niedziela, 10 listopada 2013

Decoupage komoda i kuferek.

Witam dziś efekty wczorajszego wieczoru . Komoda i kuferek na skarby Mili.Ozdobione techniką decoupage . Moje pierwsze zabawy z papierem ryżowym . I strasznie mi się to spodobało . Mebelki pomalowałam złotą temperą . A papier ryżowy posłużył mi by ozdobić nie które elementy . Do kompletu mini rameczka z części koralika ze starych butków mamy . A stojak do ramki to czułki ze starego motylka na firankę :)) . Oczywiście na fotce Mili z przyjacielem . W kuferku jak dla mnie brakuje zamykania  , ale sami ocenicie i może poradzicie .

                                                 O to wynik mojej pracy:




 




Dziękuje Wszystkim za odwiedziny i miłe słowa . A każdą krytykę przyjmuję z pokorą.Miłego dnia .

10 komentarzy:

  1. ślicznie wyszło :-) ramka na zdjęcie pomysłowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow! Decoupade to naprawdę trudna sprawa, zawsze podziwiałam efekty! :O Mebelki są zajefajne! Wyglądają jak takie z prawdziwego zdarzenia w skali 1:1, naprawdę odlotowe!!! Aż szkoda mrugać, a co dopiero o zamykaniu laptopa. Jeszcze trochę posiedzę i się pozachwycam, bo jest czym!!! :D Natatek z kreatywnikraetorzy.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie... Napracowałaś się, ale efekt wspaniały;):):)) Ściskam Cię kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt niesamowity :-) bardzo ładnie wyszło.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mebelki ślicznie wyszły, ale mnie to ta ramka ze zdjęciem rozwaliła, SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne mebelki! decoupage nadał im bardzo oryginalnego wyglądu, po prostu cudo :) no i ta ramka na zdjęcie niesamowita !

    OdpowiedzUsuń
  7. Komódka i kufer są śliczne - decoupage bardzo je odmienił. Mebelki wyglądają niesamowicie profesjonalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci te mebelki wyszły!

    OdpowiedzUsuń