piątek, 16 września 2016

Aż mi wstyd ;) część czwarta .

Obym Was nie zanudziła. Oki była Zuza, Kornelka i Lenka. Teraz czas na lale Pani Ingi . Nie wiem gdzie ja podziałam wszystkie zdjęcia , ale tyle udało mi się wyszperać .Prawie wszystkie autorstwa właścicielki. Stworzyłam Matyldę, Karolcie, Emilkę kurcze żebym nie pominęła żadnej bo mi się oberwie. Hymmm... Będę malować jeszcze Polly i Liwie . Już czekają na mojej półeczce.

Oki wszystkie fotki jakie znalazłam , ale pewnie jeszcze nie raz dostanę nowe zdjątka. Tak i dzisiejszych jeszcze nie ma, ale to zostawiam sobie na potem. Teraz zaległości.





Matylda

Anastazja . Jej tylko zmieniałam rzęski i robiłam wiga jak każdej lali .


Emilka


Karolcia



Pierwszy dzień Kornelki u nowej mamy , a już na plaży była.



Wiecie co to chyba kara tyle zaległości. Szok :O 

Buziaki Gabi.

2 komentarze:

  1. Świetne są te burze loków! Lala na drugiej fotce jakbym oglądała zdjęcia takiej jednej pani ze Stanów! Whooaa! :D ja chcę więcej, bo teskniłam!

    OdpowiedzUsuń