piątek, 24 stycznia 2014

Wymianka :))))

Witam muszę Wam się czymś pochwalić i bardzo podziękować Agnieszce ( CocoDolls ) za tak wielką przyjemność . Jestem zachwycona . Ten rok się rozpoczął pięknie jeśli chodzi o świat lalek. Dziś Ania wygląda tak dzięki Agnieszce. Dziękuję bardzo.

Przepraszam , ale dziś chyba telefon były przeciwko mnie.


Anula :)))




    Dziś mi telefon płatał figle i wszystkie zdjęcia z niebieskiego kompleciku mi po prostu zjadł . I bardzo mi ich szkoda bo były naprawdę udane jak na telefon. To są wczorajsze zdjęcia , które próbowałam zrobić wieczorem.





















Za wszystkie ubranka bardzo dziękujemy . Bardzo , ale to bardzo mocno . Agniesiu wielkie buziaki .

To jeszcze nie koniec postów z pokazów mody ubranek szydełkowych czy robionych na drutach. Mam jeszcze jeden projekt w którym pomagała mi anaeska.

27 komentarzy:

  1. Strasznie się cieszę, że wszystkie ciuszki pasują :) Anula wygląda na zadowoloną :)
    Wymianka z Tobą Gabrysiu to czysta przyjemność :)) Ja również dziękuję za cudowne ciuszki dla Lizzy ;)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agniesiu Anula jest bardzo zadowolona i nie wie co jej się najbardziej podoba bo wszystko jest piękne. Wymianki z Tobą są czystą przyjemnością. Dziękuje ślicznie.

      Usuń
  2. Piękne ubranka! Anuli w nich bardzo do twarzy :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie Anulce w tych ubrankach ,Agnieszka super je dla niej zrobiła,gratuluję
    pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ,że ja nie umiem robić takich ubranek. Za to zostaje mi przyjemność szyć dla innych lalek i otwierać koperty z takimi skarbami.

      Usuń
  4. ależ cudności!cocodolls umie robic cudeńka! ale twoje ubranka tez robią furrorę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 miesiące na blogu ,a ja już wiem , że to najwspanialsza rzecz jaką mogłam zrobić i zacząć go prowadzić . Dzielić się z innymi swoimi pracami i pokazywać swoje lale.

      Usuń
  5. Świetne ubranka! Wszystkie bardzo mi się podobają. Pani Agnieszka świetnie daje sobie radę z takimi ubrankami, bo są fenomenalnie wykonane. Anula wygląda w niech cudnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myślałam , że wymianki są tak przyjemne i zaskakujące.

      Usuń
  6. śliczne ubranka! wszystkie bez wyjątku pięknie wykonane, a w Agnieszkowych sweterkach jestem po prostu zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ciuszki, same cukierasy zimowe i te kolorki :) Agnieszka potrafi zachwycić swoimi wyrobami :)
    Gratuluje świetnej wymianki :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie szczególniw w niebieskim i sukience ombre ;•] superaśne ciuszki, wymianka nieźle udana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ombre to moja faworytka jest prosta ,a jaka piękna.

      Usuń
  9. przepiękne zestawy i cudne kolorki, sama bym w takich sobie pochodziła :) Agnieszka czaruje swoimi robótkami :) Anuli do twarzy praktycznie w każdym kolorku, wygląda przepięknie :)) świetnie przygotowana na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę , że Was poznałam sprawiacie tyle przyjemności że ho ho ho .

      Usuń
  10. Prześliczne te ubranka !!!
    To ogromna przyjemność oglądać takie zdjęcia :)- nawet, jeśli uważasz, że Ci nie wyszły .

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszka jest mistrzynią robienia ubranek na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tymi słowami . Tworzy mini cuda które cieszą oko,.

      Usuń
  12. No ba, jeśli to są ubranka od Coco Dolls to nie mogą być brzydkie, a Ania świetnie w nich pozuje, jest cudowna, za Twoją sprawą. To najpiękniejsza Hujoo jaką widziałam :) Taki rozpinany sweterek mi się marzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba Cię ta mała zauroczyła. Dziękuje bardzo miło czytać takie słowa.

      Usuń