sobota, 22 lutego 2014

Wiosna

Witam dziś mały przerywnik :) czyli moja rysunkowa praca. Ponieważ czytam na blogach wszędzie , że chciałybyście już wiosnę to coś w temacie.

Temat ' Wiosna' wzorowałam się na obrazku z internetu.
Szkic ołówkiem z odrobina kolorowej kredki :).Od dawna już ćwiczyłam ten przeklęty nos . W końcu mogę co nie co pokazać.





A tu taki troszkę nie udany :/.  Pół dnia leżałam na łóżku i rysowałam.


Jutro już wyniki konkursu. Czekam jeszcze na zdjęcia do jutra do 12-tej. Ogłoszenie wyników co już wiem ,że będzie bardzo trudne i losowanie planuję na około 20-stą. Już teraz chciałabym podziękować za tak śliczne zdjęcia od Was . Jesteście niesamowite. Buziaki Gabi.



9 komentarzy:

  1. Ale śliczny rysunek! Masz talent :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Umarłam. No może nie umarłam, ale zamarłam tak na chwilę. I nie dowierzam, w to co widzę. :O Cudowne. Pierwszy wygląda jak zdjęcie, normalnie żywe. Ten profil jest niesamowity, piękna kreska włosów i szczególiki jak kwiaty czy ten motylek!!! :O I mega świetne długię rzęsiska!!! =D
    A drugi również jest piękny. Nie rozumiem. Co ci się w nim nie podoba??? Dla mnie jest idealny. Niezwykłe oczy. Ta głeboka bordowa czerwień.... Mmmm. Taka trochę manga ^^ No i zalatuje wampirkiem, a ja bardzoo lubię wampirki. To przez to jabłuszko i oczki. A pieprzyk daje ,, arystokarcjii " :D Niezwykłe, niesamowite, piękne, śliczne,cudowne!!! Słów brakujee!!! :O A ten drugi to same kredki? :O Podziwiam. Boże, piękne! Kocham takich ludzi jak ty. Jadą przez życie taką wielką furgonetką i po drodze zabierają do siebie na tył wszystko! Po kolei. U ciebie wszytsko nie jedzie z tyłu, na przyczepie, ale z tobą na pierwszym siedzeniu w kabinie. A rysunek - już w ogóle. To coś dla ciebie, masz talent, koniecznie go jakoś w przyszłosci wykorzystaj. Podziwiam, piękne, śliczne.
    No. To ja publikuję ci komentarz i lecę dalej się napatrzeć na te dzieła, bo mnie przerażają swą świetnoscią i precyzją!!! :O Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. A i jeszcze. Nie obrazisz się jak zarąbię sobie tę z jabłuszkiem na tapetę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow zatkało mnie ymmm ymmm :-o . Jak Ty pięknie potrafisz ująć swoje myśli w słowa. Szok.
      Nie wiem co napisać.
      Natko szaleńcu Ty mój drugi rysunek nawet jest nie dokończony coś mi nie pasowało. W nim uzylam dwóch mazaków i ołówki ( dostalam rok temu taki piękny komplet wszystkich twardości od babci ) i to nimi lubie rysować. Akryle tylko u babci i mnie rodzeństwo ,a szkoda pędzli i podkładów. To wszystko jest drogie . Babcia szkoli mnie akryli ,a w domu zostały ołówki ,węgielki. Dziś miałam taki jakiś dzień że zachciało mi się rysować. Choć przyznam nie robię tego często. Szybciej latem . Jesteś naprawdę kochana. Buziaczki tak możesz sobie zabrać oby dwa.

      Usuń
  4. Czy ten motyl budzi Wiosnę? Pięknie to na rysowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tak to wygląda to cieszę się. Oby ją obudził :) . Śpi wciąż jest czarno biała, ale już widać kolor :).

      Usuń
    2. No tak mi się skojarzyło ;) Oby oby :)

      Usuń