czwartek, 20 marca 2014

Początki metamorfozy

Tak więc podjęłam decyzję i Lili zostaje. Ponieważ nie jest typ lali jaki mi się podoba. robię ją tak by mi się podobała. Chciałabym powiedzieć ,że jej ciało jest straszne . To plastikowe odlewy o bardzo nie proporcjonalnych wymiarach. .  Niestety Hujoo produkty są do obróbki .Makijaż bez problemowo zszedł zwykłym zmywakiem . Tak więc nie miałam problemu z usunięciem pewnych rzeczy. Wiem niektórym się to nie spodoba  , ale naprawdę trzeba by ją pomacać by zobaczyć to co ja..

To początek pierwsze przymiarki i odrobiną tajemnicy.


Oczka , wig i ciałko to jeszcze nie te kolorki i rozmiary.
Tak teraz to jest już lala w moim typie choć jeszcze sporo się zmieni :)


Chciałabym podziękować za wszystkie komentarze na poprzednim poście. Moja decyzja jest już jak widać ostateczna . I bardzo mi w tym pomogłyście .Małą głowę w końcu kiedyś tam kupię :))) .






24 komentarze:

  1. Słuszną decyzję podjęłaś. Wygląda coraz ślicznej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem takie sytuacje się zdarzają nie z naszej winy. Odkręcić pewnie było by trudno więc dobrze zrobiłaś zostawiając lalę u siebie. Po Twoich zmianach na pewno dopasujesz ją do swoich oczekiwań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej tak . Chyba przyciągam dziwne sytuację . Dla mnie to już nic nowego , że coś mi się przytrafia , ale żeby lale zamiast głowy hymmm :PPP

      Usuń
  3. no usteczka teraz mają cudny kształt i przez to bródka wygląda bardzo uroczo :) kolorystyka buzi też bardzo na korzyść :) jak już mówiłam obitsu jej bardzo pasuje, aczkolwiek kluseczka tez była słodka :) oj widzę, że łapki Cię swędzą, no nie usiedzisz ani chwili w spokoju haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak klusia fajna , ale nie dla mnie nie mogłam się przemóc . Może gdyby ciałko było fajniejsze a nie takie bleee to była by inna sytuacja. Niestety Hujoo na ich ciałkach nie polecam , ale to moje zdanie.

      Usuń
  4. robi się coraz piękniejsza. Wiosenne uściski kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna :D Jak siostrzyczka najmłodsza Twoich pann :D Aż ja na hujoo ochoty nabrałam :D
    Skąd zamawiałaś? :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdecydowanie jest dużo mniejsza od Ani i od Karo też :)))

      Usuń
  6. Och... Naprawdę sama bym ją z wielką chęcią przygarnęła ^ ^ Wierzę, że w twoich rękach będzie stawała się coraz śliczniejsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam ,że Lily po mojemu mi się jednak tak spodoba.:)))) Teraz wiem ,że będzie dobrze.

      Usuń
  7. To dobrze, że zostaje. W Twoich rękach każda lalka staje się ładniejsza. Czekam na jej finałową stylizację. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuje :))) tak też już bym chciała by była gotowa , ale to potrwa . Obitsu i to wszystko nie byłam na to przygotowana , a na obitsu 11 jej nie wsadzę ups ;)

      Usuń
  8. Dobra decyzja! Śliczna panienka z tej Twojej Lili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmazałam umalowałam więc odwrotu nie ma i jej stary wygląd już mi nie przypomina :))) jak do mnie trafiła , choć to dosyć przyjemne.

      Usuń
  9. No i bardzo dobrze :) Zmiany jej służą, fajnie w tym ciemnym wigu wygląda. Jaką ona ma słodką bródkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dziwne wcześniej tej brudki nie zauważyłam. Każda Hujoo jest inna i to chyba jest najfajniejsze w tej mojej gromadce . Oj teraz to już gromadka mini , ale jest.,

      Usuń
  10. :) Twoje Dobre Ręce doprowadzą ją do perfekcji :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że mi się uda to zrobić tak jak sobie wymyśliłam.

      Usuń
  11. Jest piękna i szczerze mówiąc, ja też zazdroszczę Ci takiej pomyłki ;)
    Że też mi się takie pomyłki nie przytrafiają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż taka pomyłka to pierwszy raz mi się przytrafiła :)))))

      Usuń
  12. Wow. Teraz to jest to :) piekne usta i brodka :D i teraz wyglada zypelnie inaczej :) takie lale po twojemu to zupelny wypas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja poradzę na to ,że ja wszystko muszę poi swojemu :)))))))

      Usuń
  13. Dziękuje Wam wszystkim za tak miłe komentarze :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń