niedziela, 20 października 2013

Płaszczyk :) wersja druga i pierwsza sesja w plenerze :))))

I nie dało się powstrzymać. Płaszczyk drugi z czerwonego welurku na czarnej podszewce. Zapinany również na expres jak pierwszy. Dodatkowo berecik z niebieską kokardką. Co tu dużo pisać zapraszam do oglądania :). Jest sporo zdjęć nie potrafiłam wybrać mniej .
Mila po raz pierwszy ogląda świat .

Listek jaki piękny .

Wśród liści :).


Odpoczynek .

Tu mnie tata posadził na drzewie :O.

Jeju bałam się ,że spadnę.

Oglądałam też kaczuszki .

Siedziałam nad wodą.


Jej jak ciemno , ohh jak mi się spać zachciało. Mila usnęła na ramieniu taty  :))))))).

10 komentarzy:

  1. Piękny płaszczyk. Zdjęcia bardzo fajne. Zdjęcie na ramieniu Taty fantastyczne :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba płaszczyki bardzo ładne :) Widzę, że cała Twoja rodzinka pokochała Milę, zdjęcie z tatą bezcenne :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciąż nie mogę sie napatrzeć na Milę!!! Jest taaka śliczna! :) przepiękny zestawik, masz talent, nie ma co ! :) Mila na pewno uradowana, na jaką niesamowitą właścicielkę trafiła ;) ostatnie zdjęcie jest bardzo fajne :D pozdrowionka, Natatek z kreatywnikreatorzy.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne płaszczyki i super sesja w plenerze :) gratuluję talentu raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ona jest cudowna, a te ubranka cód miód i orzeszki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplecik , sesja zdjęciowa bardzo mi się podoba A ostatnie zdjęcie jest przesłodkie ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw, jak każdy z resztą :) A zdjęcie z tatą rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza i subtelna. Płaszczyk fantastyczny... dziękuję za odwiedzinki, zapraszam częściej. bardzo mi się u Ciebie podoba, więc zagoszczę na dłużej. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. W płaszczyku Mila wygląda naprawdę pięknie! :) Wspaniała fotorelacja z jesiennego spaceru :)

    OdpowiedzUsuń