niedziela, 27 września 2015

L&D

Witam. Dziś debiut Dorii. Nie wiem czy pamiętacie tą lale? Dorii, przeleżała rok w pudełku, w sumie
jej głowa bez mechanizmu. Taką ją kupiłam, mordkę bez oczek :( 

Aaaaa zapomniałam  Lotta ma już zmienione chipy na grafitowe od Marzenki i nowe white obitsu. Tak, więc skoro natural obitsu zostało wolne ... uparłam się i zrobiłam Dorii oczka z masy Fimo Soft. Oszlifowane i polakierowane gałki otrzymały chipy. Grafika chipów jest moja wydrukowana na foto papierze z użyciem  szkiełek po starych chipach, powstały całkiem fajne patrzałki. Teraz Dorii ma w końcu oczęta z których jestem zadowolona. Do niej jeśli chodzi o ciałko natural pasuję doskonale. W niedalekiej przyszłości będę szukała dla niej wiga, ale z całą pewnością czarnego. Nie mam pojęcia jaki będzie miał kształt. Tak więc wyszło całkiem nieoczekiwanie ,że jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch nafochanych buziek Dorii i Lotty :). 






















28 komentarzy:

  1. Śliczna ta Twoja Dorii :) dziewczynki mają świetne ciuszki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję choć oprócz kurteczki Dorii i bluzy Lotty z po przedniego postu wszystko z tamtego roku :( . Czasu zabrakło.

      Usuń
  2. Dwie ślicznoty! ^_^ Ale Dorii musi mieć zdecydowanie dłuższą grzywkę, niż ma teraz, bo aktualnie wygląda jakby miała trochę za wysokie czoło ;) bo Dorii to ta w czarnych włoskach, tak? ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak tak Dorii . Wig poszukiwany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się ubrały na spacerek :) O oczka ślicznie wpasowują się w tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grafika oczek leżała z rok w końcu się doczekała właścicielki. Dziękuję za odwiedzinki .

      Usuń
  5. Dori chyba jest typem buntowniczki ;) super dziewczyny razem wyglądają. No i ciuszki jak zawsze u Ciebie wprost wymiatają! Świetna kurteczka w kratę!
    Bardzo mi się podobają włoski Lotty- są takie niespotykane :)
    Buziakkkki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko próbuje jej nadać taki zadziorny charakterek ale czy mi się uda nie mam pojęcia. To Lotta jest tą słodyczką w tym duecie :) . Do włosów Lotty już przywykłam zdecydowanie jest niespotykany kolor wiga choć nie zarzekam się że to jej na stałe wig to się okaże. Póki co zostaje ruda na dlugo.

      Usuń
  6. piękna stylizacja,wspaniałe zdjęcia -super Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała stylizacja powstała pod sweterek od Anetki zresztą mój ulubiony .

      Usuń
  7. Laleczki śliczne, świetnie ubrane, a miejsce Waszej sesji zdjęciowej jest mi także bdb. znane i lubiane :)
    Pozdrawiam Gabrysiu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczaki ale tam ludzi było już bardziej ruchliwego nie mogłam sobie znaleźć ;) . Fontanna jest piękna , ale raczej się już nie skuszę łodzianie dziwnie się na nas patrzyli zwłaszcza,że tym razem to tato szukał plenerku :). Na rowerkach można gdzieś dalej sobie wyszukać, ale co będzie jak się już zima zacznie zostanie mi park śledzia :).

      Usuń
    2. Park Śledzia też nie jest zły na plenerek, a ludźmi się nie przejmuj, zawsze się gapią gdy czegoś nie kumają, a w tym miejscu przeważnie ich pełno :)
      Pozdrawiam Gabrysiu :)))

      Usuń
    3. Całe szczęście mieszkam w śródmieściu co nie oznacza z dala od zieleni . Sześć parków na spacer. Jednak Park Śledzia i Helenowa chyba najbardziej jest przeze mnie lubiany. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  8. Kurczaki bajeczna fontanna! Patrzałki obu dziewczyn wyglądają rewelacyjnie. Zielone są przepiękne. Stanowczo za mało zielonych oczu w lalkowym świecie. Dori dostała nowe, lepsze życie. Jest niesamowita.Wiem, że będzie jej u Ciebie dobrze. Czekała może i długo, ale było warto. Fantastycznie ubrałaś obie. Kurteczka Dori super! I zdjęcia przepiękne. Można oglądać i oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) kurczaczki :) tak w końcu Dorii to lala a nie sama buzia i to jeszcze niewidzącą. Jeszcze tylko włoski jakieś trzeba dopasować i będzie jak wszystkie lale . No może troszkę inna. Teraz czy na bluzę bejsbolową , ale no właśnie... Zobaczymy.

      Usuń
  9. Laleczki są ogromnie stylowe. Blog oryginalny, oglądam z zaciekawieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło za pozostawienie opinii serdecznie dziękuję i oczywiście zapraszam. Pozdrawiam

      Usuń
  10. Jaką super kurteczka :-D dziewczyny świetnie się uzupełniają :-) aż tęsknie za moimi paskudami. Taki wpis poglądowy, tematu w zasadzie nawet nie rozpoczęłam, ledwie kilka info. Na wieszaku bo nie ma mi kto zrobić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem zachwycona dziewczynkami. czekam na więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, piękne te lalki ♥ Dorii jest śliczna na tych zdjęciach, Lotta to taki mały słodziak... Kurczę no, cudne!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne masz dale małe dynieczki zafochane każda cudowna :)
    zapraszam do mnie na nowy post :) http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. nie ma to jak duet od serca!
    wypatrzyłam ulubione mrozki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sesja i śliczne ubranka jeansy najbardziej przypadły mi do gustu :3 Świetne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń