środa, 26 marca 2014

Jest długo wyczekiwane ciałko :)))) .

Witam dziś przyszła do mnie paczuszka mimiwoo. Obitsu 23 w końcu , oczka 3 pary , butki dla dziewczynek tych dużych i małych . I obitsu 11 z kompletem bucików. Przyznam się szczerze, że miałam zrezygnować już z maleństwa. Sprzedać obitsu, ale jak je zobaczyłam oj nie nie . Poczekam na tą główkę jeszcze troszkę . Nie  mam co żałować mam Lilunię .. Mała ruda łobuzica troszkę pokrzyżowała plany. Obitsu 23 miało być dla Karo by Ania wróciła na swoje 25 i co . Lilunia :)))))))). Tak więc wprowadziła masę zmian. Zaczynając od tego , że obitsu 23 przygarnęła ona i oczy Karo .Karo dostała od Ani swoje ciałko i nowiutkie oczka 18-stki i furka ode mnie, bo bardzo mi się w nim podoba. A Anula jak przystało na najstarsza teraz w gronie pozostanie na obitsu 27 w swoich blond włoskach i również otrzymała nowe oczki 18-stki.
Uważam ,że moja gromadka Hujoo otrzymała już swój końcowy wygląd :)  . Każda z dziewczynek podoba mi się tak jak teraz i nie chcę zmieniać. Obitsu 11 poczeka na swoją główkę bardziej cierpliwie  niż ja :/  .

Oto proszę grupowe zdjęcia mojej gromadki  Annabelli, Karo oraz Lilianny ....... i to na pewno jeszcze nie koniec czekamy na Calineczkę.






Uwielbiam je wszystkie nigdy bym nie marzyła o takiej wspaniałej trójcy . Cieszę się bardzo , że Lili do mnie trafiła..Wszystkie z jednej rodziny , a każda inna . Przepraszam nie uszyłam im na tą okazję nowych ubranek byłam zbyt zafascynowana cała tą sytuacją . Obitsu w końcu jest :)))))))))))))) Oj ustawiać trzy do zdjęcia to nie lada sztuka .


31 komentarzy:

  1. Przesłodka gromada, aż oczu nie można oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne dziewczyny :) Próbowałam wybrać moją ulubienicę spośród nich, ale mi się nie udało - każda ma w sobie coś wyjątkowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje mam to samo . Nie mam ulubienicy. Dziś jedna jutro druga . Byle było sprawiedliwie. Znalazłam swoje lale z którymi mi naprawdę dobrze :) .

      Usuń
  3. Urocza (święta) trójca, jednak Anula i tak pozostanie moją ulubienicą. ;)
    Zdjęcia super. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania zawszę będzie dla mnie ważna to od niej tak naprawdę zaczęła się pasja Hujoo .

      Usuń
  4. no piękna gromadka...wszystkie śliczne, spod tej samej ręki, a jednak każda na swój sposób inna :) Karo w nowych oczkach pięknie, zwłaszcza w połączeniu z wigusiem. Anuli nowe, mniejsze oczka też bardzo pasują :) A Lili wiadomo, od poczatku dostała to, co najlepsze hehe :) Gratuluje !! I sobie jeszcze popatrzę w te oczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Lili dostała od początku wszystko co najlepsze może dlatego że bardzo chciałam rudzielca. I spontanicznie wyszla taka mała zadziora.
      Oczka faktycznie 18-stoi wyglądają lepiej.
      Karo w mojej wizji miałam być inna ,ale jak jej przymierzyłam wiga już wygląd się zmienił, a dzięki Lili i oczka przymierzyłam i ups to jest to nie ma tamtej Karo jest słodka dziewczynka.

      Usuń
  5. Wszystkie są takie śliczne, gratuluję prześlicznej gromadki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gabi, są niesamowite!!! Cieszy mnie,równie jak widok ślicznotek, Twoja radość.;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ja się bardzo cieszę. Wszystkie od początku stworzone według mojego gustu :) moje dziewczynki .

      Usuń
  7. Śliczne z nich panieneczki :) Każda inna, ale wszystkie równie urocze. Razem wyglądają wspaniale. Niesamowicie sympatyczna gromadka.
    Moim zdaniem dla Anuli idealnie pasuje to duże obitsu :) Wygląda doroślej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani pasuje obitsu 27 . Ja ją pokochałam na 25 . Taka słodka kruszyna była. Teraz mi troszkę wydoroślała :) . Są razem i muszą się dopełniać.

      Usuń
  8. Śliczne są :) wyglądają jak trzy siostry ;) też bym w nich nic nie zmieniała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie zmieniam są dla mnie już idealne :))

      Usuń
  9. Jejkuś Gabi, jakie one cudne :) Wyglądają cudownie na tych obitsu, każdej pasuje jej rozmiar. To był świetny pomysł :) I te oczka, prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałyście z Anetką zdjęcie grupowe to się postarałam. i tak bym się nie mogła powstrzymać. Teraz dokładnie widać jaka różnica jest w ich wielkości. Są dla mnie skarbem.

      Usuń
  10. Gubię się trochę w tych przekładankach ale laleczki wyglądają prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne te twoje panny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne panny, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne, wyglądają jak trzy siostrzyczki :)
    Widzę, ze sprawiają Ci wiele radości, też się cieszę z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sprawiają mi wielką radość i jestem z nich strasznie dumna. A jeszcze bardziej jeśli się innym też podobają . Choć dla mnie zawsze będą śliczne.

      Usuń
  14. Wyglądają ekstra, a chyba najbardziej Karo. Ma to coś w swoich oczkach. :3 Ania widać teraz że jest najstarszą i najbardziej dojrzałą z dziewczynek. :) Czekam razem z tobą na Calineczkę, ponieważ każda z twoich panienek jest cudna i chcę zobaczyć czwartą. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak teraz Karo ma magiczne oczki :))) . Dla maluszka czekają takie same tylko o wiele mniejsze.A leżą już 4 miesiące. Kupiłam je omyłkowo przy kupnie Ani nie zwróciłam uwagi na rozmiar. Tak Calinka musi być . Uzbieram pieniążki i na pewno ją skompletuje już do końca.

      Usuń
  15. Każda z nich jest cudna! Wiosenne pozdrowienia kochana

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądają wszystkie razem! na pierwszym zdjęciu szczególnie! widać, że sprawiają Ci radość, są dopieszczone w każdym calu i cieszę się z Tobą, nie ma nic fajniejszego niż radość ze swoich lal :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa. Cieszę się że widać ,że dbam o nie jak tylko potrafię. Jest ich już aż 3 i żadnej nic nie braknie :))).

      Usuń
  17. To chyba pierwsze Hujoo, które mi sie podobaja! Przepiękne są ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ,że tak uważasz starałam się bardzo by pokazać Hujoo inaczej.

      Usuń
  18. Masz prześliczne lalki są po prostu przeurocze :DD

    OdpowiedzUsuń
  19. Są prześliczne, jedne z niewielu Hujoo, które mi się podobają, mówiąc szczerze :) Lilianna jest tak cudna, że chcę taką samą XD <3

    OdpowiedzUsuń