czwartek, 14 listopada 2013

Parę zdjęć Mili w nowym kompleciku i rudy wig :))

Nie będę dużo pisać . Mili przedstawia Wam nowe ubranko :) .I na końcu moja mała w rudym wigu , który zrobiłam dawno temu .



        
Bluza sweterek zapinana na parę haftek z kapturkiem . Spódniczka z dwóch falbanek. Koniecznie różowe rajstopki :)).

Buciki mojego wykonania. Pokazane we wcześniejszym poście.

Rude włoski klejone :))) Luźna bluzeczka z naprasowanką w sepii.

 

To tak w przerwie nowego posta o tematyce robimy nowe oczka Mili :)))


12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jakoś nie mogę się przekonać do rudego :( wig leży w pudełeczku już dość długo i nabiera mocy :)

      Usuń
  2. Super stylizacje;) Mi się też podoba w tym rudym;) Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może pomyślę nad porządnym wigiem rudzielcem .Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Uroczy zestawik! Mam coś wrażenie, że Mili ciut ciut ładniej w tym rudym, ale to zależy od ciebie. :) Natatek z kreatywnikreatorzy.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kurcze :)))) rudzielec miał być od samego początku ,ale coś mi ten wig nie wyszedł i może dlatego wole brązowe.Są miękkie, a rude troszkę sztywne.

      Usuń
  4. Witaj, powiem krótko Twoja Mila jest CUDOWNA i jako rudasek i i jako brunetka... A to wszytsko dzięki, Tobie Czarodziejko stylizacji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mili psuje i jedn i drugi kolor. W ogóle jest śliczna w każdym wydaniu. Patrząc na nią przypomina mi Ciebie ze zdjęcia, które zamieściłaś :)
    Pasujecie do siebie idealnie :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje to jest naprawdę miłe.Nawet nie wiesz jak bardzo :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie jej w obu kolorkach, ale chyba bardziej pasuje jej rudy ^^
    A bucki super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mówię: do niebieskich oczków - rude włoski, a do brązowych te brązowe patrzałki co zrobiłaś. Są idealne :) O ubranku już nie wspomnę, że jest świetne, a ta mini naprasowanka, super.

    OdpowiedzUsuń