czwartek, 20 lutego 2014

Kolekcja torebek

Witam dziś postanowiłam Wam pokazać troszkę mojej pracy :). Ja to zawsze czekanie na obitsu mnie nastraja do pracy :). Ania Wam je pokaże ,ale na tajniaka :))).

To zapraszam moja kolekcja



Nr1 Szkolna w kwiatki na dwa zapięcia.


Nr 2 Mniejsza w kwiatki na jedno zapięcie. ( 2 sztuki )


Nr 3 Czarna z mini ćwikami i piórkami jako ozdoba.Pasek zapinany .( 2 sztuki)


Nr 4 W starym stylu tak mi się wydaje :). ( 2 sztuki )


Nr 5 Zimowa wersja z futerkiem . Jedyna która się nie odpina.


Nr 6 Szkolna mała z jednym zapięciem . ( 2 sztuki )

Nr 7 Wersja na lato :))) ( 2 sztuki)


Nr 8  eko skóra.



Wszystkie torby zrobiłam samodzielnie . Możliwość  kupna w cenie 15zł za sztukę ( z przesyłką ).W rzeczywistości są urocze choć nie powinnam tak pisać , ale strasznie mi się podobają .

22 komentarze:

  1. Kurcze pisałam komentarz a go nie ma :( No to jeszcze raz.
    Zbieram szczękę z podłogi i bije pokłon, nie mogę się zdecydować, którą wybrać, bo wszystkie mi się podobają :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są!! po prostu boooskie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i tak łowieczka mi się bardziej podoba :P

      Usuń
  3. Jakie śliczne :) cudowne :) fantastyczne :)) sama nie wiem która ładniejsza ? moja faworytka to ta druga :)) jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed wczoraj wielka produkcja dziś nic, a nic mi się nie udaje.

      Usuń
  4. Czy ta w starym stylu się odpina??? :O Jak tak, to ją sobie Gabrysiu zaklpuję ;) Wszystkie są piękne, mnie zachwycają te twoje zapięcia :D uprzedziłaś mnie, ja też ostatnio planowałam popróbować torebkę z eko skóry :P Ale tobie to na pewno ładniej wychodzi. Odechciało mi się mojej xD śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta czerwona w grochy jest śliczna, dobrze, że dodałaś do niej czarny paseczek z klamerką - wygląda uroczo. A te ostatnie torebeczki są rozpinane? Rewelacja! Wszywanie zamków błyskawicznych to była dla mnie zawsze czarna magia :( Muszę chyba kiedyś sama spróbować...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwona i największy kłopot bo materiał się siepał ze wszystkich stron.Tak wszystkie są odpinane oprócz tej z futerkiem.

      Usuń
  6. Gabi, Ty mnie wyprzedzasz! Już miałam dodać posta z nazwą Torebka, wchodzę na Twojego bloga, i widzę co? Łosz Ty ! :( :)
    PS Wstawiłam już obserwatorów :) Jakoś do tego doszłam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam możesz przecież w dalszym ciągu wstawić wpis jestem ciekawa.

      Usuń
  7. Zrobiłaś niezły numer kupującemu, ponieważ trudno jest wybrać jedną, najpiękniejszą. ^.^ Ach i och. :) Muszę się poważnie zastanowić. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie miałam takiego zamiaru.Jak uszyłam jedną to już był pomysł na następną . I tak do ośmiu i już nie wiedziałam dalej jaką.

      Usuń
  8. piękne torebeczki!każda taka dopracowana,jak "prawdziwa"!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miniaturki cieszę się, że wyglądają jak prawdziwe.

      Usuń
  9. brawo! kolekcji torebek Twoim lalkom może pozazdrościć nie jedna dziewczyna. mnie najbardziej podobają się te szkolne z kwiatami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się podobają szkolne, ale najbardziej czarna z serduchem. Sama bardzo lubię torebki.

      Usuń
  10. ale naprodukowałaś tych torebek ! wszystkie są piękne i dopracowane, jak Ty dbasz o detale :) nawet najbardziej kapryśna lalka znajdzie tu coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Detale właśnie są najważniejsze . Nawet coś brzydkiego ozdobią tak ,że jest piękne. Na przykład ta czerwona w grochy była najbrzydsza póki czegoś nie wymyśliłam. :))))

      Usuń
  11. Gabi poproszę torebkę nr 1 oraz nr. 2
    Proszę dołącz e do zimowej pikowanej kurtki z kapturem (którą zaklepałam e-mailem)
    gohataubert@wp.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń