wtorek, 7 stycznia 2014

Znów na moim blogu pojawia się moja praca .

Witam moje drogie :))  . Post z moją pracą znowu . Tym razem węgielki. Ostatnio widzę, że wszystkie techniki próbuje . Tym razem węgielki bo jest to prezent od mojej koleżanki ze szkoły Sandruni . Dostałam na Mikołajki . To też od razu musiałam spróbować i tego. I coś nowego bo ja raczej nie maluję twarzy  ani ludzi . Po prostu nie umiem .  Nie jest to moją mocną stroną. To miała być właśnie Sandra no cóż ostatecznie kiedy wróciłam ze szkoły pokazałam mojej mamie ,a ona : ...O narysowałaś Anie.. . Upsss . Więc Sandry nie przypomina .Pokaże Wam jeszcze Anielice ołówkiem .Też nie jest najlepsza. Nos nie wiem jak się zabrać do niego by wychodził ładnie ........kurczaczki .
Chciałabym powiedzieć , że planuję tematyczny konkurs. Jest czas karnawału więc czemu nie .  Jednak zanim to zrobię oficjalnie, muszę przygotować nagrody. Chyba nie będziecie miały mi za złe ,że będą to mojego wykonania ubranka. No tak ja zawszę muszę się rozgadać. Bardzo Wam dziękuję , że  odwiedzacie mój blog . Wywołujecie u mnie najszczerszy uśmiech na buzi . Dziękuję jeszcze raz.


Nos ma straszny ;O


 
Anielica


Dziękuję ślicznie za wszelkie komentarze i za Wasze odwiedziny.

14 komentarzy:

  1. Prace są bardzo ładne :). Nieźle cieniujesz. Zwłaszcza na szyi super to wygląda :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jestem zadowolona z cieni ,tylko ten nos wrrt

      Usuń
  2. Śliczne c; A w konkursie super, że to Twoje ubranka, bo to cud, miód i orzeszki!

    OdpowiedzUsuń
  3. na rysunku to ja się w ogóle nie znam, mogę tylko powiedzieć czy mi się podoba, a podoba się bardzo :) wbrew pozorom przełożyć ludzką twarz na kartkę papieru jest niesamowicie trudno, Tobie się to udało, proporcje fajnie uchwycone, cieniowanie i szczegóły twarzy też jest. Tylko tak trzymaj ! Anielica piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trudne może kiedyś wyjdzie jak jak trzeba.

      Usuń
  4. Co ty gadasz!!! Piękne :) Cudne cieniowanie, poza anielicy jest piękna, te delikatne rączki, ramionka i fałdy na sukience <3!!! Jeżeli chodzi o nosy.... Hmmmm, nie wiem co ci poradzić, jak dla mnie spróbuj rysować węższe nozdrza i nie zaznaczaj tak mocno lini przegrody nosa ( ? ) Chyba tak się to nazywa. Myślę, że wtedy będzie jeszcze wspanialej!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anielica mi się podoba. Sama kiedyś popełniłam olejami Anioła. Moja psiepsiółka mi pozowała. A tobie ktoś pozował, bo pozycja świetnie uchwycona :) A na konkurs już ostrze ząbki, bo ubranka twoje to cudo. Nie mam Pullip, ani Hujoo, ani nawet MH, ale może na Basaaka będą dobre :) Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ty moja droga byś wygrała dała bym radę i na moje kochane elfiki coś wydołać .I Mirella jeszcze jest :)))

      Usuń
    2. OOO dzięki, będę się starć, nie odpuszczę ;)

      Usuń
  6. Ładnie rysujesz :D najlepiej to chyba wychodzą Ci włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. nie powiedziałabym, mi włosy wychodzą zawsze jak jakieś kosmicznie neinaturalnie wyrastające pasma XD. a nosem się nie przejmuj, ja wcale nie potrafię go narysować- bo to jedna z trudniejszych rzeczy. Chociaż, wg mnie twój nos jest całkiem okej :D. A, i bardzo dziękuję za komentarze u mnie ^^

    OdpowiedzUsuń