sobota, 11 stycznia 2014

Co Anula miała w pudełeczku :P Konkurs zapraszamy.

Witam . Po torturach łaskotkowych Anulka się wygadała co tam schowała . Niespodziankę , a jaką sami zobaczcie.
To nie ferr Gabi mnie wyłaskotała , a miała być niespodzianka.

To będzie dla jakiejś pięknej panny .

Chciałabym by i Ona miała coś ode mnie .

Prawda, że śliczny ??? Ogłaszam więc konkurs .

Zapraszamy na konkurs




                Konkurs :

Zapraszamy na konkurs do wygrania wisioreczek od Anuli i pełna stylizacja ode mnie. Wykonam ją specjalnie dla laureatki .Więc będzie to niespodzianka.
Co trzeba zrobić ?? Otóż konkurs jest tematyczny  "Karnawał".
A więc poproszę o odrobinę Waszej wyobraźni i nadesłanie na mój  adres poczty  gabijurko@wp.pl zdjęcia właśnie w tematyce Karnawał :))) . Oczywiście zdjęcia będą wykorzystane tylko na konkurs. Trzy najlepsze ośmielę się pokazać na blogu jeśli wyrazicie zgodę. Zwycięskie zdjęcie zostanie nagrodzone moja stylizacją i wisioreczkiem od Anuli jak już napisałam. To nie koniec będzie też losowanie i osoba wylosowana otrzyma taki sam wisiorek.Więc pozostanie mi tylko Was zaprosić do wspólnej zabawy i poprosić o umieszczenie banerka na swoim blogu i zgłoszenie chęci barania udziału pod postem w komentarzach i zgodę opublikowania na blogu Waszego zdjęcia ( JEŚLI JA WYRAŻACIE ). Finał konkursu 16.02.2014 . Powodzenia .



A na koniec dla odmiany Ja w stylizacji na moja zabawę w szkole , która się odbędzie w mojej szkole  16.01.2014 . Już się nie mogę doczekać. Pan od konwersacji z języka angielskiego organizuje nam zabawę .Będzie część dyskotekowa  i zawody gry w bilarda , kinomaniak na auli studentów  do rana .Tak przynosimy ze sobą śpiwory . Zapowiada się fajnie .



To tylko ja :))))


18 komentarzy:

  1. Zgłaszam się! Umieszczę banner w następnej notce i postaram się szybko wysłać zdjęcie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw. Masz śliczny makijaż na ostatniej fotce! Naprawdę wow :3

      Usuń
  2. Aż żałuję, że moja lalka jest dopiero w drodze do domu. Wisiorek naprawdę uroczy, a i sama myśl, że zrobisz lalce zwycięzcy stylizację, sprawia że nie mogę doczekać się wyników! xD Masz świetny makijaż na ostatnim zdjęciu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest jeszcze dużo czasu ponad miesiąc. Możesz też wykazać się swoją kreatywności i podchwycić temat z inna modelką. Cenie pomysł .A zgłosić się i tak przecież możesz na rozdawajkę losowaną. A uszyć nie ma problemu powiesz mi tylko co to za cudo jest tak oczekiwane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie chciałabym wziąć udział w losowaniu, a jeśli przyjdzie mi lalka, później postaram się wysłać zdjęcie tematyczne, jeśli nie przyjdzie, może wymyślę coś innego ;) Czasu jest. Tak więc dzięki :*

      Usuń
    2. To się cieszę bardzo.

      Usuń
  4. Ja zgłaszam się do konkursu, zgoda oczywiście jest c: zdjęcia muszę zrobić. Można wysłać kilka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny masz makijaż, w tej stylizacji pewnie zostaniesz królową balu :)
    Zapowiada się super zabawa w szkole.
    Kiedy to było gdy ja chodziłam na szkolne imprezki...^^
    Pozdrawiam i baw się dobrze :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super makijaż, jak zawsze pomysłowo. Wisiorek uroczo wróżkowy i Twoja stylizacja!!! Brzmi obiecująco. Dobrze, że jest trochę czasu. Muszę coś obmyślić. Oczywiście, że się zgłaszam!!! Banerek zaraz będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A co mi tam, zgłaszam się ;D Pewnie i tak nie wygram, ale minimalne szanse i nadzieja są :) Zgoda, pewno, że tak! A banerek, już lecęęę :]

    OdpowiedzUsuń
  8. yay bombowy makijaż !! zabawa w szkole zapowiada się rewelacyjnie :) Anula ma taką niewinną minkę, uwielbiam ją :) naszyjnik z zawieszką śliczny ! na miejscu Anuli schowałabym go i nie dała nikomu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania to cwaniara już jeden zaklepała dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To tez się zgloszę. Wyrażam oczywiście zgodę a baner wstawie w następnym poście. ;)
    Śliczny makijaż. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się zgadzam się na opublikowanie zdjęcia :))) Zdjęcia może dzisiaj będą

    OdpowiedzUsuń