sobota, 30 listopada 2013

Tadam ! Mój Prezent Urodzinowy

Post miał być opublikowany i napisany wczoraj, ale jednak zabrakło mi czasu.
Miałam wczoraj dzień zaplanowany co do minuty. Zakupy, i załatwianie spraw.
Dziś za to znów żyję w moim rytmie.Spokój, i odpoczynek.Jak to zazwyczaj w weekend
Lenistwo również zostało wliczone do dzisiejszego dnia.Kto jest ze mną ? :))
Przejdźmy do tematu.Rodzice zrobili mi niespodziankę. Co prawda znacznie odbiegająca
od stylu Mili, ale dobrze wiedzieli, że też jestem ich fanką.

Przedstawiam Wam Clawdeen Wolf :))

Jest bardzo zgrabna.


Ma bardzo urocze uszka ♥

To  zdjęcie bardzo mi się podoba :)) I nie mogło go tu zabraknąć.

16 komentarzy:

  1. Zdrówka ci życzę z okazji urodzinek! Gratulacje Clawdeen, faktycznie jest śliczniusia! :) Monsterki są dla mnie idealnymi lalkami! A Claw, to już w ogóle! :D Natatek z kreatywnikreatorzy.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej,dziękuje ci ! :))) Też mi się podobają a w niej byłam z nich wszystkich najbardziej zakochana.:)))

      Usuń
  2. Wszystkiego naj! :33
    Gratuluję lalki ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :] Claw z tej serii jest bardzo ładna. Gratuluję prezentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego naj i spełnienia marzeń !!! a monsterka jest cudowna :) przepiekne ma oczy i rzeczywiście zgrabniutkie ciałko.
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!!! Gratuluję! ^u^

    (przepraszam że nie komentuje wszystkich postów, ale jestem tu zawsze cichaczem. ;))

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi :) I tak to dla mnie wielka przyjemność.

      Usuń
  6. Bardzo dziekuje za odwiedzinki na moim blogu,ja rowniez tu bede zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to wszystkiego najlepszejszego, wiecznej weny i słońca :) A Monsterka całkiem śliczniusia, na pewno ją jeszcze odpicujesz ;)

    OdpowiedzUsuń