czwartek, 28 listopada 2013

FOTOSTORY:Z życia Mili

Dziś postanowiłam zrobić małą sesję Mili historii z przyjacielem.Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Jakość co nie których zdjęć zamieszczonych w tym poście nie jest super,ale jak wspomniałam robię zdjęcia telefonem, a światło marne.Nie wspomnę o łapaniu ostrości.


Zostawiam Was samych z Mili.

M:Czemu wszystko  wydaję mi się takie  smutne?
M:Jestem taka samotna..Gdzie  mój  przyjaciel?
M:Ojejku! Przestraszyłeś mnie.
P:Nie chciałem,przepraszam.Mam coś dla ciebie.

P: ( Nieśmiało ) Kocham cię Mili ♥
P:Mam nadzieję,że ci się spodoba.
M:Dla mnie,naprawdę?!
M:Jest takie piękne.♥
M:Twoje serduszko należy do mnie.
M:A moje do ciebie.
M:Jesteś moim najlepszym przyjacielem,Pipinku! Przysięgnij, że nigdy o tym nie zapomnisz...


M:Poczekaj tu chwilkę.I nigdzie się nie ruszaj.

M: Musi tu być!
(Skrzyp)
                                                  ''To Be Continued.... ''

8 komentarzy:

  1. "Paja Regeneration Costum" Chyba miałaś na myśli "custom" ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Literówka, ale dziękuję za uwagę .

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja lalka jest cudna! A historyjka niezwykle rozczulająca ;w;

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, co dalej? Ja chcę już wiedzieć! :3 Mili jest zaczepiasta! :D Natatek z kreatywnikreatorzy.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozczulające, czekam na c.d. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pierwszych foteczkach rzeczywiście wyszedł z niej smutas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza historyjka, nie mogę się doczekać kolejnej części ;-)

    OdpowiedzUsuń