piątek, 21 marca 2014

Już prawie koniec metamorfozy Lili

Witam . Ah dziś taka piękna pogoda ,że żyć i przede wszystkim tworzyć się zachciało.  Głowa pełna pomysłów . Wczoraj wigi, a dziś Lili :) . To już prawie koniec jej przemian . Zostały tylko oczki :) .Powiększyłam jej oczka , zmieniłam kształt i wysłałam do solarium . Tak by pasowała do naturalnego obitsu..I to było najtrudniejsze. Uszyłam jej fur wiga :)))) Jest prawie gotowa moja następna perełka . Tak bo dla mnie one wszystkie to perełki. Całkiem niespodzianie powiększyła mi się gromadka Hujoo.
Dziś mogę już oficjalnie nadać jej imię i zaprosić ją do swoich siostrzyczek.
Imię właśnie dziwne , ale postanowiłam jej nie zmieniać . Tak więc oto Lilianna :))) Hujoo Lily .

Oryginalna Lily

To już moja  Lilianna




To teraz już jestem straszliwie zadowolona i cieszę się ,że trafiła do mnie.


33 komentarze:

  1. Twoja Lilianna wygląda zjawiskowo :D jest niesamowicie śliczna :) bardzo mi się podoba nowy makijaż :) Taką Lili to też bym chciała :D
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuje mi się strasznie podoba. Do tamtej nie mogłam się przekonać . Teraz już jest tak jak bym chciała ją strasznie mieć :))))

      Usuń
  2. Jest cudowna :D Dużo ładniejsza od oryginału :D Cudownie wyszła. Dawaj fotkę całej gromadki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi czekaj jedna jeszcze ciałka nie ma :))))) może już w poniedziałek będzie :))))

      Usuń
  3. no cudo wyszła !! i masz rudzielca jak chciałaś :) fajnie, że nowe kolorki, bardzo jej pasują i razem z wigiem to już zjawisko :) o usteczkach i bródce juz wczoraj pisałam, ma piękny kształt buzi :) teraz wyglada o niebo lepiej niż oryginał :) też czekam na foty całej trójeczki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak mam w końcu rudzielca i to nie dużego :) .

      Usuń
  4. prześłiczna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał! Faktycznie baaaaaaaaaardzo zjawiskowa! Bardzo mi się podoba :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem zaskoczona,ale strasznie mi się podoba.

      Usuń
  6. Zanim zobaczyłam Twoje lalki twierdziłam, że Hujoo to najgorsze, co może być. Dzisiaj sama chciałabym mieć jedną taką panienkę. Lilka wygląda, jak już dziewczyny pisały wcześniej, zjawiskowo! :D Jest idealna i ma cudowny makijaż. Naprawdę Cię podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo ze zmieniłaś zdanie one naprawdę są do kochania

      Usuń
  7. pięknie wyszła! te powiększone oczy to strzał w 10! gratuluję nowej ślicznotki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pomysł wziął się z tego że lecą do mnie oczki 18 miały być dla Ani , ale skoro pojawiła się Lilianka to muszą się dziewczyny podzielić. A te skośne oczka jakoś mi się nie podobały więc postanowiłam że je ciut powiększę.

      Usuń
  8. Kurczaki, przecież ona jest prześliczna! Gabi czemu mi to robisz? ; - ; Zazdrość jest złą rzeczą, a ja czuję jak z dnia na dzień we mnie rośnie. Serdecznie gratuluję Ci po raz kolejny takiej panienki w domku. Uwielbiam twoją trójkę. Piękne. Wszystkie!
    Gabrysiu, czy gdybym się dorobiła (w dalszej lub bliższej przyszłości) takiej cudnej panieneczki, mogłabym prosić Cię wtedy o custom? Lily jest teraz niesamowita, piękna, zjawiskowa. Aż brak mi słów, a mogłabym wychwalać ją przez cały komentarz. Masz wielki talent.
    Pozdrawiam serdecznie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że tak . Bardzo lubię to robić. A zazdrość oj mi się to często zdarza jak odwiedzam inne blogi. :) Ale jak tu nie być zazdrosnym jak tu tyle pięknych laluń :).

      Usuń
  9. Kocham ją. <3 Na początku powiem szczerze, przerażały mnie te małe chytre oczka i byłam ciekawa co z niej zrobisz. No i zrobiłaś kolejne cudo! Nie mam pojęcia jak ty to robisz ale są efekty są przepiękne. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam pojęcia jak to robie.Czasem wychodzi czasem nie. Lilka byla malowana dwa razy. Bardzo trudno bylo ją dopasować kolorem do obitsu. To tworzywo strasznie trudno się malowało. Jakieś dziwne.

      Usuń
  10. Jaka Ona jest teraz CUDOWNA !!! Piękna !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Osz w morde jeza! Tosz to arcydzielo!!! O niebo lepiej. Kolor wlosow jest cudny, bardzo go lubie ;) a te oczy! Tamte patrzyly z przymruzenia i wygladaly odrobinke wrogo, a te! Maja takie tajrmnicze spojrzenie! Jeejku, nie lubilam Hujoo i uwazalam je za brzydale, ale teraz wiem, ze mowilam tak o firmowkach. Te twoje po customie sa niewyobrazalnie piekne! I ta zdziwiona mordka Lili! Mrrrau! :D taki niewinno- zaklopotany chochliczek/wrozka ;) taki mi sie kojarzy :]]]]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie same skojarzenia . Tylko mi wróżka nie przyszla do Glowy. Chcialam taka ruda zadziorę, ale czarująca i na pozór nie winną.
      Jeśli chodzi o Hujoo to ja szukałam zawsze czystych główek nie patrzyłam na fabrykanty . Jak Anie znalazlam to dopiero po nazwie patrzyłam.na gotowe. Nie podobały mi się,ale są piękne wyjątki z których biorę przykład. Mam jeną customistkę jeśli można tak nazwać której prace bardzo mi się podobają i zawsze szukam inspiracji u niej :) .

      Usuń
    2. To udało ci się, to co zamierzałaś zrobić :) Też lubię szukać inspiracji u innych :) I właśnie mam określonych kilka osób, którzy są moimi ,, g u r u " :P :]

      Usuń
  12. Ty jesteś aniołem :))) czynisz wielkie cuda:))))zazdroszczę twoim lalkom :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. i tak jest wspaniała pogoda ,że nawet do maca(Mc Donald) byliśmy w bluzkach na ramiączkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie nie jestem aniołek. Dla mnie są cudami oj tak każda od serca zrobiona i mój typ laleczki ciężko by mi było się z nimi rozstawać. Nie potrafiłabym. Te są idealne cala sobą dla mnie.

      Usuń
  14. Wiedziałam, że zrobisz z ładnego jeszcze ładniejsze :)
    Jakimi farbami malujesz- zadam niedyskretne pytanie .. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie maluję akrylami akrylami widoki :) . Lale pastelami suchymi i kredkami akwarelowymi . Czasem mały dodatek akrylami.

      Usuń
  15. A na Lilianne się napatrzeć nie da! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka piękna! Normalnie nie przepadam za hujoo ale ta jest wyjątkowo śliczna ;w;

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest niesamowita, to jednak szczęście, że do Ciebie trafiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie wyzwania i w każdej lali coś zawsze jest :). Dziękuje

      Usuń
  18. Jak powiększyłaś oczy i zmieniłaś kształt??bo wygląda Zjawiskowo♥ pozdrowionka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hymm wyrzeźbiłam po komturze oka ostrzem typu skalpel ( obsadzonym na rączce przez mojego dziadka ) Inaczej chyba nie da się tego wytłumaczyć.

      Usuń