piątek, 25 października 2013

Hymm się narobiło :(

A więc męczę się nad costumem Mili . A dlaczego? . Wpadłam na pomysł , że ma brudny nosek i chciałam poprawić i bummmm biały czubek noska. Nic się nie dało na skróty .Więc wszystko od nowa . Obitsu jest .:)))) dwa wigi klejone sposobem Malfrue :) . Dziękuję za wskazówki . I chyba odsłona nowej Mili troszkę potrwa , ale staram się mimo wszystko zrobić bardzo podobnie do poprzedniego. Troszkę szlifowania mnie czeka jeszcze . Dopiero połowa ;o. Jest przyciemniona i bardzo dokładnie trzeba ją wyczyścić pod nowy costum. A tak by nie było tu pusto mój nietoperek . Minka adekwatna do mojej .


Praca ołówkiem : Smutas :(

5 komentarzy:

  1. Życzę ci powodzenia! Mila na pewno będzie cudowna i nas zaskoczy! :D Natatek z kreatywnikreatorzy.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. nie smutaj, my poczekamy na nowe oblicze Malinki :) uroczy stworek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę :) Super, czekam na efekt :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent do robienia customów, więc uda ci się, nawet lepiej. :D Powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje wszystkim za miłe słowa .Już prawie jest skończona metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń