piątek, 14 marca 2014

Tiulowe marzenia.

Witam dawno mnie nie było. Troszkę straciłam wenę twórczą. Wczoraj się zmobilizowałam , a  raczej Anetka mnie zmobilizowała sweterkami. Dostałam od niej śliczne krótkie sexi sweterki. Pierwszy pomysł był by doszyć do nich dół..  Jednak postanowiłam im uszyć tiulowe spódniczki.  Każda finezyjnie upięta tycimi koralikami , które dostałam od Natalki . Koraliki znakomicie dopełniły cała stylizację. Zrobiłam  im koraliki na szyjki długie zawiązane na końcu. Spódniczki maja ćwiekowane paseczki z klamerkami. Karo ma nowiutkie rajstopki  z materiałów od Malfrue  tak jak i spódniczka Anuli :)).
Jakiś czas temu dostałam parę paczuszek hymm troszkę więcej niż parę . Od Malfrue i Natalki między innymi. Natalki paczuszka jeszcze długo pomału będzie prezentowana.. Mega dużo modelinowych cudeńiek  jak lizaczki,  które trzymają moje dziewczyny :))).

Nadal czekam na obitsu . Choć są plusy . Już do mnie leci wraz z rekompensatą za straty :))) 2 pary butków :))

To teraz czas na parę zdjęć.




Dziękuję ślicznie za odwiedziinki :))))) . BUZIAKI


24 komentarze:

  1. no jakie wiosenne dziewczyny :) odrobina słoneczka i już pokazują brzuszki :) a jakie sexi :) cudnie wyglądają w takich kolorkach na tle mało jeszcze zielonej trawki. piękne im uszyłaś spódniczki i bajer te paseczki :) Karo przytulona do drzewka wygląda tak romantychnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to potrafisz zmobilizować mnie :) . Sweterki są urocze. Tło zdjeć które tym razem próbowałam inaczej zrobić jest Grota z lawy wulkanicznej . Grota zabytkowa stoi u nas w parku :) .

      Usuń
  2. Gabi ;) słuszna koncepcja .. dobrze ze zostawiłaś krótkie wełniaczki i dodałaś lekkości przez tiul .. SUPER ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę tak kontrastowo wyszło ,ale paski jak dla mnie połączyły stylizację w całości. Pozdrawiam

      Usuń
  3. cudne spódniczki! stylizacja z białą i brzoskwiniowym sweterkiem jest prześliczna, niby zwiewnie i zalotnie, a z czarnymi pończochami i paskiem tak charakternie. no i pięknie obie dziewczyny razem wyglądają na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Chciałam by Ania nadal mimo wszystko była delikatna , a Karo to taka kolorowa dziewczynka. Lubi być widoczna :)

      Usuń
  4. Jakie piękne! Sama te paski zrobiłaś? Jeżeli tak to z czego są te sprzączki? Wyglądają fantastycznie! Bardzo podoba mi się wydanie Anuli. Ta biel i ten sweterek! Jak księżniczka wygląda :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paseczki mają prawdziwe nimi klamerki z hurtowni z dodatkami krawieckimi. Paski są różnie wykonane zależy co znajdę. To tym razem jest mój stary długi rzemyk który mi się już porozklejał. Przydasie :)

      Usuń
  5. jakie słodziaki :) awwwww :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ,że nie mogę zobaczyć Twojego bloga cały czas wyskakuje mi informacja , że nie mam uprawnień. :(

      Usuń
  6. Nie, no, one w każdym wydaniu są cudne! :O Super pomysł z tymi tiulowymi spódniczkami, tworzą równowagę z wełnianymi sweterkami, doszycie dołu byłoby zbyt pospolite jak na ciebie :) Cieszę się, że rzeczy ode mnie się przydają :] A, no i świetne paski. Nie ogarniam ich :P Są tak super, że moja wyobraźnia nie daje rady pracować xD Piękniusie :] <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że tak Natalko przydają się i to bardzo wszystkie rzeczy od Ciebie. Powoli je wykorzystuje i będę pokazywać.
      Paseczek:) dostałaś mam nadzieję że do wielu stylizacji Ci się przyda.

      Usuń
    2. Owszem! Jest świetny! Pasuje do wszystkiego :D Nawet do sukienek :) dziękuję!!! :}

      Usuń
  7. A ja przewijam rolką z góry na dół i dołu na górę, nie mogę się na patrzeć. Jak zwykle :D Świetna robota dziewczyny, tworzycie z Anetą zgrany duet :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Anetka świetnie mnie mobilizuje bym ruszyła swoją wyobraźnię.

      Usuń
  8. ... tak... jak zwykle ślicznie ubrane i pięknie wyglądają :)
    Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne stylizacje! Twoja panny wyglądają naprawdę przeuroczo :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :) Spódniczki pasują do sweterków. Panny wyglądają w nich uroczo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te tiulowe spódniczki!ładnie się komponują ze sweterkami :) zdjęcia bardzo fajne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ubrane jak zawsze ślicznie. Świetne spódniczki i bardzo ładne sweterki. Zestaw Anuli pięknie się komponuje. Jest delikatny, ale taki z odrobiną "pazura" ^ ^ Uwielbiam twoje panieneczki. Pełne uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bałam się że tiul nie bardzo do wełnianych sweterków, ale efekt mi się strasznie podoba. I spódniczek pewnie powstanie wiecej . Malo kto wie bo slabo widać że są w stylu bombki . U nich są to aż dwie połączone razem. Proste spódniczki ,a moim zdaniem fajnie wyglądają i są uniwersalne bo na gumkę. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Ależ one są słodziutkie :)
    Piękne panny i do tego prześlicznie wystylizowane :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie za odwiedzinki i zostawienie parę słów od siebie. Pozdrawiam

      Usuń