sobota, 1 marca 2014

Jak minął mi tydzień.

Witam tydzień minął mi bardzo fajnie. Szkoła rzecz jasna , ale po za szkołą  o wiele fajniej. Zakończyłam konkurs. Ukończyłam nagrody w poniedziałek mogę  je wysłać i z tego zadowolona jestem najbardziej. Pierwszy plenerek z moimi dziewczynkami. Też wyszedł mimo zimna fajnie.
Jedynym minusem w tym tygodniu było obitsu i wcale się nie cieszyłam z jego przyjścia . Po otworzeniu okazało się nie kompletne, uszkodzone. Brakowało mu tylnego uda widać było śruby. Odesłałam do mimiwoo zgodnie z jej wskazówkami.I znów czekanie . To chyba najgorsze co mnie spotkało.
Zaczęłam też pracę nad czymś w stylu dioramy. Składa się z dwóch ścian i podłogi. Mogę ją złożyć bo połączyłam ją jak książkę materiałem od strony zewnętrznej i mogę ją schować za swoją komodę. Jest dość duża więc nie może stać na zewnątrz. Kotki by się nią zajęły , a Grecja pewnie by w niej zamieszkała. .
O to moja wyczekana przesyłka.


Nieszczęsne obitsu :(((

A tu już  zdjęcia  mojej pracy. Jeszcze parę szczegółów i będzie gotowa..



Tu jeszcze bez podłogi zrobione późnym wieczorem wczoraj.

To już dzisiejsze zdjęcia zrobione rano.

Jest 8;30 , a ja już się nie mogę doczekać jak uszyje firaneczki i skończę całość.
Doniczki muszę ozdobić bo to mojej siostry gadżet , ale mi pożyczyła jedną doniczuszkę :).





Pole bitwy :O
  Ps pobawiłam się troszkę dodatkami w telefonie  :))).



40 komentarzy:

  1. Śliczne "to coś w stylu dioramy"......

    OdpowiedzUsuń
  2. współczuję perturbacji z obitsu :( ehhh
    a dioramka zapowiada się fajnie,podobają mi się motywy z motylami na ścianie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zawiedziona obitsu strasznie . Motylki to chyba był powód do zrobienia dioramy. Chcialam kolorową .

      Usuń
  3. Ale śliczna dioramka! I to okno z widoczkiem na lasek ;)
    A jak na miniaturce było to obitsu to myślałam, że będziesz je pokazywać wewnątrz.
    Hehehe ;)
    No szkoda, ze brak mu tej nogi, ale bede czekac razem z Toba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widok na las całkiem przypadkowy wydrukowałam tego sporo a i tak wzielam pierwszy. Obitsu czekanie razy trzy szkoda myśleć o nim :(

      Usuń
  4. Piękna ta diorama !!! Może wreszcie i ja się zmobilizuję do zrobienia czegoś takiego ... :/
    Masz bardzo zdolne Malinkowe Rączki :):)
    Wyobrażam sobie , jak było Ci przykro z powodu obitsu - tak niecierpliwie czeka się na zamówione lalki .. Trzymam kciuki , żeby tym razem wszystko było OK . Powinni dodać jakiegoś bonusa za taką kalesoniarkę .... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co to jestem zła. 20 zł za wysłanie ponowne. W ogóle obitsu hard miałam pierwszy raz w rękach i to akurat było straszne. Nie chciałam wymiany na hard tylko na soft co z tego wyjdzie nie wiem. Poczekam z ponad miesiąc. Szkoda Karo i tak już tyle czasu czeka na wykończenie.:(:(:(

      Usuń
    2. Niestety , tak często wygląda kupowanie na odległość.... :(

      Usuń
  5. Śliczna dioramę stworzyłaś. Moja jest we wstępnej fazie projektu :) Czekam na skończenie pisania pracy, żeby móc coś tworzyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym tworzyła też w każdej chwili ,ale szkoła. Znajomi :) . Lale uwielbiam .

      Usuń
  6. współczuję ciałka, najgorsze to czekanie :-(
    a pokoik piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, po komodzie widać, że spore ma wymiary ta diorama. Kawał dobrej roboty :) A ten kaloryfer zajebiaszczy :) Moja będzie mniejsza, bo dla elfów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spora spora mogłaby być ciut większą ,ale światło już mi nie straszne. Złapie je nawet na balkonie .

      Usuń
  8. Śliczna diorama! Moja dziewczyny też mają . :) Niestety nie mam takich zdolności i wszystko wykonał tata. xD Współczuję tego obitsu... tyle czekania na nic. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba będzie najdłuższe czekanie :( A juz tak sie cieszyłam jak widzialam status na stronie poczty eh.

      Usuń
  9. Świetna dioramka :) Motylkowa tapeta taka wesoła, całość przyciąga wzrok, kaloryfer jak prawdziwy, mam wrażenie, że grzeje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylki ,kolorowo,letnie :) . Grzejnik wymyślił tato z odświeżacza do powietrza :) .

      Usuń
    2. Pomysłowy ten Twój tato, a najfajniejsze, że oboje rodzice tak angażują się w Twoją pasę. Chyba mają z tego frajdę :)

      Usuń
    3. Tak pomysły czasem są wspólne . Najśmieszniej jest jak tata swoje wizje mi przedstawia i oczy mi wychodzą i jest zawsze śmiech , a może tatuś sam zrobi :PPPPP. Teraz wpadł na pomysł by zrobić w stylu gotyckim diorame :O

      Usuń
  10. Diorama jest świetna! Czekam na zdjęcia wykończonej :] Szkoda bardzo tego obitsu :/ I podwójnego czekania... Dobry aparat naprawdę ułatwia robienie zdjęć. Szkoda, że promocje się (przynajmniej u mnie) pokończyły i pojawiły się już nowe aparaty z tego roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety aparaty strasznie drogie są . Kompaktu nie chcę bo to jeszcze gorsze. Mam ,ale zdjeć się nie da robić,a już w domu to w ogóle . Tata mówi że może na maj będą tańsze zobaczymy. Ale obiecał ♡.♡ , pomysli.

      Usuń
  11. :( biedna ty i biedna Karo. Współczuję z tym obitsu :(
    A o dioramce to juz ci mówiłam - jest ekstra. Ten grzejnik z odświeżacza i motylki! Super ci wszystko wyszło i jestem pod podziwem. haha, moje miejsce pracy też zazwyczaj tak wygląda xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obitsu może teraz za jakiś miesiąc będzie może dłużej najgorzej że to teraz trzy razy wysłane. Zanim dojdzie moja wysyłka odbiorą to hohohoh a co tu mówić o tym że oni muszą odesłać.

      Usuń
  12. taka diorama to coś, co bardzo jest mi potrzebne ! Twoja zapowiada się bajkowo normalnie, te motyle tak bardzo ją rozweselaja, rzeczywiście letni klimat :) półeczka wisząca, kaloryfer, okno i obrazek - takie gadżety nadają wnetrzu wyrazu, ja je uwielbiam :) Twoje rączki maja pokłady niezmierzonego jeszcze talentu...z każdym postem czymś zaskakujesz i tak trzymaj ! buziaki i czekam na fotki całości :) aaaa i super pomysł z chowaniem dioramki za regałem, sama sie zastanawiałam jak to rozwiązać, żeby nie stała na środku pokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem z miejscem w pokoju będę miała zawsze . Moje rodzeństwo ma ze mną pokój więc trzeba było coś wymyśleć.

      Usuń
  13. Cóż, czasem się zdarza. Nie martw się. Trochę się naczekasz, ale to szybko minie.
    A diorama jest świetna :D Bardzo podoba mi się ta tapeta i widok zza okna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym by Karo już była cała złożona :(((((. A tu tyle czekania jeszcze.

      Usuń
  14. Fantastyczna diorama :) dobrze, że ciałko można wymienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ,że musiałam odesłać nie ze swojej winy i musiałam za to jeszcze zapłacić . Mimiwoo jeszcze coś pisała o zwrotnej kwocie na odesłanie , ale ja tego nie zrobiłam . Przecież to nie moja wina.

      Usuń
  15. urocza diorama musiałaś dużo pracy w nią włożyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę czasu poświęciłam to prawda. Dziękuję

      Usuń
  16. Piękna diorama, świetnie ci wyszła! :) Szkoda z tym obitsu... Kiedyś czytałam że ktoś zamówił i w ogóle nie dali do paczki tych pegów od szyi. :\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To to jeszcze możesz poprosić o dosłanie , a tu cała zabawa odesłanie przysłanie :((((.

      Usuń
  17. Cieszę się, że ten tydzień minął Ci dobrze:) I znów zaczyna się nowy, więc udanego tygodnia kochana:) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak jak mówisz zaczynamy nowy tydzień . Ja Tobie życzę udanego tygodnia ściskam buziaki.

      Usuń
  18. Rewelacyjna diorama :) współczuję czekania bo nie dość, że naczekałaś się na przyjście to teraz trochę poczekasz aż nowe przyślą ;/ czekanie jest najgorsze i niestety paczki idą nawet kilka tygodni ;/ mam nadzieję, że dojdzie do Ciebie jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo czekania i jeszcze nie wiem jak to wyjdzie bo takie korespondencje w języku obcym nie są zbyt dobrze rozumiane. Mimiwoo nie wiem czy dobrze zrozumiała moją reklamację, bo kazała płacić mi za odesłanie :(((. Czego nie zrobiłam odesłałam jej tylko.

      Usuń
  19. współczuję, kurczę, ja też czekam na obitsu od mimi. Powinni oddać za wysyłkę. Dioramka cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę to dziwne. Nie dość że nie z mojej winy to jeszcze ponoszę koszty . To obitsu będzie najdroższe jaki do tej pory zamówiłam. Tym razem rodzice musieli mi pomóc. Reklamacja eh myślałam ,że to inaczej wygląda. Do tej pory nic nie musiałam odsyłać. Twoje obitsu będzie Oki na pewno .

      Usuń