środa, 20 listopada 2013

Mały przerywnik :))

Ponieważ mam sporo nauki w tym tygodniu , a nie chciałabym żeby blog opustoszał mały przerywnik. Mój kotek  Feluś ( przynajmniej taki był zamiar :) ) .Moja pierwsza praca wykonana suchymi pastelami . I powiem Wam całkiem fajnie się nimi maluje, ale zdecydowanie wolę akryle. I jeszcze jedna praca Magnolia :))) . Takie rosną u mojej babci na działce . Praca wykonana akrylami latem wyszperałam ją z teczki dla Was .


 Oby tydzień szybko się skończył. Pozdrowionka

9 komentarzy:

  1. Przepiękne prace! Masz wielki talent :33

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne:) kotek słodziutki,a magnolia wygląda jak prawdziwa ! :) natatek z kreatywnikreatorzy.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rysunki zazdroszczę talentu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękne;) Życzę Ci szybkiego weekendu:):) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  6. już pisałam Ci w jakimś komentarzu,że masz potencjał a Świat o Tobie jeszcze usłyszy, Nie martw się tym ze na blogu nic pojawia się post cyklicznie co dwa dni ;) artyści i twórcy nie są producentami z tzw. taśmowej produkcji. Gabriela świetnie Imię , może go dziś nie lubisz ale z czasem ... Ja mam córkę Urszulę Zofię ....a wokół przewaga Paulin, Patrycjii, Mart, Karolin. Pozdrawiam Cię bardzo serdczenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Żeby łikend przyszedł szybko i trwał dłuuuuugo :), sobie też tego życzę ;)
    Oczywiście prace mi się bardzo podobają :) Czasami trzeba nabrać oddechu i zrobić coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne prace :)

    moimi faworytami z pasteli na zawsze pozostaną te olejne, cudownie się nimi rysuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyno Ty to masz talent <3
    Gdybyś nie powiedziała w życiu bym nie pomyślała, ze to Twoja 1 praca malowana suchymi pastelami, naprawdę cudownie malujesz ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń