niedziela, 13 października 2013

Nudy dalej czekam na obitsu :( Zabawa w bucikowanie.

Hymm to czekanie jest straszne. Już to przerabiałam jak czekałam na Paje. Niby przyjemne uczucie , ale doczekać się nie można. Kiedy czekałam na Paje wpadł mi do głowy pomysł , że porobię jej buciki. Wyszperałam więc w necie przybliżony  rozmiar . I zaczęło się szaleństwo.Rzemyki , kleje, sznureczki ahh różne rozmaitości. I powstała mini kolekcja :) nie ważne , że przy tym ciałku co ma wydają mi się za duże maja po 3,4 cm , ale frajda była. Zrobiłam też najmniejsze pół buciki czerwone , które na to ciałko pasują jako jedyne mają 2,7 cm. Może na nowym obitsu będą wszystkie ładniej wyglądały. Jak nie trudno zostawię sobie na pamiątkę i bogatsza o doświadczenie następne będą dużo ładniejsze

To pierwsze jakie zrobiłam :)

                   
Następne podobne :)

Te już więcej szczegółów mają i poziomkowe :) o materiał bardziej mi chodziło miały być słodkie.

Zauroczona długimi trampkami spróbowałam i tego wyszły ala- glany ups

Coś na zimową porę futrzaki.

I jedyne takie malutkie pierwsza próba.

A tu po niby trampkach wpadł mi pomysł,  że może glany.No cóż już inna technika inne materiały . Podeszwa z gumy :), ale nie dorobiłam im pary jeszcze zastanawiam się nad techniką by wyszły lepsze. Te już mają 3,2 cm :)



11 komentarzy:

  1. jestem pod wrażeniem ! moje pierwsze próby to takie koszmarki a tu widzę fajne butki, zwłaszcza te półbuciki i ostatnie glany. dorób do pary i używaj :) świetna robota :) szkoda, że nie pokazałaś ich na lali
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie są śliczne! :) Cudowne!!! ^.^
    Natatek z kreatywnikreatorzy.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko,dziewczyno, gdzieś ty do tej pory się ukrywała , przecudne te buciorki. Mam nadzieję, że będzie można coś kupić^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za słowa uznania. Hym w Łodzi :) myślę, że pewnie tak :) jak będzie się komuś coś podobało.Zaczęłam być fanką Pullipowego świata od niedawna to moje początki.

    OdpowiedzUsuń
  5. One są jak ze sklepu *0* masz wielki talent
    A czekanie na obitsu jest zawsze nudne, ale potem jaka radocha ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Talent i kreacja ... !!!! twórz i pokazuj nam swoje dzieła ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ps. doradzam Ci likwidację obrazkowego zatwierdzania komentarzy, to trochę zniechęca ludzi do komentowania. pozdrawiam Serduszkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodkie buciki ;-) Wszystkie są suuuper ;-)! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, są urocze, kiedy na nie spojrzałam nie pomyślałabym, że je sama zrobiłaś! *0*

    OdpowiedzUsuń