czwartek, 2 stycznia 2014

I tradycyjnie plenerek, parę skromnych zdjęć Anuli .

Zakochałam się w Anuli . Nie będę dużo pisać . Chciałabym powiedzieć , że stylizacja jest moja własna . Uwielbiam szyć ubranka :))) . Zapraszam do oglądania AnnaBelli :))) Hujoo Yomi.  Jesienna aura i odrobina słoneczka troszkę mi pomogła w dzisiejszej zabawie fotografią.








                             

Czyżby czekała na słoneczko .


































 Nie mogłam się zdecydować , które Wam pokazać :) Na końcu zdjęcie , które mi się najbardziej podoba. Troszkę się podwinęła spódniczka , ale mimo wszystko jest śliczne.




Ubranka w tej Stylizacji są własnoręcznie przeze mnie wykonane.


36 komentarzy:

  1. jejku jaka cudowna ! ma śliczną delikatną buzię :) a ubranka spod Twojej rączki to po prostu bajka :) zdjęcia bardzo udane, podobają mi się wszystkie, Ania wygląda tak dziewczęco na nich :) mam pytanko...czy hujoo sprzedają pomalowane głowy (bez ciałka) czy tylko takie do malowania? bo mam wolne obitsu 25 i się zastanawiam jaką głowę na nim osadzić....sama niestety nie pomaluję...
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego naj w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety tylko do malowania . Gotowe są tylko z ciałkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właśnie myślałam, bo nie mogłam na ich stronce znaleźć pomalowanych głów...razem z ciałkiem nie chcę, bo to podraża koszty a ciałko mam....no nic, szukam dalej a za odpowiedź bardzo dziękuję :)

      Usuń
  3. Piękneee *.* A ubranka są niesamowite, cudownie szyjesz! :O Świetna spódniczka, nie do wiary ,że takie małe, a takie cudowne!!! Kocham twoje stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie! Anulka jest śliczna, cudowna, a Twoje ubranka rządzą :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas zastanawiam się nad wystawianiem prezentowanych strojów moich dziewczyn w zakładce For Sale,ale coś mi smutno się z nimi pożegnać. Nigdy nie wiem co mi wyjdzie jak siadam do maszyny, a czasem jest tak, że nic nie wychodzi i ląduje w śmieciach. Tak jak dziś, ale coś mi przyszło do głowy i będzie drugie podejście.Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ślicznie wygląda :-) ubranka pierwsza klasa.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje miło się czyta takie komentarze w ogóle lubię czytać co piszcie :).

      Usuń
  6. Ubranka naprawdę cudne. Świetnie szyjesz. Pisałam już, że Anna jest urocza. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ubranka i cała stylizacja, a torebka majstersztyk :)
    Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku i wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i również pozdrawiam w Nowym roku :)

      Usuń
  8. Jaaaak ona jest ślicznie ubrana ♥_♥
    Do tego jeszcze te białe buciki... poezja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, heh białe buciki bo są na razie jedyne takie u mnie w domku i staram się stroje do nich dopasować. Butków u mnie dużo ale własnej robótki :)))

      Usuń
  9. Cudowna jest! *.* Śliczne zdjęcia i w ogóle ubranka. Masz niesamowity talent do szycia. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie żaden talent :O czasem po prostu mi się uda :)

      Usuń
  10. Jaka słodka ta Hujoo! :))) ja właśnie czekam na mojego Dala **
    Też jestem kociarą, ogromną ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam z niecierpliwością jak się panna przedstawi na Twoim blogu. Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Śliczna modelka :3 Uwielbiam Hujoo! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to jest nas już dwie co uwielbiają Hujoo :)))) Bardzo mi się jeszcze marzy Berry Hujoo, ale też na innym ciałku.

      Usuń
  12. Mniam...mniam... to pierwsze co przyszło mi do głowy na widok Twojej Anuli :)
    Wiem, nie jest to komentarz wysublimowany intelektualnie ale nic na to nie poradzę ...
    Można się w Niej zakochać , oj można - jest delikatna jak różany płatek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję ślicznie . Jest mi niezmiernie przyjemnie , że podoba Wam się moja Anula :))).

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi miło powitać w gronie obserwujących. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Anabella jest niesamowicie urocza! Zakochałam się w niej *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja oszalałam na jej punkcie. Mila zawsze będzie dla mnie bardzo ważna to od niej się zaczęło .Wiele się nauczyłam do tej pory.Annabella po prostu jest trafiona z rozmiarem .Dużo łatwiej mi się z nią pracuje.Ale uwielbiam je obie.

      Usuń
  16. Cudna modelka i rewelacyjne ubranka, naprawdę świetnie szyjesz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło się czyta takie komentarze ,aż chce się szyć więcej.Dziękuję.

      Usuń
  17. ♥-nic dodać nic ująć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka piękna, a ubranka cuuuudo !!! Ta kurteczka i torebusia miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o torebce i kurtce kiedyś na samym początku ją uszyłam i leżała .

      Usuń
  19. Hello there! I know this is kinda off topic but I was wondering if you knew where I could locate a captcha plugin
    for my comment form? I'm using the same blog platform as yours and
    I'm having problems finding one? Thanks a lot!

    Here is my blog post: Warframe Free Platinum

    OdpowiedzUsuń