środa, 8 stycznia 2014

Jak tu robić przy niej lekcje ehhhhh

Wiecie co wiem, że wczoraj był post. Ale jak tu przy niej robić lekcje wrrr. Mała coś kombinuje :O. Oj Aniu Aniu . Myślałam ,że jak dostanie nowy ciuszek to będzie zadowolona ,a tu proszę .Jakiś pomysł jej przyszedł do głowy i nie chce powiedzieć . Hehhh Anula .                                                                              
 Zdjęcia robione przed chwilą powstrzymać się nie umiem .


Gabi: .....Patrzę Anula grzecznie stoi z Misiakiem .Hymmm Po chwili odłożyła go gdzieś na bok.
Gabi: Mycha nad czym tak  dumasz ???


Anula:  A nic nic tak .
                                                                     
Anula : ................Może nie zauważy jak to tu schowam.
                                                 
Gabi: Co Ty tam chowasz mała łobuziaro co ???
Anula : Nie ma zamknęłam na kluczyk :PPPP

Anula : ...........No i co teraz  zauważyła.


 
Anula : .......To troszkę tu posiedzę .



I co Wy na to . Co za łobuz .

Ubranka w tej Stylizacji są własnoręcznie przeze mnie wykonane.

18 komentarzy:

  1. Hehehe :) Łobuziara :P Ciekawe, co tam chowała :O Faktycznie, ja też tak mam - przy nowych lalkach nie da się odrabiać lekcji, ani w ogóle skupić :P Anula jest świetna, serio! =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej akcji zawadiackie Anuli - może powstać jakaś dłuższa fabularna historia ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Łobuziak, ale jaki cudowny :)
    Czekam na ciąg dalszy...
    Mogłabyś pisać pod postem czy ciuszki w które ubrana jest Anula lub Mila są Twojego autorstwa ;)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem też mojego autorstwa :) . Myślę,że Anula w końcu nie wytrzyma i zdradzi nam tajemnicę.Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. To na pewno będę chciała taką cudowną spódniczkę jaką ma dzisiaj Anula ;)

      Usuń
    3. ;) , ale reszta to tajemnica .

      Usuń
  4. Piękne ubranka! Masz wielki talent :3

    OdpowiedzUsuń
  5. To najładniejsza Hujoo, jaką w życiu widziałam. Jest cudowna. :3
    Śliczne Anulka ma ciuszki. ^u^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje jest mi bardzo miło, że tak uważasz. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Śliczne zdjęcia, czekam czy będzie tego więcej c;

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie co tam ukryła :D Ślicznotka z niej. Ja się tak nie mogłam skupić początkowo przy mojej Dal. Chciałam nie tylko robić jej zdjęcia, ale i szyć ubranka :] Tak w ogóle to sama ją malowałaś? Bardzo podoba mi się jej wygląd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sama bardzo lubię to robić.Masz rację już mam w głowie następne pomysły na ubranka ,ale czekam na sobotę. To powstanie coś nowego . Nie tylko dla mojej niuni :) .

      Usuń
  8. Witaj, bardzo kolorowo u Ciebie :) Twoje lale sa sliczne a kreacje ,ktore szyjesz sa porywajace!!! Pieknie i bardzo starannie wykonane!!! jestem pelna podziwu :) Ja tez mam kilka fajnych lal miedzy innymi Hujoo ale nie mam czasu zrobic im makeup nie mowiec juz o ubrankach ;) Pozdrawiam Cie serdecznie i oczywiscie rowniez dodaje do ulubionych :) Urszula

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest mi niezmiernie miło powitać w moich skromnych progach blogowych :).

    OdpowiedzUsuń
  10. no nie mogę się napatrzeć na jej delikatną buzię :) wszystko tak pięknie dobrałaś, że efekt powalający normalnie :) i wielki podziw dla staranności z jakim wykonany jest makijaż i oczywiście ubranka, zadbałaś o każdy detal :) przepiękna jest normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcale się nie dziwię, że nie możesz się powstrzymać. Jest cudna, nawet jeśli to łobuziaczek. I śliczne to pudełeczko z różami :)

    OdpowiedzUsuń