poniedziałek, 11 listopada 2013

Wrotki i niespodzianka dla Mili :)

 Dziś dzień wolny od robótek ręcznych , ale Mili i tak ma niespodziankę .Wpadł mi w  rączki aparata więc popstrykałam troszkę zdjęć . Małej zachciało się wypróbować wrotek :)) . W końcu pierwsze kroczki .

       
    Misio miał jej dodać odwagi.

      Długo się zastanawiała jak wstać :p




 Już samo utrzymanie się na wrotkach było wyczynem :) jestem z  niej dumna . Ciekawe czy następnym razem da się namówić na jazdę .


 Mila miała niespodziankę po powrocie do pokoiku nowy mebelek . Koronkowy regalik :)))) i też złoty dorobiłam  tylko nóżki pomalowałam i ozdobiłam motywem koronki.

           



            Chyba się bidulka zmęczyła ohhh moje biedactwo :)

17 komentarzy:

  1. jejku zdjęcia lalek w ich własnych pokoikach nadają im takiego realnego charakteru...one żyją ! pięknie wszystko się razem komponuje :) btw śliczne włoski zrobiłaś Mili :) czy ona już jest na obitsu? jeśli tak to czy to jest 25 czy 27?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, skąd wzięłaś takie wrotki? Są rewelacyjne!!! :D A ta bluza i spodenki to mnie rozwaliły!Sama szyłaś, bo są strasznie urocze? :D Twoja pullipanna jest mega superowa!!! ;D Natatek z kreatywnikreatorzy.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wszystkie ubranka sama szyje.Wrotki z allegro jakas Pani wystawiala lalki spytalam czy by nie mogla mi odsprzedac tylko wrotki i sa :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :) Podoba mi się pokoik, a bluza w żabki jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mili jest prześliczna w tych ubrankach i tak uroczo wygląda na tych wroteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie tu! Zostaję na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. MAGIA .. a zarazem tak realna , Mila jest jak żywa istota. czasem chaoało by się pozostać w takim pokoiku lalek.. na dłużej . pozdrawiam Ps. WROTKI REWELACJA,

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne mebelki, koronkowy regalik-świetny pomysł :) Do tego ta komódka i kuferek-piękna całość :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie się całość prezentuje :))
    Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, a twoja laleczka urocza ^^
    Dziękuję za wizytę u mnie i odwdzięczam się tym samym ;-)
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna ta twoja mała! ^.^
    Świetne zdjęcia, wrotki i safka! Po prostu cuda! ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Regalik wyszedł rewelacyjnie :) Doskonale pasuje do reszty mebelków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahh Pullip Paja! Zazdroszczę, bardzo podoba mi się ten model jako naprawdę jeden z niewielu, gdyż osobiście wolę Dale :] Regalik i komoda prezentują się naprawdę fantastycznie. Bardzo mi wpadała w oko komoda ;)

    Podobne skrzydełka do tych co ma Rochelle Posiada też Smok z zestawu CAM, z tym że są zielone i nie popękane. Podcięte pasemko również mnie zaskoczyło, gdyż nie zauważyłam go w sklepie, a wtedy na pewno zapytałabym o inny egzemplarz. Ciesze się, że post się podobał i okazał się przydatny :D
    A glany faktycznie wspaniałe buty i zupełnie nie do zdarcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest szansa zamówić u Ciebie taką lampę? :) Tylko bardziej w czerwieniach? :) Jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hym póki nie będzie przerwy świątecznej nie jestem w stanie wygospodarować czasu .Wtedy niema sprawy bardzo chętnie .Pochłania mnie szkoła ( testy ,zaliczenia ) wariacki czas przed świętami.

    OdpowiedzUsuń