środa, 15 stycznia 2014

Anula ma gościa .

Witam długo się zastanawiałam czy w ogóle się przyznać w jakim celu przyjechała do Nas piękna pullipka Emma . Nie jestem  dobra w tym  by to robić i nie wiem czy kiedykolwiek będę . Emma przyjechała do Nas po nowy wizerunek. Co prawda jest jeszcze nie ukończona jeszcze zmiana koloru oczu ją czeka , ale nie mogłam się powstrzymać od zrobienia paru zdjęć dziewczynką. Właścicielce bardzo dziękuję, że na tyle mi zaufała i wierzy we mnie . Już niedługo Emma wróci do domu. Całkiem inna. Powiem Wam szczerze ,że fabrycznie była bardzo ładna. Szkoda było mi jej ruszać i strach jeszcze większy. Dostała jednak ode mnie nową twarzyczkę . Nie jest już fabryczną Pullip Panną. Jest jedyna . Czy się spodoba nie wiem . Przepraszam za jakość zdjęć.I jeszcze jedno Emma jest na moim ciałku a niestety mam tylko natural w domku czeka jej ciałko które z pewnością będzie pasować .



W poniedziałek Emma jeszcze wyglądała tak .













Dziewczynki bardzo się polubiły .Ania jest bardzo gościnna .Pozdrawiamy Beatkę właścicielkę Emmy .A ja bardzo dziękuję za zaufanie jeszcze raz.


Dziewczynki są ubrane w ubranka uszyte przeze mnie . oczywiście Emma nie pojedzie bez garderoby :))).

Dziękuję za uwagę i wszelkie komentarze.Przyjemne i nie przyjemne :)).



18 komentarzy:

  1. Ślicznie wygląda :-) zdjęcia bardzo mi się podobają :-) Może i ja wyśle do Ciebie moją pullip ;-) ma fatalny kolor ust i okropny filety na powiekach...
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. No no, a może czas założyć klinikę urody? :) Myślę, że niejedna pullippanna chętnie zdecydowałaby się na zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zastanawiam się poważnie nad wysłaniem mojej lalki :D
    Pięknie pomalowałaś tę Pullip, masz talent :3

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pod dużym wrażeniem :) wyszło super, lala ma taką delikatną buzię, jak cukiereczek, ale nie przesłodzony :) i masz rację, drugiej takiej nie ma :) Milka stwierdziła, że jej fabryczne usta są do kitu i też by chciała takie delikatne :) i nie pisz, że nie jesteś w tym dobra bo zdjęcia temu przeczą, masz talent i go rozwijaj, bo świetnie Ci to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  5. no i zapomniałam dopisać, że ubranka jak zawsze świetne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna laleczka ^^ Twoje makijaże to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozpiera mnie duma bo ta piękna i niepowtarzalna panna jest moja.Dziękuje Ci Gabrysiu z całego serca że tak pięknie odmieniłaś moją Emmę,to dzięki Tobie stała się tą naprawdę wyjątkową i jedyną Pullip.Cieszy mnie to że Emma podoba się również innym nie tylko
    mnie,to wspaniałe że mogła u Ciebie gościć i że zechciałaś pokazać ją światu.Dziękuje raz jeszcze!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna panna wyszła z pod Twojej zdolnej rączki, tylko pogratulować talentu, a właścicielce tak uroczej lalki :))) Ubranka też świetne, jak zawsze, podziwiam :)
    Pullipa jeszcze nie mam w swojej kolekcji, ale od dłuższego czasu mam chęć i na tą lalkę więc pewnie któregoś dnia...;)
    Dobrze wiedzieć, że malujesz już lalkom nowe buziaki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Zapomniałam dodać-śliczne zdjęcia, lalki na nich po prostu żyją :)))

      Usuń
  9. Cudownie ci wyszła! *w*
    Ostatnio zauroczyły mnie rożne takie "repainty" (chyba tak to sie pisze), ale sama byłabym sie tknąć mojej Eweliny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Emma jest cudowna! Brak mi słów, żeby ją określić. *w*
    Anulą nigdy nie przestanę się zachwycać, strasznie Ci zazdroszczę tak uroczej lalki! ^u^

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasują jej te oczka :) oj ja też :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ,ale to bardzo dziękuje Wam za te wszystkie komentarze .Nawet nie wiecie ile dla mnie znaczą. Mam chęć dalej się tego uczyć. Odkrywać jak co można jeszcze inaczej zrobić.Dziękuje bardzo mocno buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Woooow *.* Cudowna twarzyczka...Ahhh i te pudrowe usteczka! Pięknie! Na dodatek cudowny wig!!! Ten kolor <3 Niesamowite, to jest talent, Moja Droga!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj.....Lala wygląda faktycznie fantastycznie....zupełnie inaczej... Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba, jest taka delikatna. Dziewczynki cudownie pozują. Na drugim od końca zdjęciu, wygląda jakby Ania coś szeptała Emmie na ucho :) Gratuluję, na prawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń