poniedziałek, 19 maja 2014

Nowy wygląd Miki

Witam teraz tylko wieczorami mogę pobawić się lalkami :((( , ale zawsze to miłe zajęcie. Dziś sukieneczka różowa w kropeczki. Dwa dni temu zauważyłam podobny fason na fb i tak mi się spodobała ,że musiałam spróbować i uszyłam pierwszą :)) . Odbiega od tego cuda co widziałam , ale i tak mi się podoba . Miki dziś dostała przesyłkę od Marzenki :))) . W środku koperty oczka i niespodzianka biała skórka na wiga. No co mogłam zrobić . Od razu ufarbowałam i uszyłam wiga . Dość czasu na lekcje zanim wysechł i mogłam go przymierzyć Miki .W świetle dziennym jest ciemno czekoladowy :))).  Uwielbiam kudłate wigi :))) . Tak już chyba zostanie jak to Viv określiła. Czyli co zapraszam na wieczorne zdjęcia Miki .....













Sporo zdjęć , ale nie mogłam się zdecydować za dużo ich zrobiłam. Co myślicie o Miki w takich kolorkach ??


27 komentarzy:

  1. Wygląda fantastycznie w tych nowych oczkach i włoskach :) kudłate wigi są fantastyczne, kuszą mnie ;) Sukieneczka śliczna :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukieneczka to próba, ale ma śliczny materiał w środeczku już tak fajnie nie wygląda.

      Usuń
  2. Ja myślę, że to jej kolorki :) Cudna sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje jej ^^
    A ja się Was pytam, jak Wam wychodzą te wigi?!? T.T Robiłam 6 razy, i wszystkie to nie wypały, Toshi nie będzie miała nowego wiga ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz miała skórkę wyślij do mnie to Ci uszyje :PPPP

      Usuń
  4. Piękny wig. Też takie lubię. Wyglądają bardzo realistycznie.

    A sukienka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ona jest piękna w tych włoskach i sukienusi! Cukierek!
    Super fotki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miki wygląda cudownie. Wig bardzo jej pasuje, a sukieneczka prezentuje się naprawdę świetnie :) Taki zestaw jest jakby stworzony dla niej.

    Super! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w Miki . Chociaż ja się w każdej zakochuję,ale nie wiedziałam,że Dale są takie fajne do pozowania ich na zdjęciu.

      Usuń
  7. Różowy to chyba kolor Miki i świetnie pasuje do tych czekoladowych włosków.
    Sukieneczka urocza, wyszła Ci Gabrysiu świetnie, a buciki do całości nadają wyglądu stylizacji :) Ta burza włosów pasuje do lali idealnie, ja też lubię takie kudłate ;)
    No cóż - kolejny sukces :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Furki to jest to zwykłych wigów po nich jakoś nie za bardzo lubię. W tym krótkim wigu i brąz oczkach też strasznie mi się podoba i chyba będę szukać główki dali by zrobić taką podobną.

      Usuń
  8. Jest tak słodka,że ma się chęć ją schrupać! Ten wig jest absolutnie boski! Uwielbiam takie kudłate, falowane wigi dla Dali *.* Ciekawe jakby moja Amelka w takim wyglądała.
    A sukienka jest absolutnie śliczna, idealna dla małej lolitki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja Amelka też by ładnie wyglądała. Są różne kolory skórek. Można też je ufarbować farbą do włosów jak ten Miki był biały.

      Usuń
  9. połączenie niebieskiegi i turkusu z tym cukierkowym różem cudowne, bardzo Miki pasuje, tak samo jak czekoladowy wig. Włoski kudłate nadaja jej delikatności i takiego dziewczęcego uroku, zalotnie wygląda :) Oczki super, jak dla mnie mogłaby już tak zostać :) No a sukieneczka to bajka po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko sukieneczek powstało aż pięć :) każda z innego materiału są na prawdę proste do uszycia. A niebieskie rajstopki to moje ulubione. Przypadkiem je założyłam, ale pasowaly do oczek to zostały. Kropki , paski , a co tam . Kudłate włoski są moje ulubione i każda lala w nich wygląda super. I długość w końcu taka bez kombinowania.

      Usuń
  10. O matko!miki jest cudowna:)))) i...taka Inna!gratuluje,ja mam little dal puki,ale nie mam dal'a :< chociaż bardzo ją lubię:D-Amelkę.cóż ,ubranka cudowniutkie,a te buty....wow:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też mi się wydaję że czasem na zdjęciach nie wygląda jak dal :-o maluszki dalki są cudne. Mam swoją stale odwiedzającą mnie małą nafoszoną łobuziarę. Był buciki kupiłam od blogerki zawsze mi się podobały.

      Usuń
  11. pięknie wygląda. idealnie jej pasuje ta fryzurka a ta różowa sukieneczka - cudna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest piękna, cudowna i w ogóle! <3 A całość idealnie dopełnia śliczna sukieneczka. ;3 Sama bym założyła taką sukieneczkę. :3 Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem :) trochę w środku sukienki nitek wystaje :) ale też mi się podoba. Przez te kropeczki. Jak ja bym chciała więcej takich materiałów znaleźć.

      Usuń
  13. Ona jest prześliczna! Zrobiłaś jej boski makijaż a ten wig świetnie do niej pasuje <3 Jestem nią oczarowana, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem malowałam ją z dużymi zamiarami. Chciałam troszkę dopracować brwi uparłam się i jestem bardzo zadowolona ,że Wam się podoba bo mi bardzo . Zresztą widać bo zdjęcia ostatnio tylko z nią.

      Usuń
  14. Chciałabym jeszcze jedną. :( Znowu .

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja powracam do żywych ;)
    Małą jest rozkoszna. Kocham te piegi i jej furka, a sukienka wygląda prestiżowo :D Jakby z jakiejś strony z akcesoriami dla lalek wyciągnąć :O Piękne. Nie lubiłam Hujoo. Pokochałąm Twoje. Nie lubiłam dali, pokochałam Miki :] ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama niewiem czy mi sie podobaja dalki to zalezy u kogo np. Twoja jest mega fajna ale moze dlatego ze ja twoje utalentowane raczki dopadly. Anna

    OdpowiedzUsuń