środa, 5 marca 2014

Mój największy skarb to pasja. Rysunek i one :)))

Witam macie rację . Mam dwie lalunie. I wiecie co czekam cierpliwie . Póki Karo ma pożyczone ciałko mogę się nimi cieszyć, Tak naprawdę to nie mieliście okazji zobaczyć ich tak z bliska razem . Zrobiłam więc pierwsze pamiątkowe zdjęcie do ich  albumiku. Ania i Karo tak :))))) , a od Ani wszystko się zaczęło .

Moja pierwsza i najbardziej kochana Hujoo.

Dwa skarby i tylko moje :))))

Uwielbiam robić im zdjęcia.





Anulka nieco odświeżona :)) Delikatnie by jej nie stracić by była cały czas sobą.
Miłego dnia Wam życzę :)) Buziaki Gabi.


PS Uwielbiam je w tych strojach mogły by je cały czas nosić :)))). Wiadomo czyje te cuda Anetki i Agnieszki.


27 komentarzy:

  1. Ja też cierpliwie czekam :) tylko, że na wiga ;)
    Piękne masz te panny :) razem ślicznie wyglądają :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj czekanie jest straszne . Ja już czekam na obitsu . Mimiwoo mi odesłała :))) . Z butkami za przeprosiny które sama mogłam z jej sklepu wybrać aż dwie pary :)))))

      Usuń
  2. no wreszcie fotka zbiorowa :)są jak dwa cukierki, obie delikatne, piękne, jak siostry :) pierwsze zdjęcie mnie powaliło..cała Anula i jej spojrzenie...ah te oczy ! uwielbiam te lale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek z Kotkiem prześliczny :D ten siwy też ;)

      Usuń
    2. Ja Anulę tez bardzo lubię. Najbardziej choć Karo jest czarująca to Ania jest moja moja moja :))). Karo bardziej mamusiowa. Tak Agnieszko sweterki są piękne . Jesteście z Anetą niesamowite.

      Usuń
  3. Są cudowne. Racja, pierwsze zdjęcie jest piękne. Anula czarująca - jak zawsze :3 Obie są śliczne i bardzo urocze, tak jak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię taki naturalny wygląd. To są moje cukierki. Dziękuje Ci Kayo.

      Usuń
  4. Piękne panny :) uwielbiam takie sweterkowe wdzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham takie wdzianka :) . Mam ich parę i strasznie sobie je cenię.

      Usuń
  5. Witak Gabi ;) Twoje dwa żeńskie skarby mają charakter, to widać nawet w ubrankach;) Ale to Ty kształtujesz je i ich wizerunki . GRATULUJĘ . Pozdrawiam Cię serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez pozdrawiam Pani Teresko wielkie buziaki.

      Usuń
  6. No właśnie !!! Tak trzymać !! :):)
    Piękne są Twoje Dziewczynki i ślicznie ubrane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obitsu już do mnie leci :) z małym dodatkiem który się bardzo przyda.

      Usuń
  7. Dwie najpiękniejsze i najbardziej oryginalne hujoo. <3 Uwielbiam je u ciebie oglądać. Stroje też mają piękne.
    Tak jeszcze odchodząc od tematu, dzisiaj przyszła paczuszka od ciebie i bardzo, ale to bardzo ci dziękuję za te skarby. <3 Idealna poprawa humoru po całym dniu słuchania o językach celtyckich. :3 Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majorko to jest bardzo przyjemne czytać takie słowa. Dla mnie jak dla każdej właścicielki tak właśnie jest , ale czytać to od innej lalkarki to jest jak nagroda . Dziekuję.Buziaki

      Usuń
  8. Niesamowite stroje. Bardzo im w nich do twarzy. Ale te oczy, boskie. Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania nie wiem co ma w sobie , ale od początku czaruje oczkami :))). Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. fajne dziewuszki! bardzo ładnie im w tych ubrankach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich ubrankach nie może być inaczej . Dziewczyny to mistrzynie w dzierganiu.

      Usuń
  10. świetne są, sama nie wiem która bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci,że ja też nie wiem .Dlatego ustalone jest ,że Anulka jest moja , a Karo mamy :) i tak mogą być oby dwie najpiękniejsze u nas w domu :)))). Karo była kupowana według wizji mamy.

      Usuń
  11. Dziękuję :) nowy będzie w całkiem innym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są! Masz talent do malowania i przedstawiania na fotkach swoich lalek. No i to wszystko, co o nich piszesz - sprawiasz, że ożywają :3
    Oby tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ishtar to bardzo miłe co piszesz :). Twoich notek nikt nie przebije strasznie je lubię. Cieszę się że jednak zostajesz w gronie piszących :)

      Usuń
  13. Tak, tak Gabi one są cudowne i wyjątkowe, mogę na nie patrzeć i patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jako właścicielki zawszę będą wyjątkowe. A jeszcze bardziej miło się robi jak ktoś inny tak uważa. Dziękuje Aniu . Buziaki

      Usuń
  14. Jejku, ślicznie im w tych ciuszkach! Masz śliczne lalunie! ^.^ :)

    OdpowiedzUsuń