piątek, 15 listopada 2013

Moje własne chipy :)

Nareszcie piątek i więcej czasu. Mili to moja pasja. Bardzo długo na nią zbierałam pieniążki. Pomagali mi bliscy.Wspierała mama i tata ( do skarbonki się dołożyli ). Kiedy już przyszedł czas czekania na przesyłkę postanowiłam , że to będzie dla mnie wyzwanie kreatywności . Będę starała się dla niej wszystko robić sama. Takie moje postanowienie. Staram się wywiązać z tego. Z różnymi skutkami :)). Dziś pokaże Wam jak poradziłam sobie z oczkami. Niebieskie bardzo lubię ( zrobione tą samą metodą ) , ale w wolnej chwili zawsze można coś porobić . Uczę się w Gimnazjum Umiejętności Twórczych więc sama nazwa mnie mobilizuje do podjęcia wyzwań . Przedstawiam Wam drogie blogowiczki moje własne czipy :) . I znów ta sama trema ehhh :0



 Metoda Gabrieli :)) Na bazie grafiki na foto papierze , Quick Finish i lampy UV oraz pilniczka . Moja mama robiła kiedyś paznokcie żelowe , a to pozostałości , które dziś służą  jak widać do czego innego. A mają wiele zastosowań :)))



  
              Oczka po wyszlifowaniu i osadzeniu w pullipowym mechanizmie wyglądają tak . Nie są doskonałe jedno oczko mi się nie podoba. Zrobię je jeszcze raz , ale już z inna grafiką .Oczywiście na razie trzymam się brązu .

                                    
Inne chipy zrobione tą metodą.
                          

                                 

Mili już w nowych oczkach.

                                  





Już jest bardzo ciemno więc zdjęcia słabiutkie :((


                                            

             A tu mama bawi się w fotografa :)))

                                  

I się wydało kto ma fioła na punkcie Mili .To ja i Malinka .




  Dziękuje ślicznie za uwagę i wszystkie odwiedziny  :))) Pozdrawiam

                              

21 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszły :) najbardziej podobają mi się zdjęcia zrobione przez Mamę :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo cieszę się ,że jednak trema była nie potrzebna.

      Usuń
  2. Skarbie ... będziesz kiedyś znaną projektantką !!! Wierzę w Ciebie i widzę potencjał.Im szybciej wybierzez kierunek tym szybciej usłyszy o Tobie Środowisko i Świat. -Proszę Cię... ale morały ;) Mila jak zawsze cudo -dzięki Tobie . Buziaczyska dla Was obu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Teresko jest Pan bardzo ciepłą osóbka.Bardzo dziękuje za takie słowa.Nie spodziewałam się.

      Usuń
  3. Podziwiam cię! Chipy wychodzą strasznie realistycznie, po prostu są piękne! Ale jesteście z Malinką do siebie podobne!!! :D te ostatnie zdjęcia są naprawdę super, takie najlepszą pamiątką:] Natatek z kreatywnikreatorzy.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krejzol Natatanek jakie świat nie widział :))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  4. Świetnie chipy, a ty jesteś śliczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chipy wyszły świetne! Może dałabyś kiedyś tutaj taki malutki tutorial? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się umieścić :) jeśli będziecie chciały.

      Usuń
  6. Matko jak ja ci zazdroszczę takiej szkoły, dlaczego kiedyś takich nie było??? W tych brązowych oczkach Mili wygląda przepięknie, bardzo mi się podoba. A próbowałaś pomalować tęczówkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie ta grafika w ogóle tragiczna wyszła wiem :))), ale chciałam pokazać inny sposób na chipy.Opracuje je lepiej to i pewnie się z Wami efektami po dzielę. Chciałabym w końcu ruszyć z zakładką For Sale :))) .

      Usuń
  7. Będąc tak kreatywną i zdolną osobą nie dziwię się, że wybrałaś takie gimnazjum. Szkoda, że kiedyś takich nie było, ale dobrze, że teraz są i że właśnie tam rozwijasz swoje umiejętności :)
    Obserwuje Twój blog od początku. Z każdym wpisem robi się co raz ciekawszy i widać Twój potencjał. Tak trzymaj, a będzie on na pewno jednym z najlepszych i najciekawszych :)
    Czipy wyszły Ci świetnie !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej kurczaczki blade za dużo dobrego piszecie.Dziękuje ślicznie czuję się zawstydzona.Blog jest jednym z wyjść zabicia nudy i pokazania moich zainteresowań.Chętnie się dzielę swoimi pomysłami. To dla mnie wielka przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  9. no rewelacja normalnie :) zadziwiasz coraz bardziej :) Malinka wygląda ślicznie (włosy, ubranka - wszystko ) Gratuluję zdolnych paluszków i kreatywności !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do dalszego zaglądania do mnie . Dziękuje

      Usuń
  10. Co za cuda! Zawsze zastanawiałam się jak się takie coś robi. Wyszły ci genialnie, tak realistycznie!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chipy przepiękne, zaczynam coraz bardziej Panią podziwiać. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem Gabrysia :)))). Dziękuje za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń