środa, 27 listopada 2013

Test za testem . Szkoła

Witam dawno mnie nie było. Coś mi się zdaje , że nauczyciele chcą gonić Nas z ocenami do świąt. Z jednej strony dobrze :)). Później troszkę lżej będzie. Jak zawsze mi głupi pomysł strzelił do głowy ,ale sami zobaczycie. Troszkę brak światełka Nam wszystkim doskwiera , a już na pewno fotką :)) .Jakość masakryczna i dlatego nie będę Was za dużo fociami zadręczać. Pracuje nad kolekcją ubranek .Myślę ,że jeszcze przed świętami pokaże. A taki dziś troszkę wolny dzień to musiałam coś zrobić . Uznałam ,że Mila była za bardzo opalona na buzi. No, ale wyszło wszystko jak obitsu przybyło do mnie. Długo się zastanawiałam nad tym fantem . Zawsze mnie odstrasza od drastycznego posunięcia czyszczenie twarzyczki, ale skoro Cif się tak dobrze sprawdził to czemu nie i ta dam jest jaśniejsza buzia. Co prawda pokazuje jedną stronę ukończoną na zdjęciach  dla porównania tylko. Mila jest już dużo bledsza :) .Nie jest to profesjonalizm ,ale lubię to robić .Może w końcu się nauczę choć pewnie trzeba będzie zamówić nową twarzyczkę .Usta dalej nie wychodzą jak bym chciała :( niestety.
 



A wyszło mi tak .

Wróciłam do niebieskich oczek chyba bardziej je lubie.


Brew poprawiłam już dokańczając drugą stronę.


A tak zrobiłam nową sofę ,ale wyszła raczej rogówka. Większa o wiele , ale to dobrze spodziewamy się nowego lokatora, a raczej lokatorki :)))))



A tu dla Malfrue : świeci :))))) wkoncu kupiłam baterie.


Taka pogoda to tylko w pokoiku sobie poczytać.


4 komentarze:

  1. Coraz lepiej Ci to idzie :)
    Bardzo, ale to bardzo podoba mi się pokoik :) rogówka fantastyczna :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! lampka świeci :) dzięki za dedykację. Faktycznie chyba buzia jest jaśniejsza. Nie widać różnicy między kolorem obitsu i twarzy :) Śliczny pokoik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd wziąć taką uroczą małą lampkę?
    Przydałaby się mi, a w zasadzie moim pannom.

    Pokoik wygląda imponująco.

    OdpowiedzUsuń