni się za swoimi , ale jest bardzo miło gościć u siebie takie cukiereczki.

      Usuń
  4. ale zmiany :)) bardzo przyjemne kolory a przy tym wszystko bardzo czytelne :) zawsze przerażały mnie kolorowe włosy u lalek, ale u Melody one są fantastyczne, nadały jej ten super cukierkowy charakter, bardzo mi się podobają :) sukieneczka przepiękna no i zdjęcia świetne, Melody spisała się na medal :) jak widzę szycie na obitsu 23 już opanowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kolorowe włoski u lalek to też jakoś nie ja , ale Melody nie wyobrażam sobie w innym kolorku. Przymierzałam jej inne wigi wiadomo musiałam się pobawić . Ten różowy furek w pełni oddaje jej piękno. Tak do końca jeszcze nie opanowałam , ale już mnij więcej wiem jaki fason do Dali mi pasuje :))))). Obitsu 23 jest strasznie chude :P

      Usuń
  5. Jejku jaka prześliczna sukieneczka. Melody wygląda naprawdę niesamowicie uroczo :3 Niestety ja również mam teraz mało czasu. Zwłaszcza na robienie zdjęć i komentowanie innych blogów :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdjęć robię mnóstwo tylko czasu brak na wystawianie i obrabianie fotek. A zdjęcia to taki mały przerywnik od szkoły bardzo to lubię.

      Usuń
  6. Śliczne ubranka^^ sukieneczka kojarzy mi się z dziećmi nie wiem czemu :p

    Jestem pod wrażeniem wyglądu bloga, wow! :3
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi sukieneczka była wykonana z baldachimu od łóżeczka dla lalek . Motywy są bardzo dziecięce więc się nie dziwie ,że Ci przypomina dzieci :)))).

      Usuń
  7. prawdziwy cukiereczek! ślicznie wygląda w tej sukience :-)
    też myślę nad zmianą wyglądu bloga, ja póki co obmyślam wszystko w głowie i jak już będzie gotowy pomysł to zacznę działać. u Ciebie zmiana na plus, chociaż poprzedni wygląd też był fajny ;-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo długo myślałam nad zmianą , ale niestety tak dobrze nie radzę sobie z tematem grafiki komputerowej, ale jestem zadowolona z efektu.

      Usuń
  8. Jest prześliczna... piękna sesja kochana!!!
    Mam nadzieję, że już teraz znajdziesz więcej czasu dla siebie!!!
    Ściskam i ślę buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak czas by się przydał jeszcze nie wiele i będą wakacje .

      Usuń
  9. Bardzo ładny wygląd bloga, od razu tak wesoło się zrobiło. Piękna modelka, szkoda, że nie będzie już u Ciebie gościć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też będzie mi jej brakowało , ale już nie długo Miki będzie miała towarzystwo :)))) swojego rodzaju .

      Usuń
  10. Masz ładną szatę graficzną bloga. Melody jest przeurocza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i cieszę się że Wam Tobie się podoba.

      Usuń
  11. Jaki cukierek! :D Bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Melodyjka jest wdzięczną modeleczką . Dla mnie zostanie watą cukrową :PPP

      Usuń
  12. OOO jaka szata graficzna :) No szacun Gabi. Cudna modelka go zaprezentowała :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzyła mi się zmiana wyglądu bloga , ale nie wiedziałam jak się zabrać do kodów :O . Testowałam , aż się udało cokolwiek zrobić.

      Usuń