wtorek, 31 grudnia 2013

Sylwestrowy dzień :) przedstawiam Wam Annabelle .

Witam Was serdecznie długo mnie nie było , ale teraz już skończył się świąteczny szał i szkoła zaliczona na 5 :)  (prawie). Chciałabym złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia na Nowy nadchodzący rok . Każdej z Was nowych wspaniałych mini mieszkanek. Spełnienia marzeń. Realizacji najskrytszych marzeń. I wytrwałości w ich realizacji. Rok mi bardzo szybko minął . Odkryłam swoją pasję :)

Nie pisałam dość długo wiem . Czekałam też z niecierpliwością na swój prezent gwiazdkowy. Niestety Mikołaj gdzieś zabłądził. Może w korku stał ,albo sanie mu się popsuły ( to przez ten śnieg ,którego nie ma ). Dotarł do mnie dopiero wczoraj. Nie wyobrażacie sobie jaka to była radość. Wspomniałam już wcześniej iż czekam na całkowitego odmieńca. W surowym stanie święta przeleżała w paczce . Ciałko osobno ,oczka, główka :(((  Bu ,ale jest długo oczekiwana .

Jeśli chodzi o mój wybór nowej mieszkanki był bardzo długo przemyślany. Szukałam informacji w necie . Zdjęć na grafice. Cóż nie jest to zbyt popularna wśród lalkarek laleczka . Ale mi się osobiście bardzo podoba.


Przedstawiam Wam moją Annabell takie właśnie dostała imię i przepraszam jeśli już jakaś piękność je posiada. Ale to było bardzo spontaniczne. No dobrze czas na odsłonę mojej paru godzinnej pracy wiele dni oczekiwania.


 Głowa Hujoo Yomi Natural , ciałko 25cm , oczka akrylowo-plastikowe Dark Blue 20mm .Mogły by być mniejsze ,ale na razie tak zostanie . I wig pierwszy gotowy . Sukienka wykonana już wcześniej . Ma spódniczkę na 4 warstwach tiulowych . Specjalnie wykonana na powitanie nowej lokatorki, ale zaprezentuje Wam ją jeszcze w innym poście . Powiem Wam , że jakość głowy mnie przeraziła . Wiele niedociągnięć , widoczne łączenia . I kolor wręcz żółty  ( byłam przerażona)  Jednak parę godzin pracy i moja Annabell wygląda tak . Jestem w niej zakochana .Wkrótce będzie jej tu więcej i moje zakupy Hujoo raczej się nie skończą na niej  :))). Umówiłam się już z wujaszkiem i pokaże Wam ją  w dobrej jakości . Wujo jest pasjonatem fotografii więc jego małe królestwo bardzo mi pomoże uzyskać dobrej jakości zdjęcia :))))  I zabawa lustrzanką lol już się nie mogę doczekać.


Ubranka w tej Stylizacji są własnoręcznie przeze mnie wykonane.

15 komentarzy:

  1. Śliczna jest! Zakochałam się w jej oczkach. Zazdroszczę takiej pięknej panny, naprawdę :3
    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia słabej jakości. W rzeczywistości jest jasno brzoskwiniowa i całkowicie matowa. Dziękuje ślicznie czuję ulgę po takich słowach. Jestem bardzo z niej zadowolona.

      Usuń
  2. Śliczna jest! Nie przepadam za hujoo, ale ta jest urocza c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem nie ma zbyt wielu zwolenników Hujoo , ale na pewno mam już o jednego więcej czyli mnie :). Dziękuje ślicznie cieszę się że mimo to się spodobała.

      Usuń
  3. Jest naprawdę śliczna. Pełna uroku ^ ^ Zazdroszczę tak dobrego wyboru i takiej perełki w domu. Ciekawość mnie zżera i z miłą chęcią zobaczę więcej zdjęć z tą panna w roli głównej. Nigdy nie przepadałam za Hujoo, ale ona jest czarująca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju Wy to potraficie podnieść kogoś na duchu.Strasznie się bałam reakcji na Hujoo . Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest, naprawdę zazdroszczę. ;) Nigdy nie widziałam Hujoo (to znaczy tak mi się wydaje bo się na nich nie znam) ale strasznie urocza jest! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi skradła serduszko . I jest jedyna w swoim rodzaju. Skompletowana i umalowana wedlug moich upodobań. Zachecam do odwiedzania Ani na naszym blogu :) .Dziękuje za miłe słowa .

      Usuń
  6. Ojej! Toś mnie zadziwiła! Do tej pory nie podobały mi się Hujoo, ale ta - jakiś majstersztyk! :O piękna, cudowny makijaż- masz ,, talenta " ;D i jeszcze na takim ciałku! :) malutkie dzieło sztuki, po prostu sama nie wierzę, że to może być jedna z Hujoo. Jest magicznie czadowo-cudowna!!! ^.^ a co do spóxźnienia Mikołaja, to ja myślę, że miał ci ją dać na czas, ale siedział i się dziwił nad takim prezentem ;D laleczka jest wspaniała!!!!!!!!!!! :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe, że Cię zaskoczyłam :) moim wyborem pozytywnie.

      Usuń
  7. Prawdziwa ślicznotka! Znam ten moldzik, ale w innym kolorze. Oczka ma przepięknego koloru! :]

    Bardzo dziękuję za życzenia. Hum... Miałaś na myśli Alice? :D No właśnie, taka bombko-podobna mi wyszła. Ten materiał bardzo mi się podoba i kolorystycznie pasuje do jej włosów. Nie mogłam się powstrzymać przed jej uszyciem :] Planuję jeszcze jakąś z tego materiału. Tobie również składam życzenia szczęśliwego Nowego Roku, no i lalkowego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, jaka śliczna. Jesteś bardzo zdolna :) Również wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznotka z niej *.*
    Lalkowego Nowego Roku! ^^

    OdpowiedzUsuń