wtorek, 29 kwietnia 2014

Milka .

Witam od jakiegoś czasu i to sporego pracowałam nad pewna panną. Nie powiem sprawiała mi wiele niespodzianek i to nie koniecznie tych miłych . Pierwszy raz miałam w rękach także ten model. Tak o ile Hujoo ani mała Cherr ani Pullip nie sprawiał mi problemu tu było dla mnie wyzwanie. Nie wiem czy mu podołałam. Chciałabym by wyszło lepiej , ale to jeszcze nie ten czas moich umiejętności . Nie pokaże dużo zdjęć ponieważ zostawię to Anetce. Ona ją zna uchwyci ją lepiej niż ja . Nowa buzia . Nowy wizerunek. Zmieniony nosek, usteczka. Pod szlifowane policzki i dużo różnych detali. Wyskubane włoski do zera. Zrobiona tymczasowa fryzurka . Będą też brązowe, ale troszkę dłuższe i też fur . Taka finezyjnie zwariowana panna. Zakręcona jak ciocia co ją robiła  :)))))) . Tak lale Anetki są jak siostry moich lal . Mam do nich bardzo dużą sympatię  więc chyba mogę być ich ciocia :PPP Wiem , że jestem. No tak ja tu bla bla , a bez zdjęć się nie obędzie . Chciałabym powiedzieć , że bardzo się starałam. I dla mnie pieszczotliwie nazywana Mila jest już skończona. Wiele godzin pracy . Zmazywana 5 razy i od nowa malowana , ale jest.

Wyszlifowana Milka.  Połowa pracy najgorsze było przed nią.


A tu Milka po i przed :) .  Anetko zabrałam Ci jedno zdjęcie . Widać różnice zmiany i powiem Wam , że obie mi się podobają jak teraz sobie tak na nie patrze.


Zrobiłam jej lekko opuszczone powieki .  Jeszcze właścicielka ich nie zatwierdziła , ale blokadę można usunąć nie została ostatecznie zamocowana.

Milka przesadzona na obitsu.


Mam nadzieję, że Wam się spodoba. 

Ps Mechanizm oczny jeszcze do ustawienia . Jej ile tam jest elemencików , sprężynek i w ogóle wrrrr.

29 komentarzy:

  1. Wygląda teraz przepięknie :-) Całkiem inna lalka :-) musiała się nieźle przy niej napracować...
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Agnieszko masę pracy. Podejść jeszcze więcej . Już nie chciałam jej męczyć :)

      Usuń
  2. Ależ Milka się zmieniła, nawet chipy nowe dostała. Cudny ten nosek i usteczka. Zupełnie inna lalka :) no i obitsuuu :) Nawet te włoski jej pasują. Świetnie się Gabi spisałaś :D Anetka będzie w niebowzięta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetce na całe szczęście się podoba , a to najważniejsze.

      Usuń
  3. Wygląda ślicznie! I ma przeuroczy nosek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci wyszło! ;-)
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, świetne trampeczki:):):):)
    Ty również kochana, pięknie wyglądasz!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  6. no bo jestem wniebowzięta ! od wczoraj banan nie schodzi mi z buzi :) podoba mi się niesamowicie, zmieniona całkowicie, a ja czuję się tak, jakbym dostała w prezencie nową lalę :) efekt rewelacyjny w każdym detalu, usteczka sprawiły, że ma teraz taką delikatną niewinną minkę a cała buzia została pozbawiona tego sztucznego, fabrycznego wyglądu a dostała swój własny charakterny wyraz :) lekko opuszczone powieki zmniejszyły ciut i tak wielkie oczyska, jak dla mnie zmiana bardzo na plus, no i widać te cudne koronkowe powieki :) Gabi zaskoczyła mnie niesamowicie, wykonała kawał dobrej roboty, widać jak bardzo rozwija swój talent z każdym wyzwaniem. Gratulacje Gabi ! no i wielkie podziękowania :)) coraz bardziej jestem przekonana, że nie ma dla Ciebie rzeczy niewykonalnych i przyszłość to pkaże !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :)))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  7. Jest super. Te włosy są bombowe. Bardzo mi się podoba, nie wiedziałam że Tangkou mogą mieć tyle uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam ,że będzie aż tak urocza.

      Usuń
  8. Gabrysiu Tangoku jakoś tak nie powalały mnie nigdy choć zastanawiałam się czy nie przygarnąć jakieś choć by ze względu na przystępną cenę :) Gdyby były sprzedawane w wersji po Twoich zmianach nie wahała bym się ani chwili :) Ślicznie Milka wygląda w tym nowym makijażu i matowej buzi, do tego ta burza włosów, zupełnie inna lalka :)
    Gratuluję wykonania i pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje . Chęć kupienia przez Panią takiej lali już jest dla mnie wielka nagrodą.

      Usuń
  9. Ty działasz cuda O.O Nienawidzę Tangoku. Są dla mnie szpetne. Ale po oszlifowaniu i umalowaniu przez Ciebie Gabrysiu... Ja nawet nie wiem, jak to ująć. Bo na początku pomyślałam, że Ci się zdjęcia pomyliły i wstawiłas inną lalkę zamiast Milki xD Seryjnie :P xD Jest piękna! I te opuszczone powieki! Nadają takiego nietypowego spojrzenia! :) Taką Tangoku to i ja bym nie pogardziła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz jak to jest Natalko chyba lubię ratować brzydkie kaczątka :)))) Ja Anetce mówiłam w żartach zawsze i pojechała na Łabędziem Być :PPP

      Usuń
  10. Ah zapomniałam dodać, bo lalka trochę przyćmiła ten wpis. Śliczne ciuszki :) No i ty Gabi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy bym nie zgadla że to ona! Niesamowite! :D Bardzo mi się podoba. :) Dobrze zrozumiałam że włoski są "wszyte" w platik? Dwa razy więcej roboty z takimi włosami więc podziwiam. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na początku nie pisać ,że to Milka :)). Dziękuje Ci za te słowa jest mi bardzo miło.Włoski w tych lalach są rotowane tak to się chyba pisze w część gumowej która się zdejmuje. Musiałam je wyskubać by założyć jej nowe. Nowe są przyklejone na magiczny klej . Dopasowana skórka lamy . Zawsze ją można zdjąć jak naklejkę i zwilżyć założyć na nowo. :))))

      Usuń
  12. odmiana nie do poznania!to chyba pierwsza Tangkou,która "przemawia" do mnie :) Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest prześliczna!
    Naprawdę bardzo bardzo xD
    Przepraszam za wścibskość, ale czego używasz do "pokolorowania" ust?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam suchych pasteli u wykańczam lakierem bezbarwnym gloss do decupage.

      Usuń
    2. Ok, bardzo dziękuję :)

      Usuń
  14. wyszła ci znakomicie, jesteś bardzo uzdolniona w tym kierunku. Przed przeróbkami to zwykła, pospolita lalka, teraz wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się naprawdę mocno by wyszła inaczej niż jest firmowa. Troszkę mnie poniosło , ale z efektu jestem zadowolona choć można by to wykonać znacznie lepiej.

      Usuń
  15. Witam niewiem jak ktos moze napisac ze Tangkou jest szpetne. Czasem mam wrazenie czy jakas lalka jest piekna czy nie to decyduje jej cena chociaz przpadku bjd akurat tak jest sa poprostu cudne. Wiszialam Tangkou fairy jest piekna_Niewiem jak inne modele tej lalki. Milka jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  16. przeprsszam za literowki ale dwa urwisy caly czas mnie zaczepiaja.

    OdpowiedzUsuń