niedziela, 8 czerwca 2014

Wydarzenia tygodnia część 2

Ta część będzie poświęcona customowi ( chyba dobrze to napisałam ) . Więc w tym tygodniu powstały trzy customy. Jeden już zdążyłam Wam pokazać , a mianowicie Majeczkę Hujoo Suve. Jedyne co bym chciała dodać to to , że tej główki nie da się w łatwy sposób osadzić na obitsu. Dla tych co by postanowili sobie taką kupić od razu ostrzegam. Trzeba zmodyfikować i wyszlifować całą część szyi bądź jak to nazwać otworu pod szyję w główce lalki . To nie koniec trzeba też dostosować obitsu. Rozebrać na części i jeden element dopasować do malutkiego otworu główki. Więc nie jest to takie proste. Oczywiście główka odbiega znacznie od koloru obitsu natural , ale ja je bardzo lubię . Do obitsu withe będzie pasować bez zbędnej koloryzacji buzi.To tyle na temat malucha.

Druga lalą jaką robiłam jest Dal nie znam modelu :/ . Jest moja nowa lokatorka pochodząca z wymianki . Otrzymałam samą główkę bez mechanizmu. Jednak bardzo chciałam drugą Dal i tak już nie mówię ,że więcej lal nie będzie :))) . Główka miała uszkodzony makijaż i problem w postaci braku mechanizmu. Ja jednak się uparłam. Wymieniłam się za ubranka i mebelki które stały i się kurzyły u mnie w pokoju.
Jestem z niej dumna . Jest umalowana i ma zrobione przeze mnie oczka . Dostała wiga Miki . I właśnie o to chodziło .
A o to jest właśnie Dorii tak właśnie dostała na imię i jest słodką i nie śmiała plastikową istotką z dużo większym fochem od Miki :) .Chciałabym też powiedzieć ,że Dorii jest ciemniejsza od Miki i maja dwa różne kolory obitsu co mnie jeszcze bardziej cieszy .

Dorii jeszcze zwana Sabriną u jej właścicielki .

Tu Dorii już moja moja :)))) Jak to Anetka mówi :)))




Dorii docelowo ma zmienione oczka,  które sama jej zrobiłam . Kiedyś na blogu pokazywałam jak to robię . Sposób jednak troszkę zmodyfikowałam :))) w nowych oczkach Dorii Wam się pokaże w jej pierwszej sesji w części 3 wydarzeń tygodnia :))) .

 Dobrze to teraz trzeci custom w tym tygodniu. Najtrudniejszy dla mnie. Mała Little Dal Anetki Zosieńka . Jeju ona ma tycią twarzyczkę :O . Usteczka takie malusie . Maja była malutka , ale Zosia pobiła rekordy jeśli chodzi o malowane elementy. Postanowiłam ją umalować pod wzór i styl Miki . Anetka co prawda chyba nie spodziewała się rudzielca, ale skoro ma popielatą piękność i
latynoską śliczność to czemu nie rudzielec z piegami :)) . Tak więc oto Zosieńka .






i na koniec nie mogłam się powstrzymać wszystkie Dale jakie są w tej chwili u mnie w domku . Szkoda ,że Melody już nie ma :( .




Dużo się działo i jeszcze więcej będzie się działo już w poniedziałek będzie wysłana do mnie Hujoo Berr Agnieszki i już się nie mogę doczekać .


Na koniec chciałabym powiedzieć ,że cusomowanie lal nie jest takie łatwe i szybkie . Jak dla mnie to sporo godzin pracy bym z efektu była zadowolona. Robię je z pasją i wykorzystuje w nich zamiłowanie do malowania. Używam profesjonalnych środków do zabezpieczenia makijażu. Staram się by każda była dopracowana.



Dziękuję ślicznie i zabieram się do ostatniej części 3 wydarzeń tygodnia :))) Buziaki Gabi.


19 komentarzy:

  1. Prześliczne dziewczyny! Gabi masz wielki talent do customów i sama bym chciała taką dalkę przemalowaną przez ciebie :3
    Dużo osób myśli, że przemalowanie lalki to taka łatwizna. Chwila czasu i gotowe. Dobrze, że zaznaczyłaś, że dla ciebie do dużo ciężkiej pracy. To ważne :3 Wszystkie lalki, które przemalowałaś są piękna i widać, że tworzone z wieeeelką pasją i zamiłowaniem do tego co robisz :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kayo wpispod postem był sugerowany ostatnimi negatywnymi wypowiedziami na temat ceny jaką sugeruję za wykonanie customu na fb. To tak jak mówisz jest spora praca i serce włożone w cała stylizację lalki. Wiadomo ,że gołej nie puszczę w świat :))) . Jest to nakład pieniążków w artykuły, które są do tego potrzebne. By lala wyglądała tak dobrze bym za nią się nie wstydziła. Rękodzieło jak powiedziały starsze blogowiczki nie jest w Polsce doceniane . Niestety.

      Usuń
  2. Pracowity tydzień miałaś :-) Lale wygladają przepięknie :-) Custom little dal to nie lada wyzwanie, ale stanęłaś na wysokości zadania :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak to był najtrudniejszy custom jaki robiłam do tej pory.

      Usuń
  3. O matko. Ty to mnie rozwalasz. Oczywiści etk pozytywnie. Czy jesteś jakimś cyborgiem? Robotem, machiną, czy po prostu jakimś chodzącym ideałem? :O :O Mamuniu, to przecież niewyobrażalnie piękne, mi słów brakluje i się tym tak zachwycam, no nie mogę!!!
    WOW.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaaaaa Nati wysyłaj mi tą swoją trumienkę :))))) już można :)))))))

      Usuń
    2. O mniama mniama, dam znać mailem, jak i co :DDDDD JUPI-AJ!!!!!

      Usuń
  4. Gabi, jesteś świetnym fachowcem! Custom masz opanowany po mistrzowsku!
    Wszystkie trzy foszki skradły moje serducho. Ostatnie dwa zdjęcia są przesłodkie.
    Czekam na efekty przeróbki lali od Coco Dolls :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam po mistrzowsku wcale nie jeszcze sporo muszę się nauczyć :) . ale dziękuje ,że tak uważasz.

      Usuń
  5. Wow, powtarzam się pewnie, ale masz niesamowity talent. :D Świetnie ją przerobiłaś. Na początku nie zauważyłam tego posta i popatrzałam tylko na część 3 i przez chwilę myślałam że to Miki. ;P Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja ja po prostu robię co lubię. :) Myślę,że nie ty jedna tak pomyślisz i pomyślisz Miki z Dorii :)

      Usuń
  6. oczywiście, że wszystko robisz z wielka pasją i sercem, co widać w każdym nawet najmniejszym dziele przez Ciebie stworzonym :) każda lala "Twoja Twoja" I każda "moja moja" (bo to w końcu ty je stworzyłas) właśnie to udowadnia :) każda jest piękna, dopracowana i full wypas, jak to mówią :) śmiało możesz być z siebie dumna, że w tak młodym wieku osiągnęłaś już taki poziom, a każdą kolejną pracą udowadniasz, że na laurach nie spoczywasz, tylko sie wciąż rozwijasz :) podziwiam Twój talent i zdolności i dziękuję bardzo za wszystkie "moje moje" szczęścia...one są dla mnie takimi małymi spełnionymi marzeniami :) i zgodzę się z Tobą, że rękodzieło w Polsce nie jest doceniane niestety, a najłatwiej jest oceniać z poziomu osoby, która się nie zna na czymś..ehhh...najważniejsze, że lubisz to co robisz a Twoje lale wywołują uśmiech na niejednej buzi i tak trzymaj !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♡.♡ dziękuje Anetko Ty dobrze wiesz co napisać by mi zmazać czarne myśli zwątpienia :) .

      Usuń
  7. Cudowne Dal panienki - czynisz cuda Gabi!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna dalowa rodzinka Ci się tworzy :-) Gabi, a jakie Ty masz myśli zwątpienia? szybko je przeganiaj, bo pięknie się patrzy na Twoje lale! twórz ich jak najwięcej, bo są prześliczne i wyjątkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się , ale czasem dostaje po głowie i nie wiem za co . Staram się być sobą mimo wszystko .

      Usuń
  9. Jakie cudne Dale :))) A Zosieńka powaliła mnie na kolana. Jest prześliczna :))). Czyżbyś preferencje zmieniła ^^? A jeśli chodzi o ceny to się nie martw, niech ten kto uważa, że za drogo, sam spróbuje komplet kupić do malowania, zobaczymy ile wyda. A to nie wszystko, trzeba jeszcze talentu, żeby lalkę wymalować. Tak trzymać i nie puszczać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie Aniu nadal jestem fanka Hujoo , ale ostatnio jakoś tak się złożyło ,że Dale .

      Usuń