piątek, 9 maja 2014

A My mamy gościa , a My mamy gościa :)))))

Hejo , a ja dziś mam pełen domek laluń. Wróciły do mnie Karo i Lili . Jak ja się za nimi stęskniłam strasznie. Anetka pozwoliła mi jeszcze zaopiekować się Zosią :)))) . I .....iii jest u Nas cukierkowa piękność. Pewnie się domyślacie kto to taki . Oczywiście jest to Melody Agniesi . Jest boska. Taka oh ah . Strasznie mi się podoba i jak ona pięknie jest ubrana wow. Aguś ja Ci bardzo dziękuje, że mogę ją u siebie gościć :))))))))))))))))) o tak mi się buzia śmieje.

Jej jak miło je już mieć przy sobie .

Dzielne te Moje dziewczynki bardzo miło zajęły się Melody.

Melody cukiereczek jeszcze troszkę wystraszona .

Tu już opowieści z podróży .

Maluszki w swoim  świecie nie interesowały ich ploteczki starszych dziewczynek.

Dziewczynki się dogadały ze sobą  :) chyba najbardziej.

Lili co rusz sprawdzała co u maluszków .

Pa pa Agniesiu :))) Idziemy się bawić.

A tu Cherr kombinowała jak uciec po cichu z planu zdjęciowego :O
I bonusik  na szybko wyjęłam Milkę bo już była spakowana i zaraz miała jechać do Anetki :))) Zdjęcie nie jest może rewelacyjne , ale jest udokumentowane pierwsze wrażenie .


Moje wszystkie lalunie są ubrane w sweterki od Anetki . Dostałam tego oh oh i sama nie wiem co najbardziej mi się podoba. Bardzo dziękujemy. A teraz uciekam macać , patrzeć  i w ogóle :)))))))).

Ps : Kubeczek nam się przewrócił , ale co tam :))))) z tego wszystkiego nawet nie zauważyłam.

22 komentarze:

  1. No to już wiemy do kogo z wizytą pojechała Melody :) Co jak co, ale u Ciebie na pewno będzie dobrze przyjęta i zaopiekowana, a i widzę, że szybko zaprzyjaźniła się z Twoimi laluniami :)))
    No to teraz czekamy na fotorelacje w odwiedzin słodkiej Melody :)
    Miłej zabawy wszystkim dziewczynkom życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak nie mogłam się doczekać wizyty Melody . Bardzo chciałam zobaczyć Dal . I chyba przyjechała do mnie najpiękniejsza różowa istota.

      Usuń
  2. A więc to do ciebie pojechała, ach jak zazdroszczę. :D Miłej zabawy w takim razie. :) Dziewczynki na pewno będą miały dużo frajdy. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sobie zazdroszczkę i nie wierzę :)))) prawdziwy cukiereczek.

      Usuń
  3. no prawdziwy babski wieczór się szykuje...spania to tam nie będzie oj nie :))) piekne wszystkie lalunie a Melody rzeczywiście taki cukierek wśród gromadki :) piekną ma sukienkę :) Mila za to olbrzymka hahah, ledwo się w kadr zmieściła...długa ta droga do domu...jeszcze jej niema, pewnie baluje dzies po drodze :))) uwielbiam takie grupowe zdjęcia, no i cudowna pamiatka :)) bawcie sie dziewczynki dobrze, tylko maluchy zapędźcie do łóżek !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko Mila teraz rozrywkowa dziewczyna . Szaleje pewnie gdzieś po drodze łobuz czarujący.

      Usuń
  4. Cieszę się bardzo, że sprawiłam Ci radość moim różowym plastikiem :-)
    Widzę, że Mel dobrze się czuje w towarzystwie Twoich panien :-) Bawcie się dobrze :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju a ta jej sukienusia to jej premierowa stylizacja na Twoim blogu wow. Obejrzałam wszystkie zdjęcia od chwili pojawienia się Melody u Ciebie :)))) boska.

      Usuń
  5. a to niespodzianka! u Ciebie Melody na pewno nie będzie się nudzić, z taką gromadką lal to już one sobie znajdą zajęcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak coś sądziłam, że Melody trafi do Ciebie! Jeszcze jak zobaczyłam ten tytuł to od razu wiedziałam! Piękna gromadka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super dziewczyny :} Ale Lili i Cherry są przełomowe :) Bardzo się odróżniają i za to właśnie je pokochałam :) I to spojrzenie Lili... Mmmm....
    Melody oczywiście urocza :] Ja sama się nią zachwycam u Pani Agnieszki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku! Mogłam się domyślić, że to do ciebie jedzie Melody ^ ^ Bardzo fajnie że jednak pojawiła się u ciebie jakaś Dal. Uwielbiam tą twoją gromadę, a tyle lalek w domu to tylko szczęście ^ ^ Jak widzę u ciebie tyle szczęśliwych lal, to oraz bardziej mi się pragnie jeszcze jedna laleczka, żeby Tessa nie czuła się samotna ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! Fajnie, że Melody jest u Ciebie - świetnie wygląda na zdjęciach z taką gromadką <3

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne masz dziewczyny :))))))a właśnie tak sobie myślę......na ile byś określiła wiek Karo i Lili? *Mel strasznie pasuje ta wata cukrowa na dyńce :))dynia o smaku waty cukrowej,ale najbardziej podoba mi się Lili <33 * całuski*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudna i piękna laleczka...
    Wszystkie są piękne....!!!!
    Buziaczki kochana:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jeszcze niedługo kupię sb https://www.google.pl/search?q=hujoo+baby+mini+suv&client=firefox-a&hs=YlD&rls=org.mozilla:pl:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=qaZvU6yLN8uI7Aaim4CIBQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1007&bih=620#channel=sb&q=hujoo+baby++suve&rls=org.mozilla:pl:official&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=8h4hZtSu9ZvzTM%253A%3BEuB_gujBfaX5BM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.mimiwoo.com%252Fphoto%252FKHB005Nb.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.mimiwoo.com%252Fproduct_info.php%253Fproducts_id%253D11139%3B600%3B494

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak się stęskniłam za Lili, o rany <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Remembеr, if you Һave trieԁ othe diets and noot haԀ anny success, then thiis copuld
    be the Ԁiet that will finally give yοu the weіght loss results that youu ɦave struggled to achiеѵe.
    Yogurt is actually a fermented dairy product tɦat wass done bү adding cultured bacteria to.
    Wear a pedometer to be sure tҺat you get your 10,000 steps completeɗ.


    Tɑƙe a loоk at mmy weblog GetBetterBodySystem.com

    OdpowiedzUsuń