sobota, 18 stycznia 2014

A kto to :)))

Witam :)) Nawet nie wiecie jaka jestem szczęśliwa . Od dawna myślę nad zakupem jednej pchełki i teraz wiem , że to jest to. Przyjechała do Nas na całe ferie zimowe, a  właśnie w końcu wolne. Przywiozła dla Anuli śliczne ubranka , ale nimi pochwalę się powoli w postach. Dziś jeden z nich śliczny pasiasty sweterek. Malutki gość jest prześliczny . Mam niesamowity początek roku . Emma piękna dziewczyna , a teraz  to maleństwo dzięki jednej z przemiłych blogowiczek tak bym zobaczyła jak się z takim maluchem pracuję i pomogła mi podjąć decyzję .Więc sami zobaczcie kto  Nas odwiedził . Pewnie poznacie :)))))) .



A kto to :O
Mały skarb odwiedził Anule. Zosieńka
  

Troszkę była wystraszona, ale Ania sobie poradziła .

O jaki wisiorek :P

Tajemnicza skrzyneczka .

Co by tu wybrać .

Mycha najfajniejsza .

 anaesko Mila zobaczcie to jaaaaaaaaaaaaa :))   buziaczki cmok cmok cmok .....



A ku ku ..........




Zosia chyba  lubi siedzieć na kolankach .


Uwielbiam je obie sama słodycz.

Chyba się polubiły.
Tuli tuli

Paaaaaaaaaaaaaaaaaaa





Jestem zachwycona :))) co widać po ilości zdjęć mała przymiarka do posiadania takiego szkraba. Ania ma na sobie sweterek od Anetki (anaeski)  i geterki mojej produkcji . Zosia dziś przeżyła pierwsze przymiarki :))) . Wymęczyłam spódniczkę , rajstopki ,czapeczkę ,a bluzę pożyczyłyśmy od misia :))) . Nie poddam się tak łatwo nauczę się szyć dla takiego maleństwa.
Anula ma nowy kolor oczek . Czy w nich zostanie nie wiem . Mi się chyba bardziej w nich podoba.
Anetko dziękuję Ci za tak miłego gościa u Nas . Będę dbała o nią przez ten czas pobytu. Pozdrawiamy serdecznie .

Postanowione już niebawem zakupię takie maleństwo :))))))))))))))))))))



35 komentarzy:

  1. Maluszki są słodkie, popieram, warto zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak już się nie mogę doczekać , ale jeszcze troszkę pieniążków trzeba uzbierać.

      Usuń
  2. Twoja Aula jest tak słodka, że w każdym kolorze będzie wygladać ślicznie :-)
    Miałam takie maleństwo, była urocza ale się nie dogadałyśmy i wyruszyła w świat ;-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być Anula :-) mój telefon płata figle ;-)

      Usuń
    2. Szkoda ,że się spóźniłam :(((( przygarnęłabym malucha.

      Usuń
  3. Anula wygląda jak starsza siostra ^ ^ Słodki maluszek. By było miło widzieć taką kruszynkę u ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację pasują do siebie. Anula i mała siostrzyczka ehhhh

      Usuń
  4. Uroczo razem wyglądają! :3 Zazdroszczę gromadki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gromadka się będzie powiększać . Planuję w sumie 4 lalunie i dąże do celu by je kupić , ale to potrwa troszkę.

      Usuń
    2. Rozumiem :3 Życzę powodzenia! ^.^

      Usuń
  5. Oj, ty szalooona :) Pewnie, kupuj! Już się nie mogę doczekać takiego maluszka u ciebie! To będzie się działo! ;) Dziewczyny wyglądają razem mega przesłodko, chciałabym zobaczyć małą na rączkach Malinki! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalona oj szalona , że mnie tak wkręcą te słodziaki to nie wiedziałam.

      Usuń
  6. Razem wyglądają tak słodko! *w*
    Śliczny sweterek, a Anuli chyba faktycznie lepiej w tych nowych oczkach. ;)

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się też bardziej podobają te oczka mimo ,że tamte kupione były dla niej . To Hujoo zdecydowanie musi mieć mniejsze oczka niż 20mm. A te są zdobyczne z bardzo zniszczonej laki bobas mojej siostry. Już nie dało się jej pomóc.

      Usuń
  7. Cudownie razem wyglądają! Bardzo Anuli pasuje taki mały szkrab przy boku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też ten wig strasznie się podoba, spodziewałam się bardziej pod czerwień bo tak na kompie wyglądał, ale na żywo jest soczystą maliną z jaśniejszymi refleksami :) idealnie mi do niej pasuje :D no ale na pewno dostanie przynajmniej jeszcze jeden na zmianę ;)
    Na 23 wyglądają tak bardziej dziewczęco i chyba zostanę jednak przy 23, zamówię na początku lutego to tak pewnie do końca msca dojdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy na żywo nie widziałam Dalki tak więc zastanawiałam się jak wigi wyglądają i teraz już widzę, że jest kapturek i naszyte włosy, więc domyślam się, że najlepiej jak coś wiga podtrzymuje, taśma dwustronna czy jakiś lekki klej. W sumie planuje kilka wigów bo na jednym foszku chyba się nie skończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta twoja Hujoo :) bardzo ładnie jej w tych oczkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie jest mi bardzo miło , że moja Anula się podoba.

      Usuń
  11. Rany, rzeczywiście z niej maleństwo :D
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. U Was ostatnio same odwiedziny, gość za gościem :)
    Ślicznie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak poszczęściło mi się ostatnio. To wielka przyjemność przyjmować takich gości.

      Usuń
  13. Anula jest śliczna, kto ją malował? Bardzo fajnie we dwie wyglądają, koniecznie musisz jej kupić siostrzyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje . Ja maluje swoje lalki . W prawdzie dopiero teraz wychodzi mi tak że jestem w miarę zadowolona. Siostrzyczkę jej kupie koniecznie . Urocze jest to maleństwo.

      Usuń
    2. Fantastycznie ci to wychodzi, gratuluję talentu :)

      Usuń
  14. Przeeepiękna sesja, te lalki żyją. Są cudowne! Normalnie jak bym żywe dzieci widziała. Kolor oczek jest chyba bardziej uniwersalny. Bardzo ładnie jej w nich. A Niebieska ma chyba jeszcze kilka małych Dali na zbyciu: http://dolls-around-the-corner.blogspot.com/p/na-sprzedaz.html
    Gabi jesteś świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz tam zajrzę ,ale mam wielką chęć na Dal małego kurczaczka . Ty na pewno wiesz o która Dalkę chodzi. Zdjęcia staram się choć nie mam aparatu , a ostatnio tylko późnym wieczorkiem robię fotki.Pochłonęły mnie lale całkowicie . :)))) Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
    2. Tak, Kurczak jest słitaśny :) Powodzenia w spełnieniu marzenia.

      Usuń
  15. codowna sesja !! nawet nie wiesz jak fajnie się widzi swoja lalkę oczami kogoś innego :) i jak Malfrue napisała, one rzeczywiście żyją :) wyglądają jak siostrzyczki :) a nowe oczki Ani rewelacyjne są, lala podoba mi sie jeszcze bardziej, no napatrzeć się nie mogę :) bawcie się dziewczynki dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje to dla mnie wielka przyjemność. Buziaki

      Usuń