piątek, 16 maja 2014

Mój Mały Przyjaciel :)

Jaki ja  mam napływ energii ostatnio :O. Melody  i Miki.  Co jak co, ale dwie Dale razem musiały mieć sesję. No i chciałabym jak najlepiej pokazać tą cukrową watę u siebie. :)))))) Właśnie utargowałam troszkę więcej czasu z Melody u Agnieszki tydzień tak szybko minął :(((( , a ona jest taka kochana.
Tak więc zapraszam na foto story chyba trzecie dopiero na tym blogu nie za bardzo sobie z nimi radzę. Miki jest ubrana w pożyczoną tuniczkę od Lili , która zrobiła Anetka i całe szczęście bo na 23 obitsu nie mam jeszcze ciuszków za dużo .  Mel uszyłam sukieneczkę w moim ulubionym kolorku :))) .






Mel :  A kuku



Mel : O tu jesteś 

Miki :  Ojejku, przestraszyłam się, co się stało?   Tylko mów cichusio,bo Gabi nas obserwuję.


Mel :  No dobrze, a więc posłuchaj.. 

Mel : Przedstawię Ci pewną Ktosie ;)
Miki :  Hymmm czy ta ktosia to ktoś ważny? 

Mel : Bardzo, bardzo, bardzo 
Mel : O to moja  Strupka

Miki : Oj.. a gdzie ma drugiego guziczka? Zgubiła oczko :O


Mel : No, bo moja Agniesia  zrobiła właśnie jej jeden guziczek..

Mel : Bardzo ją kocham jest  zawsze przy moim serduszku.

Miki :  Twoja strupka jest taka malutka jest twoim małym, wielkim przyjacielem?

Przerwałam Dziewczynką i poprosiłam o wspólne zdjęcie z  Strupką .

Mel i Miki : A teraz  Strupcee ! :)

Miki i Mel : Taadaam :)




Ps: wiem wiem był już dziś post :))) . Czasem można poszaleć.



27 komentarzy:

  1. Jak one ślicznie razem wyglądają :D A Mel tak ślicznie wystrojona :))
    Miś specjalnie nie ma drugiego oczka :) jak ktoś oglądał Lilo i Stich to będzie wiedział
    skąd to imię ;) Bardzo fajna historyjka :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem , no ale jakiś pomysł musiał być . Miki nie oglądała jeszcze :)))) gapa nie wie.

      Usuń
  2. Fajnie Ci wychodzą te foto story^^
    Słodkie lalki:3
    + oglądałam sobie Karo, masz przepiękną lalkę! Naprawdę, przez Was muszę się zastanowić nad kupnem Hujoo; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz serce i duszę lalce każda będzie wyjątkową :)

      Usuń
  3. Prześlicznie razem wyglądają, a zdjęcia są urocze. Pięknie przemalowałaś swoją Dotori, moja ma fabryczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Dotori w oryginale też jest piękna :). A ja uwielbiam malować lale więc u mnie nie ma fabrycznych :)

      Usuń
  4. Kochane lale! Słodka historyjka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem w stanie określić która jest bardziej piękna .-. czuję się zalukrzona *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja jestem tego samego zdania Melody jest piękna Dalunią.

      Usuń
  6. Jej jakie one są boskie :P", Gabi przestań mnie szczuć plisss, bo se Dala kupię :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziaki, z Dalkami ciężko jest się rozstać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten różowy wig i pończoszki. Miłe, ciepłe zdjęcia :) Ja nie umiem jakoś klimatycznie swoich chłopaków uchwycić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz zupełnie innego przystojnego modela :) i też super go pokazujesz.

      Usuń
  9. ....obiecalam sobie ze nie bede juz chorowac na zadna lalke ,ale jak patrze na twoje * slodzcze to kwicze * :):):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też sobie obiecałam :( głupie obietnice. Fochy są straszne,okropne,paskudne wrrrr ja chcę jeszcze jedną. ;-)

      Usuń
  10. Piękna sesja :) Lalki mają bardzo ładne ubranka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje to w sumie pierwsze stylizacje na obitsu 23. Całe szczęście pomogła mi w tym Anetka i Miki miała prawie gotową sukieneczkę :).

      Usuń
  11. Miki może i miała, ale Melody dostała szytą od podstaw i wyszła bosko, więc jak zawsze sobie świetnie poradziłaś :) obie dalki przeurocze są, bardzo fajnie je pozujesz, tak naturalnie, o czym już nie raz Ci pisałam, uwielbiem je u ciebie oglądać...no i co tu dużo pisać...zżera mnie zazdrość, zżera mnie lalkowa chcica, a już myślałam, że się z niej wyleczyłam ehh...dobrze,że chociaż pooglądać sobie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To to to choroba jakaś zaraźliwa wrrr te lale wszędzie lale i coraz ładniejsze :((((

      Usuń
  12. Rozkoszne maluchy! Razem tworzą taką dobraną parkę nafochańców. <3 Śliczna ta sukieneczka. :3 Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fochy, no jej kto by pomyślał ,że tak aż tak oj tak no tak :))))

      Usuń
  13. Świetna z nich para i tak się zaprzyjaźniły :)
    Sukieneczki są super, ale kolanówki...powaliły mnie kokardki ;)
    Gabrysiu Ty byś chyba uszyła i rękawiczki pięciopalczaste dla tych małych słodziaków ^^
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :):):):) pięciopalczaste :):):) to by był wyczyn ,ale niestety one mają złączone paluszki ale dwupalczastej czy jak to nazwać czemu nie poczekam na zimę.Pozdrawiam

      Usuń
  14. Są prześliczne... Świetne mają ubranka!
    Buziaki kochana ślę do ciebie i życzę pogodnej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście, że można :)
    Bez Pani proszę ;p z chęcią się za coś wymienię :))) napisz do mnie na maila: tantpis@wp.pl.
    Od 22 maja do gdzieś 29 maja będzie ze mną utrudniony kontakt bo wyjeżdzam do rodziny, ale potem znów będę dostępna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie one obie razem śliczne i urocze! Ubrane również są wspaniale. Ubranko Melody bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń