środa, 4 czerwca 2014

Maja :) pszczółeczka.

Pierwsza sesja Majeczki . Majeczka bo jest taka malusia ,że ah oh. Zawsze chciałam ją mieć. Podejścia były dwa co już wiecie . Dzięki temu też mam Lilaka :)) . Tym razem doszła cała i zdrowa i właśnie Hujoo Suve. Tak zmieniłam jej ciałko na obitsu. Jej ciałko jest straszne. Bubel plastikowy. Majka ma oczka mojego wykonania na bazie modeliny i żelu pod UV . Zrobiłam jej trzy kolory , ale w tych mi się najbardziej podoba. I raczej nie zamierzam jej kupować gotowych :) . Mi się zawsze podobała jej buzia dlatego właśnie ona będzie tą najmniejszą w mojej kolekcji z Hujoo :))) . Dziś też przyjdzie do mnie główka Dal z wymianki . Co prawda będę musiała nad nią popracować , ale to będzie dla mnie przyjemność bo lubię to robić dla samej siebie :)) . To teraz z przyjemnością przedstawiam Wam Majeczkę. Ubrana w sukieneczkę i rajtki mojej produkcji nie wiedziałam ,że po szyciu takiej ilości sukienek dla Dali i Karo dla obitsu 11 pójdzie mi tak szybko :))))


Maja :)



















I z siostrzyczką :)))) strasznie mi się razem podobają .






Bardzo dziękuje za to ,że mnie odwiedzacie . Robię to co lubię . :))) Buziaki Gabi.



32 komentarze:

  1. Jaka ona tycia! I ten nosek idealny do całowania <3
    To tak jak ja, za dużo rzeczy na raz chcę robić a potem nie wiem w co ręce włożyć i część leży niedokończona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze tak wszystko na raz bym chciała robić. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piekna... Śliczne zdjęcia!
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne maleństwo :) oczka śliczne a piegi przeurocze :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że Wam się podoba mój pierwszy maluszek. :):):):):)

      Usuń
  4. słodkie maleństwo :) śliczne oczki i usteczka, a sukienusia cudowna :) lalunie jak malowane obie :) oj Gabi nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są są rzeczy nie możliwe. To co się nie udaje nie pokazuje :) . Lubię się dzielić i pokazywać , ale nie wszystko się nadaje.

      Usuń
  5. Idealnie do siebie pasują. :3 Już ją uwielbiam. ;) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją uwielbiam , ale będę musiała się z nią pożegnać już nie długo. Znalazła kupca choć nie szukała. Pszczółeczka.

      Usuń
  6. jEST BARDZO CHARAKTERYSTYCZNA :) kAŻDA LALKA UMALOWANA PRZEZ CIEBIE JEST INNA, NIEPOWTARZALNA I WYDAJE SIĘ ŻYWA, TU CUDOWNE.
    mAJA JEST SUPER, MA ŚMIESZNEGO ZEZA ;) :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Jeezuu. Przepraszam, głupi Caps Lock -.-
      Maja♥

      Usuń
    2. Heheh zeza ma ni diabła jej ustawić oczka jeszcze będę ją męczyć i większe źrenice bo wlaśnie one dają takie wrażenie,ale brzdąc strasznie mi się podoba.

      Usuń
  7. Gabi i przez Ciebie zaraziłam się Hujoo !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyjątkowo !!! słodka kruszyna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie to cudeńko! Z siostrzyczką na zdjęciach wygląda pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Karo koniecznie musi mieć młodsza siostrzyczkę.

      Usuń
  10. Ale słodziaszek, jesteś Gabi wybitnie utalentowaną osobą, masz wyśmienitą wyobraźnię, szyjesz śliczne ciuszki lalkom, robisz makijaz na miarę światową - serio, nie przesadzam, do tego perfekcyjnie ustawiasz swoje lale, ożywiasz je dosłownie i wychodzą Ci piękne zdjęcia. Bardzo się cieszę, że mamy w Polsce takie osóbki, które także potrafią coś ładnego wyczarować i to tak, że inni się chowają. Dobrze, teraz idę tymi słowami posłodzić sobie herbatę, pa!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow . Nawet nie wiem jak odpisać na taki komentarz. Dziękuje.

      Usuń
  11. najsłodsza buźka pod słońcem! a ten malutki nosek taki cudny, ze słów brakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku jaka pszczółka urocza *.*, a zdjęcia z siostrą boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Gabrysiu jaki słodki bobas z tej Twojej Majeczki, po prostu skrada każde serduszko, moje na pewno skradła :))) Obie lale wyglądają zachwycająco i jakie podobne są do siebie :)))
    Ciuszki mają śliczne. Masz dziewczyno niesamowity potencjał i zdolności. Bardzo To wszystko podziwiam u Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zawsze cieszę się z takich odwiedzin :) . Fajnie ,że są osoby którym się podoba to co robię :) . Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Naprawdę podziwiam Twoją cierpliwość do tych drobnic, ja się już dawno poddałam i żeruję na ubrankach od innych dla Kasperka. :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama się w którymś momencie poddałam z szyciem na 23 obitsu , a tym bardziej na 11 . Zrobiłam następne podejście nie jest tak źle . Nie mam już lali na 27 więc jest mi dużo łatwiej przejść już na mniejsze.

      Usuń
  15. Och, jest świetna. Mała pszczółeczka, czy raczej Miodowa Panna :D Pięknie Ci wyszła. A z "siostrzyczką" wygląda bardziej jak z "matką" :) I obie są mega słodkie! Widać, że robisz to, co naprawdę lubisz ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ponieważ Maja rozkochała w sobie pewną Panią będę zmuszona wykonać ją jeszcze raz.Imię już na nią czeka tylko trzeba maluszka zmówić jeszcze raz :)))) Na pewno będzie inna . Wiem ,że piegi muszą być pewnie kolor włosków będzie ciężki do dobrania mam dylemat czy by blondyneczki nie zrobić.

      Usuń
  16. Jaki z niej słodziaczek :))) Uwielbiam twoje siostrzane fotki, są takie ciepłe, miłość aż bije z tych lalek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalejesz Aniu jak ja kocham jak Ty tak wpadasz z nienacka i nadrabiasz. Hurtownik :)

      Usuń
  17. obie słodkie, że aż strach! siostry jak malowanie, buźki na całowanie...

    OdpowiedzUsuń