niedziela, 23 lutego 2014

Tadammmmmmmm :)

:)  już się cieszę na tego posta. Właśnie przed chwilką skończyłam zdjęcia do Candy :). Bardzo się cieszę ,że aż tyle zdjęć dostałam . Wszystkie bardzo mi się . Miałam wybrać trzy by je Wam pokazać , ale tego nie zrobię . Pokażę wszystkie :) .Pokazuję Wam w kolejności w jakiej do mnie je przysłałyście. Bardzo Wam dziękuję za wzięcie udziału w mojej zabawie.



Natatek
Coco Dolls
Moniksza Alsine
Alakonda


Ponieważ nie mogłam się zdecydować na jedno wygrane . Postanowiłam przyznać jeszcze jedna nagrodę :) jako wyróżnienie i przyszykować niespodziankę dla tej osoby.
Oceniłam nie tylko zdjęcie jako zdjęcie , ale ilość pracy włożonej w przygotowanie stroju.


Za wiele pracy , piękne zdjęcie . Za szczegóły . Zwycięskie zdjęcie to....


Malfrue :)))))))))))


Wyróżnienie za zdjęcie które bardzo mi się spodobało ze względu na kadr i klimat  otrzymuje zdjęcie


Majorka :)))))
Gratuluję serdecznie . Bardzo sie cieszę . Naprawdę nie było mi łatwo.



Czas na losowanie w tym na całe szczęście wyręczyły mnie dziewczynki.










Natatku i Malfrue oraz Majorka Gratulujemy! Przesyłamy Wam Buziaczki i Pozdrowienia.. Poproszę o adresy.




13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Twoje rockowe panny ale dały czadu :) Czy będzie jakiś koncert wkrótce na blogu? Byłoby ciekawie ;)

      Usuń
  2. Juhu! :D Frajdę mam xD Pierwszy raz w jakimkolwiek losowaniu trafiło mnie :] Mój adres masz ;) Tak myślałam, że wygra Malfrue. Piękne zdjęcie i ta suknia! :D Super. Gratuluję zwycięzcom, no i wszystkim, którzy wzięli udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG! Czyli, że co? Wygrałam???? Ale niespodzianka :D :D :D Dziękuje, dziękuje!!!! Wszystkie zdjęcia są bardzo pomysłowe. Dobrze, że ja tego nie organizowałam, bo bym chyba nie umiała wybrać. Gratulacje dla pozostałych zwycięzców i wszystkich, którzy brali udział w konkursie. A tobie Gabi dziękuję za wygraną i za to, że zorganizowałaś ten konkurs. Zmusiłaś mnie w ten sposób do pracy ;) JUPI :D Jestem przeszczęśliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwycięzców :):)
    Ale się kolorowo zrobiło :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, tak bardzo ci dziękuje! Już wysyłam maila z adresem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranym ;) Wybór musiał być piekielnie trudny, bo wszystkie zdjęcia są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  7. 8 zdjęć , ośmiu uczestników a w pudełeczku łącznie ze zwycięzcą troszkę więcej karteczek. Ciekawe....Mimo to gratuluję wygranym......

    OdpowiedzUsuń
  8. Uczestników 10 . To nie tylko konkurs był , ale i Candy nie każdy brał udział w konkursie . Candy to co innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie podejrzenia a niejasność którą wyjaśniłaś..... Zawsze lubię czyste sytuacje, lepiej rozmawiać o wątpliwościach i zaraz atmosfera robi się czysta.

      Usuń
  9. piekne zdjęcia i wszystkie lale super przygotowane na bal :) domyślam się, że wybór był trudny.... gratuluję wygranym !!!

    OdpowiedzUsuń