środa, 22 stycznia 2014

W końcu śnieg :)))

Witam . Wczoraj wieczorem troszkę padał śnieg żałowałam strasznie , że już ciemno . No cóż zadowoliłam się dziś . Plenerek z maluchami :). Kurteczka Anuli czekała już od świąt na to białe  zjawisko , a żeby małej Zosi nie było smutno też dostała fioletowego stworka :))) . Wyczekiwany plener . Wolałam nie ryzykować , że znów zniknie. Zjadłam śniadanko i poszłam z mamą i rodzeństwem do parku. Oczywiście ja z malutkim towarzystwem . Zdjęcia robiłyśmy na zmianę z mamą strasznie marzły Nam ręce. Ciężko troszkę było . Ręce nam się trzęsły z zimna .Wybrałam parę zdjęć . Wrrrrrr. Jeszcze pierwsze trzy zdjęcia robione na ustawieniach ' żarówka' ups , ale szkoda mi ich było.
Fioletowe stworki :)))



Zosieńka słodziak mały .



Wariacje na śniegu.

Rączka nam się schowała .




Tradycja mama z Nami to i zdjęcie jest .


Sesja naprawdę błyskawiczna za zimno stanowczo za zimno ciężko jak łapki tak marzną, a w rękawiczkach jeszcze gorzej . Pozdrawiam Was serdecznie Gabi.




29 komentarzy:

  1. I też się śniegu doczekałaś ;) Świetne zdjęcia :)
    Fajnie że mama z Tobą poszła, wczoraj byłam sama, bez rękawiczek bo w nich nie da się nic zrobić, po nieudanej próbie zrobienia bałwana :( ręce tak mi zmarzły, że aparatu nie mogłam utrzymać :/ Ciuszki jak zwykle piękne :) Następnym razem troszkę się uśmiechnij :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie zimno . Aparat w rękach ledwo trzymany. .

      Usuń
  2. U MNie tez bardzo zimno... Tylko zostać w domku:) Ładne zdjęcia. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimno wrr śniegu malutko , ale trzeba było wykorzystać okazję. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. fajna sesja śniegowa! kurteczka i kombinezon -super! dziewczynom nie zimno w takich ubrankach!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też zima pełną gębą. Wyszłam dziś na spacer i wróciłam zmarznięta, co najmniej jakby moja eskapada dosięgła bieguna północnego xD
    Dziewczyny mają genialne kurteczki! A Ty jesteś śliczna i masz piękne włosy. Zazdroszczę ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje prawie biegiem wracaliśmy do domku . Cud ,że w ogóle jakieś zdjęcia zrobiliśmy . Oj wcale nie jestem śliczna chcesz bym się zarumieniła oj to Ci się udało.

      Usuń
  5. piękne zimowe kreacje i te kapturki króliczkowe cudo :)) no dziewczyny miały świetną zabawę jak widać, i na pewno nie zmarzły ale rączkom mamy i Twoim współczuję...Zosia w nowym fajnym wigu, coś czuję, że po powrocie do domu będzie bardzo wymagającym osobnikiem haha, tak ją rozpieszczasz :)) ah te oczy Anuli i ta niewinna minka :) na jednym ze zdjęć widać różnicę w odcieniu skóry u obu i powiem Ci, że ten natural bardzo mi się podoba...a zdjęcia z płatkami śniegu we włoskach u obu dziewczyn moje ulubione :)
    pozdrowionka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę ją rozpieszczać bo jest niesamowita. Buziaki

      Usuń
  6. *.* mają przesłodziaśne kurteczki/kombinezon !!! ^.^ Awwwwww, kocham ubranka twojej roboty!!!;) poza tym, masz śliczny kolor włosów! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty Gabi Ty jesteś jak cudna wróżka w tym towarzystwie ... wyczarowałaś świetne kurteczki i jeszcze zafundowałaś spacer plus foto sesję .!
    pozdrawiam Cie jak zawsze serdecznie ( p.s. w poniedziałek powinna wyfrunąć przesyłka z mazur, mam nadzieję że zima nie przeszkodzi nam w niczym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani jak zawsze z miłym słowem wpadnie :)). Pozdrawiam

      Usuń
  8. Szkoda że nie ma twojej Pullip z wami ;) Coś dawno jej tu nie widziałam. Uwielbiam zdjęcia na śniegu. Mają świetny klimat. Z maleństwa jest piękny potworek.
    Jesteś naprawdę śliczna :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety prawdopodobnie moja Mila zostanie przekazana do innej właścicielki. Jest dla mnie ważna, ale.... Dużo by było pisać . Trudno mi podjąć było tą decyzję.

      Usuń
  9. Boże jakie piękne ubranka *...* sam cukier obydwie panny są niesamowite chyba musisz kupić sobie little dal :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak tak na pewno jest na mojej liście zakupów. Pozdrawiam

      Usuń
  10. Dziewczynki śliczne jak zawsze, tak samo jak ubranka - mistrzostwo! :D
    U mnie też pełno śniegu i bardzo zimno. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś to dopiero zimnica . Zrezygnowałam ze wszystkich wyjść. Pozdrawiam i dziękuję .

      Usuń
  11. jakie słodziaszne wdzianka!!
    kocham uszaste bluzy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) marzyła mi się taka . Więc spróbowałam . Pozdrawiam

      Usuń
  12. Ubranka cudne jak zawsze,dziewczyno Ty to masz talent i oczywiście fajne fotki
    szkoda tylko że tak zmarzłaś ..Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne ubranka i świetna zimowa sesja :)
    Pozdrawiam serdecznie i zawsze zaglądam z zainteresowaniem co też nowego wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło . Dziękuję i pozdrawiam .

      Usuń
  14. widzę że zima im nie straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rany,tydzień mnie nie było, a tu takie piękne sesje u Ciebie. Jakie śliczne te kurteczki, a Zosia to chyba nawet ma kombinezonik - super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z trudem udało mi się i dla maluszka uszyć dalej jest to strasznie trudne.

      Usuń
  16. Mam identyczne rękawiczki XD

    OdpowiedzUsuń