piątek, 8 listopada 2013

A teraz pracuję nad pokoikiem :)




Witam na początku miała być sypialnia :). Zrobiłam łóżko był stoliczek, fotelik co pokazałam w poście na samym początku . Jednak chęci na pokój dzienny rosły. I zaczynam realizować plan.Przed wczoraj zaczęłam sofę dla Mili . Szkoda, że nie zrobiłam zdjęcia . Wyszła straszna .Wczoraj pocięłam ją całą i następne podejście. I ta owszem bardzo mi się podoba. Co prawda paluchy poparzone klejem , ale co tam bez strat nic dobrego nigdy mi  nie wychodzi. Mam wiele zaległości by Wam pokazać. Szafa i komoda kupiona w Empiku już czeka na przeróbkę , ale to w następnym poście :). Po woli będę pokazywać wszystko , a na koniec efekt całości. Mam upodobania do niebieskiego wiec i sofka jest błękitna :) Mam nadzieję , że Wam się spodoba.Wykonana z gąbek kąpielowych i materiału. Dodatek to niebieska atłasowa wstążeczka. Całość uszyta i połączona klejem na gorąco, a nóżki sofy są z uciętego krążka z rur po materiałach tego u nas w domu nie brakuje :) . I zapomniałam mały dodatek pufka też z rury , ale ona będzie jeszcze poprawiana.

                                                        O to sofa własnego pomysłu.
Ozdobna falbana jest zawiązywana z tyłu .
 


               Chyba Mili jest zadowolona :))))) Na jej pokoik oddałam jedną z moich szafek na ubrania.



A tak w ogóle to jestem chora . Jakaś grypka się mnie nie bała.

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajna sofa! Serio, masz do tego talent! Jest przeraźliwie urocza, a jeszcze połączenie Mili i kanapy.... Oj, to mnie rozwala! Cud, miód i cukrowa posypka!!! ^.^ Natatek z kreatywnikreatorzy.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sofka! Masz talent, no i śliczną lalkę :33

    OdpowiedzUsuń
  3. Zepsułaś tą lalkę :C Ale to twój wybór...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że to dla mnie jest jedyna w swoim rodzaju.

      Usuń
  4. pokój zapowiada się imponująco, sofa jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. He he ależ ty masz pomysły :) Świetna kanapa i pomysł na pokój.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej widzę, że nadrabiasz zaległości :)))) To bardzo miłe.

    OdpowiedzUsuń