niedziela, 23 marca 2014

Lilka chce Wam coś pokazać :))

Witam dziś chciałybyśmy z Lilką coś pokazać. Lilusia wzięła Anie na pierwsze zdjęcia by przełamać strach przed pierwsza poważniejszą sesją. :))) . Ubrane są przeze mnie . Dziś na kolorowo wiosennie .



Zobaczcie co uszyła Gabi , ale mam fajną Panią :)))))

Nawet króliczek się mieści i widzi wszystko :)))

Mogę coś schować do środka



Chodź malutki na rączki

Kiedyś zobaczyłam takie plecaki na jakimś angielskim chyba blogu. Postanowiłam go uszyć.I w taki sposób powstał mini plecaczek z kolorowych materiałów ,zapinany na ekspres z kieszonką :)))


Mogę go wykonać na zamówienie za 25zł z wysyłką  ( 3 szt czekają gotowe)



30 komentarzy:

  1. Jaki śliczny :) ja chcę taki dla Lizzy :D

    Nie zdawałam sobie sprawy z tego, że Lili jest taka drobniutka...
    Ślicznie wiosennie je ubrałaś :) Razem wyglądają uroczo :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    Ps. Zastanawiam się czy jest coś czego byś nie dała rady zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiele rzeczy nie umiem . Pruje szyje i tak jeszcze raz ,aż nie wyjdzie. :))) Lili będzie jeszcze mniejsza bo to ciałko jest Karo . Razem we trzy będą każda o jedno oczko obitsu mniejsze.Tak jak to główki Ania , Karo i drobnica Lili.

      Usuń
  2. A ja myślałam, że Lilka jest większa. Jak z niej drobinka :) Cudownie razem wyglądają, a ubranka są prześliczne, takie kolorowe, o plecaku nie mówię, bo to przecież wiadomo :D -miodzio.
    Aga ma rację, Gabi- ty wszystko uszyjesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lili jest jak do tej pory najmniejsza. I od Ani nawet sporo mniejsza. Karo tez główkę ma większą , ale jak przyjdzie obitsu to wszystko pokażę . Nie chcę tak przekręcać obitsu bo w końcu żadna nie założy.

      Usuń
  3. no zdecydowanie Lili wygląda lepiej na obitsu niż na swoim oryginalnym ciałku, przy jej drobniutkiej buzi :) piękne dziewczyny i wystrojone jak zawsze :) ubrania pierwsza klasa a plecak jak już mówiłam to cudeńko :) świetnie eksperymentujesz z łączeniem tkanin i kolorów ! też skłaniam się ku temu, że wszystko uszyjesz...a przynajmniej spróbujesz :) Co do Lili to super sobie dzisiaj poradziła a każda kolejna sesja to już będzie pikuś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię łączyć różne materiały, wzory. Tu mogłam poszaleć wszystko by pasowało :)))). Lili to dzielne maleństwo.

      Usuń
  4. Hej hej :)

    Piękne te Twoje dziewczyny. Przyjemnie się na nie patrzy.

    A taki plecaczek pasuje do Pullipa czy Blythe? Bo bym chciała (jaka cena?). Odezwij się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 25 zł. Myślę że są uniwersalne wymiary to 7cm na 5cm.

      Usuń
    2. Cena z przesyłką.

      Usuń
  5. Jaka wiosenna, kolorowa sesja :) A plecaczek świetny, Gabi wszystko potrafi zrobić :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten piękny plecaczek jest Twoim dziełem? Jest piękny, mam bzika na punkcie miniaturowych plecaczków i tornistrów a propos, czy tornister potrafiłabyś uszyć? Lilka i Ania są adorable, jeszcze niedawno uważam laleczki Hujoo za ufoludki, kosmity ale dzięki Tobie zmieniłam zdanie, nie sądziłam, że potrafią być tak śliczne aż sama zaczęłam snuć wizje co by było, gdybym też taką posiadała hmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie próbowałam szyć tornistra. Szyję raczej spontanicznie i tak do końca nigdy nie wiem co wyjdzie. Dziękuję za miłe słowa ja uważałam od początku że Hujoo są ładne trzeba tylko o nie zadbać i pokazać.

      Usuń
  7. Ale fajnie wyglądają <3 A plecaczek świetny! No jak widzę Twoje panny to naczekać się na moją nie mogę ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chrystusie, ja bzikuję. Nie umiem się okreslić, która panna jest moją ulubioną! Najpierw kochałam Anulę, potem ubóstwiałam Karo, a teraz fiołuję na punkcie Lilki! :O To jej spojrzenie! Ah! Jakby była żywa 100%!!! Plecak świetny. Kusisz tymi zamówieniami... Hmmm... Czadzior :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie możliwa jesteś,ale wiesz ja sama nie wiem która bardziej mi się podoba. Wiem tylko która jest najważniejszą lalą dla mnie . Pewnie, że Ania . Karo jest inna :), a Lili całkowicie mnie zaskoczyła. I chyba jest naj bardziej naturalna z całej gromadki. Ciężko się im oprzeć. Już nie dlugo będę mogła zobaczyć je wszystkie razem na ciałkach . Oby to już ostatnie zmiany . I w końcu wszystkie będą miały co trzeba. Choć marzą mi się trampki dla Lili . Chętnie bym się na coś wymieniła ehhh.

      Usuń
  9. Obie panny urocze, piękne ubranka-powiało wiosną. Podziwiam twoje umiejętności szycie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szycia* tak literówka ze zmęczenie ;-)

      Usuń
    2. Oj tam literówki ja się nie czepiam :))))))

      Usuń
  10. pięknie wyglądają obie! brawo za plecaczek! a króliczek jest po prostu boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Króliczka kupiłam na ebay :))) za 6zł nie mogłam się oprzeć.

      Usuń
  11. Plecaczek jest przepiękny! Masz wielki talent do szycia! :3
    A Lilka to naprawdę urocza Kruszyna, taka drobniutka, ale przy tym jaka urocza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje lubię szyć , ale to chyba widać. A Lili chyba nikt nie spodziewał się ,że ona taka drobniutka.

      Usuń
  12. Jaka ona urocza :3
    Zaskoczyłaś mnie tym plecakiem, jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo . Oj tak Lili sama mnie zaskoczyła.

      Usuń
  13. Jakie one słodkie, faktycznie drobniutkie :) plecaczek pierwsza klasa! swoim monsterkom szyłam, ale bez zamka, na guziczek, Twój wygląda tak profesjonalnie, że myślałam w pierwszym momencie nim przeczytałam, że jest kupiony :D zdolniacha z Ciebie!
    Dziękuję, mam nadzieję, że przyjdą słoneczne dni i z Amelką wybierzemy się na jakiś zdjęciowy spacer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje plecaczki samej osobiście mi się podobają mogłabym je szyć w innych kolorach :))) pewnie jeszcze nie raz .
      Oj Tak Twoja panna jest śliczna czekam na zdjęcia.

      Usuń
  14. Świetny plecak, moja siostra która stała obok zachwycała się dobre 5 min. :D Widzę też że udało ci się zrobić bluzy. :) Tak jeszcze na marginesie - Ani wygląda cudownie w takich kwiatowych wzorach. :3 Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak zmobilizowałaś mnie. Oj materiał w kwiatki strasznie mi się podoba. Ani pasuje :). Powiem Ci że bluzy wychodzą,ale tylko ze ściągaczem. Chciałam inna zrobić to wylądowała w koszu wrrr a kieszenie naszyłam i miało by tak ładnie. Po którymś pruciu dekolt już do pasa :).

      Usuń