niedziela, 20 września 2015

W zaciszu drzewa

Witam, jak co niektórzy wiedzą przez ostatni tydzień trochę chorowałam mimo to musiałam zrealizować swoje założenie, iż w każdy weekend pojawi się post.
 Dzisiaj z samego rana wybrałam się do parku, wszystko byłoby okej gdyby nie to, że jest zimno. A na sam koniec sesji zaczęło padać.
 Chciałabym się też pochwalić zmianą graficzną na blogu. Blog również dostał nową nazwę. Mam nadzieję, że nowy wygląd się wam spodoba Zapraszam do oglądania zdjęć ;)














Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia<3
    Najbardziej podoba mi się tło bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia Lotty! Przypomina mi trochę Alicje z Krainy Czarów. Śliczna oprawa graficzna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wygląda :) Ostatnia stylizacja jest wręcz czadowa. A zdjęcia prześliczne. Lotta to prawdziwa szczęściara! Z brzydkiego kaczątka zrodził się łabądź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko . Taka wiesz ^^ moja moja . Cały czas mnie korci na zwiewny delikatny blond , ale to, że jest ruda i to w takiej tonacji przekonuje mnie, że jest po prostu inna i ma to coś jak dla mnie. Buziaki

      Usuń
  4. Piękna, klimatyczna sesja...
    cudnego tygodnia i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lotta jest prześliczną lalką. ^^ Zdjęcia i ubranka są śliczne~ Szata graficzna bloga również. Taka stonowana, niebłyskotliwa, delikatna.
    Ja próbuję napisać nowego posta, lecz ciągle coś mi nie idzie... Mam nadzieję, że ty wytrwasz w swoim postanowieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Pomysł Ci przyjdzie sam do głowy nic na siłę. Ja się staram , ale nigdy nie wiem czy będę miała coś do pokazania. Chociaż Lotta to duży relaks jak dla mnie. Przez rok nie miałam się czym konkretnym zająć nic tak czasu nie wypełniało jak plastikowe damy. Brakowało mi tego strasznie. Fajnie ,że blog się podoba tzn jego szata graficzna chciałam dać mu nowe życie. Troszkę go odświeżyć :). Powodzenia w pisaniu posta.

      Usuń
  6. Tak patrzę i się zastanawiam, która stylizacja bardziej mi się podoba...gdybym miała wybrać tylko jedną to nie potrafiłabym się zdecydować, bo wszystkie trzy są świetne :) Lotta to bardzo wdzięczna modelka i w tych pomarańczowych radościach wygląda uroczo.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ps a co się stało z zakładką for sale? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy ją uruchomię, ale zawsze można spytać o interesujący ciuszek. Zakładam ciuszki tylko raz na sesję. Jedynie co rajstopki są moim stałym atutem ponieważ ciężko mi znaleźć odpowiedni materiał.Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ojej, Lotta jest prześliczna! Teraz chyba dopiero się zorientowałam, że u Ciebie znowu ślicznotka zagościła- gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna Lotta, bardzo fotogeniczna panna i pięknie pozuje :)
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Lotta kolejny raz czaruje swym wdziękiem -
    a ja - zapatrrzona w dechy, stanowiące tło :)

    OdpowiedzUsuń