środa, 19 lutego 2014

Przedstawiam Wam moją Karo :)

To młodsza siostrzyczka Anuli. Hujoo Berry tak wiem znowu, ale mi te lale strasznie się podobają. Na imię ma Karo . Dziś pierwszy raz prezentuje się w sweterku od Anetki jest śliczny. To pierwsze jej spotkanie na blogu z Wami :) .



Karo :)



'Karo'  pomysł przyszedł nagle . Pewna przemiła osóbka ma na imię Karolina. I Moja Karo ma skrót właśnie zainspirowany  tym imieniem.


 Więcej zdjęć oczywiście wspólnych z Anulą jak przyjdzie obitsu.  Karo umalowałam sama :). Oczka , wig i obitsu 23 kupione.Myślę że za góra dwa tyg już będzie nowe ciałko.



40 komentarzy:

  1. Śliczna :)))) A mogę wiedzieć jak się na bloga obserwatorów wstawia????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się nie mylę to w gadżetach.

      Usuń
    2. Właśnie to wiem, tyle że jak dodaję to takie coś mam tylko: A może tak ma być?????http://alakonda223.blogspot.com/2014/02/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html#comment-form

      Usuń
  2. Jest śliczna, urocza niesamowicie. Coraz bardziej podobają mi się Hujoo. Śliczne usta. Ma piękne chipy. Sama je robiłaś? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje .Oczka kupione od mimiwoo . Głowę upolowałam osobno na eBay :) . Teraz czekam na obitsu.

      Usuń
  3. Piękna jest! Masz wielki talent do malowania lalek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za to że, mimo wszystko mnie odwiedzasz i czekam i tak na Twój powrót do bloga.

      Usuń
  4. Gratuluję nowej lokatorki :) Tak jak pisałam na FB jest przepiękna i custom pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo . Custom to słowo bardzo poważnie brzmi dlatego mało go używam .

      Usuń
  5. Czysta słodycz, śliczne ma te usteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają,a są tak jedna warstwą tylko pomalowane i lakierem natłuszczającym poprawiłam i to jej wystarczyło.

      Usuń
  6. Zakładam że sama ją malowałaś, więc stwierdzam że to prawdziwe dzieło sztuki! ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama , ale nie uważam ,że to dzieło sztuki jeszcze wiele się muszę nauczyć .

      Usuń
    2. ale słodziak!!! Hujoo to świetne laleczki!

      Usuń
    3. No i standard. Ogłuszenie, oszołomienie, suchość w gardle, piekące oczy - objawy zachwytu nad twoimi dziełami :) Ahhh. Chipy są piękne naprawdę pasują do tych czarnych włosków ;) Usteczka to dzieło! Takie pudrowe, marzenie!!! *.* A ja dziś cały dzień poza domem i jutro idę odebrać paczkę, bo zastałam awizo... :D ;D Buziaaakiii :*

      Usuń
    4. Natalko włoski ma bordowo -czarne . Takie mieszane jak sól z pieprzem . Nie widać tutaj , ale pewnie na sesjach nie raz się pokażą z właściwej kolorystyki. Zawsze to Ty mnie ogłuszysz komentarzem wiesz jak humor poprawić.Oj szkoda jestem Ciekawa czy Ci się spodoba.

      Usuń
    5. Ja dopiero co do domciu wróciłam, ale nóżki tak mnie świerzbią, że szkoda, że poczta zamknięta :P Mogłabym popędzić niezły kawał drogi na piechotę w środku nocy, tak się się nie mogę doczekać paczki ;) A ty moją dostałaś? :O

      Usuń
    6. Tak dostałam śliczności. Dziekuje

      Usuń
  7. No nareszcie :) Jaka cudna, pięknie ją wymalowałaś !!!! I tatuaż jej zrobiłaś? Hujoo górą :) A oczka to 20-tki? Bo całkiem ładnie wyglądają :) I sweterek z oczkami- sama go robiłaś :) Jeżu jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek to dzieło Anetki no co Ty ja i szydełko.Szybciej bym sobie oko wydłubała Oczka tak jak Ci wspominałam 18 wcześniej chyba , albo nie mówiłam . Nie pamiętam. Zdecydowanie mniejsze :))). Jeszcze na obitsu poczekam z tydzień , dwa , ale już leci .

      Usuń
    2. Tak, mówiłaś o oczkach, tylko nie wiedziałam czy to te. Ależ one będą wyglądały cudnie w duecie:)

      Usuń
    3. Aha i jeszcze, Anetko super sweterek :))))

      Usuń
    4. Nie mogę się doczekać sama. Zresztą widać nie czekałam na obitsu :(. Leżałam tyle czasu i czekała jak wszystkie jej części dotrą .

      Usuń
    5. Nie ja leżałam głupi telefon.

      Usuń
  8. Do tej pory lalki Hujoo wcale ni krzty mi sie nie podobały ale do tej pory, bo te Twoje sa jakieś iine niż widziałam, makijaże mają do pozazdroszczenia, są........ jakieś takie inne i przy tym bardzo mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to bardzo wiele dla mnie znaczy. Wiem nie są idealne . Chcialabym to ćwiczyć nadal to bardzo przyjemne zajęcie. Nawet jak nie maluję swoich lal. Nie chce ich mieć dużo. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. makijaż super, delikatny i naturalny, pudrowe usteczka, cudne oczy i wig świetnie się wszystko ze sobą zgrało :) Karo prezentuje się bosko a w duecie z Anią to już będzie odlot :) ta laleczka zawsze będzie miała dla mnie pewną sentymentalną wartość :) wiem, że się powtarzam, ale nic innego niż pochwały napisać nie mogę, masz talent i go rozwijaj, bo super Ci to wychodzi :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Anetko. Anula to mój skarb ,a za każdym razem w malowanie wkładam bardzo dużo pracy. Nie ma końca póki mi się nie spodoba. Ćwiczyć troszkę cieżko musiałabym mieć na czym. A to frajda jak za pierwszym razem lala wychodzi . Czekam niecierpliwie na obitsu by je zobaczyć razem tak jak sobie wymyśliłam. Buziaki

      Usuń
  10. Coraz bardziej mam ochotę na taką panienkę. Muszę przyznać, że dzięki Tobie przekonałam się do tych lalek. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje strasznie się cieszę mi się one bardzo podobają . Bałam się ,że nie dam rady nikogo przekonać do nich :) .

      Usuń
  11. Cudna:) Dziękuję kochana za odwiedziny, bardzo miłę u mnie:) Ściskam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , choć robię się strasznie głodna jak do Ciebie wchodzę to i tak lubię Twój blog . Buziaki

      Usuń
  12. Przepiękna! Ma śliczny makijaż, te różowe usteczka i kwiatuszki pod okiem są rozczulające. Oczka i włoski świetnie do siebie pasują. Gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się . Choć to miał być łobuz coś nie poszło :)))) wyszedł słodziak .

      Usuń
  13. Naprawdę śliczna i pięknie pomalowana :):)

    OdpowiedzUsuń