sobota, 25 stycznia 2014

Wycieczka i troszkę ciepełka :))) Część pierwsza.

Witam mam nadzieję , że ten wpis da Wam troszkę ciepła. Byłam dziś  z dziewczynkami w tajemniczym miejscu :))) . Przedstawiam Wam część pierwszą zdjęć .  Ania ma dziś do zaprezentowania sukieneczkę od Anetki  ( anaeska ) . Poprosiłam ją o pomoc w realizacji mojego pomysłu. Ponieważ uszyte sukienki nie były dość dobre jak dla mnie . Pomyślałam , że właśnie taka ażurowa będzie najlepiej pasowała do tego co mi po głowie chodziło . Ozdobiłam ją delikatnie bo samym swoim wzorem jest piękna . Dodałam parę detali i proszę możecie dziś obejrzeć efekty moje i Anetki. Uprzedzam zdjęć jest dość dużo :)))))

























Dziękuję ślicznie jeśli ktoś obejrzał do końca i się nie znudził :)))))) Buziaki Gabi :*


27 komentarzy:

  1. Ale ślicznie wygląda jak taki malutki aniołek:) a zdjęcia gdzie robione ?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaktusiki, bluszcze, palmy . Zieleń i jeszcze raz zieleń Palmiarni.

      Usuń
  2. Śliczne zdjątka, a sukienka pierwsza klasa ;) Właśnie! Gdzie zostały zrobione zdjęcia, że dookoła tak ładniutko? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z jakim nastrojem się z tamta wychodzi . Jak by się przeniosło w czasie.

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia, Anula taki delikatny aniołek. Lubie takie klimaty. :3
    Patrząc na twoją podopieczną nie można się znudzić. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :)))) Miło pokazywać komuś coś co się lubi robić.

      Usuń
  4. cudowna sceneria dla ślicznej Anuli :) całość wygląda nieziemsko i te skrzydła o mamuniu, jak anielski puch normalnie :) Anula ma kolczyka ! a różyczki na sukience i kwiatek we włosach świetnie udekorowały kreację :) widać, że włoski mięciutkie, dają się układać w różne fryzurki...ah piękna laleczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko jak tylko ją zrobiłam i zobaczyłam od tamtej pory chciałam ją zobaczyć jako aniołka i z Tobą mi się to udało . Dziękuje

      Usuń
    2. Tak Ania miała kolczyki, ale jednego po drodze zgubiła . Takie tymczasowe zastanawiam się nad czymś trwalszym . Tylko muszę coś ładnego i malutkiego poszukać..

      Usuń
  5. Jaki uroczy Aniołek! Śliczne zdjęcia, piękna stylizacja :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka śliczna Anielica ^^ i gdzie Wy byłyście na tym kłującym plenerze ??? Stawiam na Ogród Botaniczny :)
    Gabrysiu zdjęcia świetne jak i cała wspólna z Anetką stylizacja :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogród Botaniczny jest u nas w mieście piękny , ale teraz zima . To Palmiarnia do której mam nie daleko. Ściskam i Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Cudny aniołek... Piękne zdjęcia. Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka ona cudna i przepięknie jej w bieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham niebieski kolor , ale w białym w różowym , czarnym byle jakim i tak uwielbiam swoją lalę.

      Usuń
  9. jaka ona cudna,masz rację Gabi to była właśnie ta kropka nad ,,i,, nic dodać nic ująć,gratuluję świetny pomysł:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko właśnie tak ta biała sukieneczka to cudo.

      Usuń
  10. Aniołek ♥♥♥ Jest cudowna, zazdrościć tak fotogenicznej lalki, bo wiadomo - nie ze wszystkimi łatwo pracować, by efekty były takie wspaniałe!!! ♥♥♥ Chylę głowę!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój największy skarb jest małym uparciuszkiem , ale później można się cieszyć wynikami pracy.

      Usuń
  11. Anielska sesja :) sukieneczka piękna, bardzo podobają mi się takie ażurkowe dziergania,niestety sama nie potrafię takich robić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię ażurowe wzory . Są takie delikatne i piękne nic nie trzeba im dodawać.

      Usuń
  12. prześliczny z niej aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję nie chciałam jej przesłodzić i jestem zadowolona z efektu bardzo :)

      Usuń
  13. Jeżu jaka ona anielska. Anetko, wspaniała robota. Gabi, świetnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania od początku była dla mnie takim małym aniołkiem więc w końcu trzeba było coś wy myśleć. Zrobiłam jej skrzydła ,a dziś w sklepie za 2,99 były piękne mini skrzydła gotowe jak prawdziwe ehhhhh

      Usuń